خامنه ای قول داد که علیرغم موضع پرزیدنت ترامپ در مورد اورشلیم، “فلسطین آزاد خواهد شد”

علی خامنه ای نسبت به تصمیم پرزیدنت ترامپ برای به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل، واکنش خشمگیانه ای نشان داد و گفت: «فلسطین آزاد خواهد شد».

رهبر حکومت اسلامی ایران، که امروز (چهارشنبه) در تهران سخن م می گفت، از جمله اظهار داشت: «برخی نخبگان و حاکمان منطقه به ساز آمریکا می رقصند».

حکومت ایران گفته است که اسرائیل باید نابود شود و در این سرزمین یک حکومت اسلامی به شیوه ایران، برای فلسطینی ها و تحت رهبری رژیم ایران برپا گردد.

خامنه ای که در دیدار با سران حکومت و شماری از میهمانان از کشورهای اسلامی سخن می گفت، ادعا کرد که “ادعای پایتختی قدس، نشانه عجز دشمنان است”.

آگاهان می گویند که رهبر رژیم ایران با این سخنان واقعیات را تحریف می کند. زیرا اسرائیل در موقعیت بسیار مستحکمی در دنیا قرار دارد و اعراب از مساله فلسطینی ها خسته شده اند و آن ها را به حال خود می گذارند، تا به مشکلات خویش بپردازند.

این روند در حالی رخ می دهد که هر چه زمان می گذرد، دولت های بیشتری در دنیا به حقانیت اسرائیل پی می برند و حمایت از قضیه فلسطینی را کم می کنند.

دیدار امروز با خامنه ای، به مناسبت زادروز شماری از مقدسین شیعه برگزار شد.

رهبر حکومت اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت: «آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و وابستگان به فدرت ها، در واقع فرعون های امروز در جهان هستند و می خواهند در امت اسلامی اختلاف و جنگ به راه اندازند».

این سخنان خامنه ای در حالی بیان می شود که حکومت اسلامی ایران، از هنگام به قدرت رسیدن روح الله خمینی، تسلط بر رهبری جهان اسلام را شعار خود قرار داد و موجب جنگ با عراق شد و اکنون چند سال است که نبرد تبلیغاتی و حتی عملیاتی شدیدی بین شیعه و سنی در منطقه جریان دارد که صدها هزار قربانی در پی آورده است.

خامنه ای گفت: «ما انگیره ایجاد اختلاف با دولت های مسلمان را نداریم، اما مقابل عوامل آمریکا خواهیم ایستاد».

خامنه ای در گذشته ادعا کرده بود که اسرائیل در ظرف ۲۵ سال نابود خواهد شد. او تائید می کند که پول و اسلحه در اختیار گروه تروریستی حماس قرار می دهد، تا فلسطینی ها به صلح روی نیاورند و به ستیز و خونریزی علیه اسرائیل ادامه دهند و یک جنگ نیابتی به سود رژیم ایران به راه اندازند..

سران حکومت خودگردان فلسطینی در هفته های اخیر گفته اند که رژیم ایران بزرگترین دشمن آنان است و می خواهد فلسطینیان جان خود را به خاطر آرمان ها و منافع رژیم شیعه ایران قربانی کنند.

2 دیدگاه‌

  1. ولی فقیه مسلمانان جهان آزادی خلق فلسطین را بر آزادی خلق ایران ترجیح می دهند و بنا بر این مبناء اسرائیل آزادی خلق ایران را بر آزادی خلق فلسطین ترجیح می دهند و بنا بر این مبناء فلسطین آزادی خلق فلسطین و خلق ایران را ترجیح می دهند و بنا بر این مبناء خلق اسرائیل آزادی را ترجیح می دهند و بنا بر این مبناء منظور از سخن امام حسین ع که فرمودند «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» چیست؟

  2. اینا برن زمینهایی را که دوره قاجار از دست دادن پس بگیرن فلسطین از اول هم وجود نداشت اسراییل بود از اول تازه شما خیلی مهربونید اگه ما عجم ها بودیم که به ریزو درشتشون رحم نمیکردیم که بیان کشور ما را اشغال کنند

Comments are closed.