علیه یک خواننده ایرانی که در خدمت رژیم اسلامی، علیه اسرائیل آهنگ اجرا کرده اعلام تحریم شد

خواننده ای به نام محس یگانه که با نادیده گرفتن جنایات حکومت اسلامی ایران و فجایعی که در کشتار زنان و کودکان مسلمان در سوریه و یمن و عراق، و حتی در داخل رژیم ایران مرتکب می شود، ترانه ای اجرا کرده که خشم بسیازی از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت و جامعه یهودیان ایرانی در کالیفرنیا خواستار تحریم کنسرت او شده است.
این آوازه خوان در کلیپی که انتشار داده، خود را حامی دلسوخته فلسطینی ها می داند و با آن ها ابراز همبستگی می کند. ولی اکثر تصاویر و فیلم هایی که روی این کلیپ سوار کرده، متعلق به جنایات حکومت اسلامی ایران در ویران کردن نواحی مسکونی در سوریه است و تصاویر زنان و کودکان کشته شده سوریه را نشان می دهد.
محسن یگانه قرار است روز شنبه (پس فردا) در یکی از سالن های لوس آنجلس کنسرتی اجرا کند که جامعه یهودیان کالیفرنیا خواستار تحریم آن از جانب همه انسان دوستان شده است.

این خواننده به پیروی از سیاست های ضد انسانی حکومت اسلامی ایران، در آخرین ترانه خود با نام “گلۀ کرکس ها” از گروهی تروریست فلسطینی حمایت می کند که علنا خواهان نابودی اسرائیل هتسند و زن و کودک و پیر و جوان اسرائیلی را هدف ضربات جاقو و یا انفجارهای تروریستی قرار می دهند و یا با اتومبیل خود عابرین اسرائیلی را زیر می گیرند و از جمله باعث کشته شدن دخترک سه ماه ای می شوند که در کالسکه خود آرمیده و پدر و مادرش از پیاده رو می گذرند.
اگر حکومت ایران در جانبداری از رژیم سرکوبگر بشار اسد در سوریه، موجب قتل نیم میلیون نفر مسلمانی گردیده که خواهان دموکراسی و مردمسالاری در کشور خود بوده اند، مردم اسرائیل از جان و امنیت خود در برابر گروهی تروریست اسلامی دفاع می کنند که علنا خواهان نابودی این کشور هستند و به عملیاتی همانند داعش علیه شهروندان اسرائیلی دست می زنند.
در وبسایت های وابسته به حکومت ایران، از این ترانه در ابعاد گسترده استقبال شده، و از جمله در توصیف آن نوشته شده است: «انشاالله این غاصبین تا بیست و پنج سال دیگر نابود خواهند شد».
سازمان های یهودی از مسوولان تالاری که قرار است کنسرت محسن یگانه در آن جا برگزار شود خواسته اند که آن را باطل کند.
یک سازمان یهودی به نام اچ دی سی از یهودیان آمریکایی و به ویژه ایرانی تباران خواسته است طوماری را علیه این عنصر یهود ستیز امضا کنند.
(در همین رابطه، نوشتار دکتر مهدی آقازمانی را نیز با عنوان هیولای یهود ستیزی، در همین وبسایت مطالعه فرمائید)

5 دیدگاه‌

  1. حساب یهودیان از اسراییل جداست.من با یهودیها هیچ مشکلی ندارم.اما اسراییل را کشوری زور گو و نیرنگ کار میدانم. کشوری که با دویست بمب اتمی همیشه به دیگران اتهام نظامی گری میزند. خواهان اسراییل بزرگ است. خواهن تجزیه کشورهای همسایه اش می باشد به طوری که خودش بزرگترین منطقه باشد. همراه با عربستان منطقه را به جنگ و بدبختی کشید. رهبران عرب و اسراییل دو روی یک سکه هستند. بسیاری از یهودیان فرهیخته از رفتار موذیانه اسراییل نگران هستند و انتقاد می کنند. یهودی ها ..بله. اسراییل..نه.

  2. ارث از حدود الهی است و خیلی مهمه در قران بعد آیه ارث میگه تلک حدود الله حالا شما میخواهید آل اسحاق از ارثی که خدا برای حضرت ابراهیم گذاشته صرف نظر کنه آقا اینا یک هشتم حق دارند من یک مسلمانم اون دنیا جواب خدا را چی بدم.

  3. فکر کنم این آهنگ رو واسه ملت یهود خونده چون ملت و کشور فلسطین که هیچوقت در تاریخ وجود نداشته و این ملت یهود بودن که چند هزار سال آواره شدن و بدبختی کشیدن.

Comments are closed.