بزرگترین حزب سیاسی آلمان: پناهجویان یهودی ستیز و ضد اسرائیلی را بیرون می کنیم

بزرگترین حزب سیاسی در پارلمان آلمان طرحی را ارائه داده که به موجب آن، پناهجویانی که به تبلیغات و یا عملیات یهودستیزانه دست می زنند، باید از آلمان اخراج شوند. در این طرح گفته شده که هرکس که جان یهودیان را به خطر می اندازد و یا موجودیت اسرائیل را انکار می کند، جایی در آلمان نخواهد داشت.

در گزارش های پیشین گفته شده بود که پس از ورود حدود یک میلیون نفر پناهجو از کشورهای مسلمان، و به ویژه از سوریه، موج یهود ستیزی در آلمان به صورت نگران کننده تقویت شده است. با آن که این افراد از کشور خود گریخته و خواهان پناه گرفتن در یک کشور پیشرفته و دارای فرهنگ والا شده اند، هنوز همان باورها و رفتارهای پیشین خود را فراموش نکرده و حتی بر آن شدت بخشیده اند.

حزب “اتحاد محافظه کاران” در آلمان که رهبری آن را خانم آنگلا مرکل صدراعظم بر عهده دارد، طرحی را برای رای گیری و تصویب در پارلمان تهیه کرده، که به موجب آن اگر این پناهجویان به رفتارهای یهودستیزانه دست بزنند و یا موجودیت اسرائیل را انکار کنند، از آلمان اخراج خواهند شد.

بیست و هفتم ژانویه، یعنی ۱۸ روز دیگر، یادروز یهودیانی است که در حکومت آلمان هیتلری قربانی شدند و طرح نامبرده در آستانه این تاریخ به پارلمان آلمان ارائه خواهد شد.

حدود هفت سال پیش، پس از آن که محمود احمدی نژاد هولوکاست را انکار کرد و جنایات هیتلر علیه یهودیان را “افسانه” لقب داد، سازمان ملل تصمیم گرفت ۲۷ ژانویه را که مصادف با یادروز آزادی اردوگاه مرگ آشوویتس و رهایی یهودیان بازمانده است، به عنوان یادروز جهانی هولوکاست تعیین کند.

در طرحی که قرار است به پارلمان آلمان ارائه شود تاکید گردیده که یهودستیزی امری نکوهیده است که باید با هر شیوه‌ی ممکن با آن مبارزه کرد.

49 دیدگاه‌

  1. خروج امریکا از سوریه بمعنی رهاکردن خاک سوریه در دهان ترکیه و تنها گذاشتن اسرائیل در چنگال فشارهای خرد کننده ایران از طریق گروه های تروریستی است

  2. اعلام شکست دروغین داعش در سوریه و پیروزیهای موقت و غیرواقعی ارتش سوریه علیه تروریستها در غوطه شرقی و بی تفاوتی روسیه در قبال تجاوزات ترکیه که با هماهنگی ایران صورت گرفته ، زمینه ساز خروج امریکا از سوریه است . با خروج امریکا از سوریه ، تروریستهای داعشی مجددا حضور خودرا فعال کرده وبا کمک حزب الله و ارتش لبنان و ، حکومت بشار را ساقط میکنند و تروریستهای وابسته به ایران بر تمام سوریه حاکم خواهند شد. تمام بدبختیهای منطقه خاورمیانه و سرزمین غرب ، از زمان سقوط احمقانه صدام بدست امریکا شروع شد.

  3. اگر تمام سیاستمداران و کارشناسان امریکا و اروپا توصیه کنند که برجام را حفظ کنید ، من به شما میگویم انها خائن یا احمقند و برجام جز لغو کردن راه اصلاح ندارد.

  4. شائول موفاز یک خائن مزدور ایران است و افشای یک موضوع سری خدمتی بزرگ به تروریسم ایرانی است تا با معرفی بولتون بعنوان دشمن جنگ طلب ، علیه وی مقابله کند.

  5. سرانجام امریکا توسط ایران و از درون نابود خواهد شد اما توافق هسته ای سرعت نابودی امریکا را افزایش خواهد داد و عوامل ایران در امریکا مانع بروز جنگ بین دوکشور خواهند شد!.حمایت افراد و جناح های مختلف از برجام و ترورهای تحت نام بیمار روانی یا عقده ای و اشوبهای گسترده و غیرقابل کنترل و… همگی حاصل چند دهه فعالیتهای پنهان ایران در امریکا و اروپاست.

  6. قدس سرزمین دینی اسرائیل است و مسلمانهای متجاوز بزور انرا تصاحب کردند . اگر مسلمانها اصالت قبله و دین داشتند از همان ابتدا بایدکعبه را معرفی میکردند!

  7. خبر کشف بقایای کشتی نوح پیامبر در کوه آرارات ترکیه که با همکاری عده ای از مسلمانان چینی و مزدور ایران صورت گرفته با نوشته ای بر روی ان در مورد امام زمان شیعیان ! ، یک مستند جعلی از سوی ایران برای ایجاد باورهای دروغین در مورد اسلام شیعی است که توانست مردم ترکیه را معتقد اسلام و حامی اردوغان داعشی … کند.

  8. شاید اسرائیل باور نکند که در دنیای کنونی برخلاف دوران قبل ازبرجام کاملا تنهاست و در شرایط کنونی فقط عربستان میتواند درد انها را بفهمد و متحد شود

  9. فراموش کردن دشمنیهای گذشته و فریب لبخندها را خوردن بزرگترین اشتباه ممکن است که غربیها در مذاکره با وزیر خارجه ایران مرتکب شدند زیرا شناخت درستی از ماهیت حکومت ماندگار و خطرناک ایران ندارند.

  10. از انجا که حکومت ایران بسیار خزنده و با فریب و دروغ در تمام کشورها نفوذ کرده ، تغییر نظام حاکم بر ایران توسط ترامپ بسیار سخت است زیرا عوامل نفوذی ایران در امریکا و اروپا مانع هرگونه حمله به ایران یا تضعیف ان میشوند.
    المان و فرانسه بطور کامل در سلطه ایران هستند و بخواست ایران و بهانه کمبود قطعات جنگنده تورنادو از شرکت در عملیات ناتو شرکت نمیکنند. برجام غرب را بطور کامل نابود کرد بدون انکه کسی بداند ایران واقعا به تعهد خود عمل کرده یا نه زیرا اجازه بازدید نمیدهد! اسرائیل در سراشیب نابودی قطعی قرار دارد و جز جنگ تا اخرین لحظه حیات راهی ندارد. احمقهایی که محمود عباس را مستقل و قابل اعتماد میدانستند به مردم اسرائیل خیانت کردند. فرقی بین عباس و حماس نیست همگی در نفوذ سیاسی ایران عمل میکنند. در حقیقت ایران با نام فلسطین درحال نابود کردن اسرائیل است.

  11. دبیرکل سازمان ملل … دست اموز ایران است و قصد دارد با فشار بر اسرائیل زمینه ورود گسترده و غیرقابل کنترل فلسطینیها ر ابا محکوم کردن اسرائیل پیگیری کند. مانند انچه در گذشته حماس جنایتکار کودکان را بکشتن داد تا اسرائیل را کودک کش معرفی کند. تمام این ماجراها توسط ایران برنامه ریزی میشوند. سازمان ملل باید نیروهای بیطرف و ناظر در مرز غزه بگمارد و بعد قضاوت کند.که متاسفانه ایران تمام سازمان ملل را در سلطه دارد و به حربه نابودی غرب و کشورهای غیرمسلمان مانند میانمار تبدیل کرده.

  12. مخالفت با حضور امریکا در سوریه از سوی مخالفان بشار اسد نشان میدهد که مخالفان بشار اسد ماهیت تروریستی دارند و در فرمان ایران عمل میکنند. ایران تمام جهان را ناامن کرده. ادعای مرکل بر اینکه اسلام بخشی از المان است یک پیام مرگ برای مسیحیان و یهودیان است و نشانه سلطه کامل ایران بر این کشور قدرتمند است. و عدم شرکت جنگنده های تورنادو به بهانه کمبود قطعات! در عملیات ناتو بنا به خواست ایران صورت گرفته. مرگ اروپا و امریکا پس از برجام فرارسیده.

  13. سرزمین اسرائیل متعلق به یهود است و اگر در گذشته مسلمانان جنایتکار و غارتگر انرا تصرف کرده اند سلب مالکیت یهود نمیشود.هرگز به مزخرفاتی مانند نژادپرست و اشغالگر توجه نکنید و سرسختانه در مقابل هاجم و تجاوزات تروریستهای فلسطینی بایستید. ایران تمام جهان را برای یهودیان و مسیحیان ناامن کرده و بفرض رفتن اسرائیلیها باز هم تحت تعقیب عوامل ایران محاکمه یا ترور خواهند شد. اگر تمام مردم اسرائیل مسلمان شوند ممکن است جان سالم بدر ببرند اما برای همیشه با ازادی و انسانیت باید خداحافظی کنند و مرگ در چنین شرایطی بهتر از زندگی در زیر یوغ داعشی های اسلامی ایران است.هرچند در چنین فرضی باز بیشتر یهودیان بجرمهای جزئی مرتکب شده اعدام خواهند شد. اسرائیل باید خودرا برای نبرد ادامه حیات با مرگ اماده کند و عوامل نفوذی ایران بشدت در تلاش اند تا راه تعامل با ایران و فلسطینیها را باز کنند اما بازنده اصلی مردم اسرائیل خواهند بود.

  14. برقراری صلح بین فلسطینیها و اسرائیل خوب است اما مطمئن باشید ایران تا محو کامل اسرائیل ، از کمک مالی و تسلیحاتی و تحریک فلسطینیها کوتاهی نخواهد کرد. اگر صلح موقت هم برقرار شود اسرائیل نباید اجازه ورود فلسطینیها را بدهد تا خرابکاری کنند.

  15. گروه تروریستی حماس در واقع شاخه برون مرزی سپاه پاسداران با نیروهای عرب فلسطینی است .و تظاهر به استقلال این گروه برای فریب است. مشکل فلسطینیها با اسرائیل راه حل ندارد و باید در مقابل تروریستهای فلسطینی سرسختانه ایستاد و کمترین نرمش شکست بزرگی است.در تمام کره زمین جایی برای زنگی یهودیان وجود ندارد زیرا ایران بدنبال انقراض نسل انها بر اساس دستور قران است! اسلام از همان ابتدا دشمنی بی دلیل با یهود داشته

  16. بیانیه ترکیه درحالی منتشر میشود که ایران عملا توسط ترکیه و دیگر تروریستهای وابسته ، توانسته تمام طرفداران اسد و کردهای مخالف داعش و ایران را سرکوب کند و درصورت برگزاری انتخابات بطور قطع یک داعشی بقدرت میرسد.حضور ایران در سوریه تا کنون نتنها مشکل را حل نکرده بلکه بر وخامت اوضاع افزوده وامریکا و روسیه برای حفظ امنیت منطقه و جهان باید در امور سوریه مداخله کنند و برای مدت طولانی بمانند تا مطمئن شوند که قدرت جدید در سوریه مانند مکرون و مرکل افرادی خائن به بشریت و همدست تروریستها نیستند.

  17. اسلام دین حکومت طلب و قدترگراست و بواسطه اعتقادات دینی مردم ساده لوح میتواند برای قرنها بر مردم حکومت کند حتی تحصیلکرد ه ها از افرادی احمق هستند که باورهای تلقینی را جامع حقیقت پوشانده اند. امثال دکتر شریعتی و بازرگان و یزدی و … همگی عده ای ابله و خائن بودند که قدرت شیطانی کنونی را پایه گذاری کرده اند.

  18. ایران برای تمام کشورهای دنیا دولت مجازی تشکیل داده و تمام امور و تحولات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی انها را دنبال میکند و راه نفوذ و سلطه را جستجو میکند.

  19. انهمه جنایت ترکیه در عفرین که بدستور ایران و بدون کمترین انعکاس صورت گرفت و سازمان مل هم خفه شده بود و اکنون تروریستهای فلسطینی قصد دارند نسل یهود را ازمیان بردارند گویا سازمان ملل الت دست ایران و حامی تروریستهای داعشی و فلسطینی نمیداند که یهود هم حق حیات دارند و تنها پولهایی که ایران هدیه داده نباید ملاک باشد.

  20. حکومت ایران از ابتدای شکل گیری ، به تخریب بازارهای تجاری غرب در کشورهای افریقایی و خاورمیانه و اسیایی پرداخت و زمینه تسلیم شدن غرب را در توافق هسته ای فراهم نمود! و در توافق هسته ای، غرب تمام تهدیدها وخطرات گذشته و حال را فراموش کرد و قراردادهای فریبنده را در نظر گرفت.

  21. هیچ کشوری نباید در لبنان سرمایه گذاری کند زیرا قدرت جدید لبنان دست نشانده ایران و در جهت تقویت تروریسم اسلامی ایران عمل میکند و در نهایت ضرر خواهید کرد.درحالیکه ایران به اب و اتش میزند تا برجام یعنی طناب دار غرب را حفظ کند عده ای از عوامل ایران میگویند با خروج امریکا از برجام ایران برنده است برنده چی اینکه دستش از دخالت بیشتر در امریکا قطع میشود نفع میبرد! خرها هم این مزخرفات را باور نمیکنند.

  22. مشکل غرب اینست که فریبکاری و خطر ایران را دستکم گرفته و اکنون ایران در نقطه ای از قدرت ونفوذ سیاسی و نظامی ایستاده که امریکا هم از وی میترسد.

  23. برخلاف دیدگاه نادرست نویسندگان و سیاستمداران اسرائیلی ، تمام تحولات منطقه و جهان توسط ایران طراحی شده و میشود و بهار عربی یکی از شاهکرهای احمدینزاد بود که توانست با کمک غربیهای ساده لوح و نادان حکومتهایی را سرنگون کند که مهمترین سد در مقابل تروریسم ایرانی بودند و اکنون بر این کشورها وابستگان ایران در قدرت هستند بجز مصر که السیسی برای محفوط ماندن از خطرات تروریستی عوامل ایران در تعامل پنهان با ایران است.اسرائیل باید درخواست نیروهای ناظر بیطرف بین المللی در خصوص تهدیدهای فلسطینیهای تروریست بنماید تا مورد اتهام واقع نشود.

  24. ایران کشوری خطرناک و مرموز است و انچه دنیا در مورد اقدامات ایران میدانند خبرها و ادعاهای دروغین حکومت است و هیچکس قادر به اطلاع یافتن از برنامه های مشکوک ان نیست. یکی از دلایل محدودیت پذیرش توریست خارجی ، عملکرد مخفیانه و خطرناک ایران در ساخت سلاح هسته ای و مکانهای گسترده استقرار موشکها و هواپیماها در زیر زمین است تا کسی متوجه انها نشود.

  25. تصور اینکه ازبین رفتن قدرت غرب سبب اقتدار بیشتر روسیه خواهد شد یک فریب از سوی عوامل ایران است. ایران سعی دارد از قدرت شرق برای کوبیدن غرب استفاده کند و در همین حال به زمینه سازی سقوط نظام حاکم بر روسیه و چین و اسلامی کردن ان پرداخته است.

  26. حکومت دینی ایران از خطرناکترین و دروغگوترین و فریبکارترین و غیرقابل اعتمادترین و سلطه جوترین حکومتهای تاریخ بشریت است.هرکس با انها ارتباط داشته باشد نابودی کشور خودرا تضمین کرده!

  27. طی چند دهه فعالیتهای ایران بر علیه غرب سبب ازبین رفتن بازارهای تجاری غرب در کشورهای مسلمان و شروع دوران ریاضت اقتصادی شد. کشورهایی مانند یونان که بحران اقتصادی را تعدیل کردند بواسطه نفوذ و سلطه سیاسی ایران بر انها بود.غرب از روی ناچاری به توافق ننگین برجام تن داد اما همه چیز خودرا فنا کرده و در اینده نزدیک که ایران حکومت داعشی اسلامی را بر انها حاکم نماید خواهند دانست مردن در گرسنگی بهتر از شکنجه بدست داعش است البته حماقت و ترسو بودن غربیها علت جسارت و قدرت گرفتن ایران شد

  28. بریتانیا به هیچ وجه نباید در سوریه مداخله کند و کار داعش را برای کسب قدرت در این کشور قربانی تروریسم اسان نماید. هرکشوری که بدون اگاهی کامل از اوضاع داخلی سوریه و صرفا براساس شایعات دروغ عوامل تروریست باعث سقوط بشارشود به داعش خدمت کرده . بشار مهمترین سد دفاعی در برابر داعش است . حضور ایران در سوریه با هدف سقوط بشار و بقدرت رساندن داعش است و دخالت امریکا باید برای بیرون کردن ایران و داعش از سوریه باشد نه سقوط بشارو نابودی کردها و مسیحیان.
    ایران درحال زمینه سازی دخالت احمقانه غرب در سرنگونی بشار است درحالیکه اگر مایل به اینکار نبود جنجال و اعتراضات شدید علیه اقدام غرب راه می انداخت.

  29. The United Kingdom must separate itself from the union in order to protect Iran’s domination. Iran is the biggest danger of the world, but Syria is at stake! Staying or going to Bashar has no effect on Iran’s presence in Syria, and Iran will never leave Syria

  30. من به غرب هشدار میدهم در مسیر اهداف شوم داعش در سوریه عمل نکنید و باعث سقوط بشار اسد نشوید. باید ایران از سوریه رانده شود.تمام مشکلات سوریه بواسطه حضور ایران است.

  31. اگر حکومت بشار غیرقانونی است پس حضور ایران در سوریه بنا به خواست بشار هم غیرقانونی است و حضور ایران و داعش در سوریه ریشه مشکلات منطقه است.

  32. من بشدت اخطار میدهم که اینده سوریه ، سرنوشت منطقه را دگرگون خواهد کرد. و با سقوط بشار افرادی که با داعش در ستیزند و غیرمسلمان شیعی میباشند همگی نابود میشوند

  33. انهمه جنایاتی که داعش و ترکیه علیه کردهای سوریه انجام دادند کسی در جهان کمترین اعتراضی نکرد! زیرا بخواست ایران صورت گرفت اما کوچکترین اقدام نظامی امریکا در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه ، اینگونه اشوب بپا شود!! تمام این اشوبها توسط ایران در سراسر جهان صورت میگیرد. ایران با پول تمام دنیا را خریده و نحت نفوذ خود دراورده.خطر ایران بقدری گسترده است که هرگز قابل کنترل نیست و با اعلام حکومت اسلامی بر جهان به نابودی نسل یهود و مسیحی و هندو و بودا و سنی و … خواهد پرداخت.

  34. ظریف بواسطه تسلط بر زبان انگلیسی و فرهنگ غربی توانسته در فریب غربیها بخوبی موفق باشد و با جرات میتوان گفت ظریف ویران کننده غرب است. هرکس این عامل تروریسم اسلامی داعشی را نابود کند بزرگترین خدمت را به بشریت و قطع دست سران داعشی ایران نموده است.

  35. جیمز کومی فردی خائن و بیشعور است که مانند اباما و کری و کلینتون و دیگر افرادی که پولهای کلان از ایران گرفتند سرانجام سرنوشت امریکا را تقدیم ایران میکنند و لعنت ابدی را برخود خواهند خرید. ترامپ بهترین رئیس جمهور در تاریخ امریکاست که در بدترین شرایط بقدرت رسیده و هرگز قادر به نجات امریکا نخواهد بود زیرا خیانت به مردم امریکا (مسیحیان و یهودیان) و تعامل با ایران سکه رایج سیاستمداران امریکا و اورپا تبدیل شده است. لطفا به اقای ترامپ بگویید که راه مبارزه با تروریسم ایرانی بواسطه خائنین امثال کومی بسیار دشوار است و شاید کناره گیری از قدرت برای حفظ جان و منافع شخصی کاری درست باشد همانظور که اتش سوزی در برج ترامپ کار ایران بود نشانه بسیار نگران کننده حضور خطرناک ایران را در تمام سرزمین غرب نشان میدهد. اباما با برجام سند اسارت امریکا و اروپا را به ایران امضا کرد .

  36. لطفا به هرشکل ممکن به بشار اسد اطلاع رسانی کنید که ایران قادر است امنیت را در سوریه برقرار کند همانطور که در کشور خودش ایجاد کرده اما تاریخ مصرف بشار برای ایران تمام شده و قصد حذف وی و روی کار اوردن فردی اسلام گرای تندرو را دارد تا اسلام ناب را حاکم نماید. ایران همواره با دروغ پیش رفته و ادعای حمایت از بشار هم یک دروغ است. طی چندین سال حضور ایران در سوریه نتنها مشکلی حل نشده بلکه بر وخامت اوضاع و ناپایداری سوریه افزوده شده. ایران توسط داعش و حضور نامحسوس نیروهای حماس و حزب الله و حشدالشعبی و نیروهای خودی در سوریه بدنبال نابودی حکومت بشار و نسل یهود و مسیحی است. ایران غیرقابل اعتمادترین و خطرناکترین و شیادترین حکومتهای تاریخ بشر است.تونلهای حفر شده در سوریه که به عوامل سعودی نسبت میدهند متعلق به داعش است و توسط افغانهای داعشی تحت فرمان ایران حفر شده اند همانطور که برای تروریستهای فلسطینی حفر کردند

  37. ایران با ادامه تیراندازیها در سوریه قصد دارد بازرسی عدم استفاده سلاح های شیمیایی را توسط بشار را ناممکن سازد و همچنان بشار را مقصر جلوه دهد تا زمینه حذف وی را فراهم نماید. برخلاف جنجالهای ایران در عدم دخالت امریکا در سوریه ، هدف پنهان ایران سرنگونی بشار است. ایران تمام سوریه را در سلطه خود دارد اما ورود امریکا را برای مبارزه با تروریسم، تجاوز میخواند! احتمالا امریکا اهدافی را زده که متعلق به داعش تحت فرمان ایران است. تمام حملات شیمیایی در سوریه توسط عوامل ایران صورت گرفته. ایران در ساخت تمامی سلاح های پیشرفته دنیا بسیار قدرتمند است اما همواره با دروغ انرا پنهان میکند و اجازه بازرسی راستی ازمایی هم نمیدهد! فقط احمقها ادعای دروغ ایران را باور دارند

  38. کشتی روسی ربوده شده که ادعا میشود چوب داشته دروغ است این دزدان عوامل داعشی و ترویستی ایران هستند و کشتی هم حاوی سلاح های خطرناک بوده شک نکنید.

  39. روسها با حماقت خود و طمع کمکهای مالی و امتیازات اقتصادی توسط ایران باعث شکل گرفت قدرتی جهنمی و اتمی در جهان شده اند که مقابله با ان از محالات است و گریز از جنگ جهانی اتمی ناممکن است. ارسال اس ۳۰۰ به ایران و توانمند کردن ایران در ساخت بمب هسته ای بزرگترین جنایت در حق بشریت است که روسها مرتکب شدند.

  40. روسیه دروغ میگوید و اس ۳۰۰ را به ایران تحویل داده اما برای رفع نگرانی غرب و رفع فشار تحریمها چنین دروغهایی را به توصیه ایران تحویل میدهد

  41. کره شمالی بواسطه نفت مجانی و کمکهای مالی ایران در خدمت ایران عمل میکرد و ازمایش بمب هیدروزنی هم متعلق به ایران بود. با سرنگون کردن رئیس جمهور پیشین کره جنوبی توسط ایران اکنون فردی وابسته در قدرت است و دلیل کاهش تنش و رابطه دوستی دو کره هم همین است زیرا دوکره توسط ایران کنترل میشوند و مذاکره کره شمالی با انهمه تهدید و شرارت که یکباره خاموش میشود !!سناریوی ایران برای برچیدن پایگاه امریکا از کره جنوبی است و شک نکنید که کره شمالی مانند ایران مخفی کاری و دروغکویی پیشه خواهد کرد البته باج تحت نام کمکهای مالی از سوی امریکا هم در برنامه است اما امریکا هرگز نباید کمک کند و به کیم اعتماد نماید

  42. سیاست کاری گروه ۷ که عمدتا سیاسی و برضد روسیه است و همینطور پرونده سازیها و اتهام دخالت روسیه در انتخابات امریکا همه توطئه های ایران برای دورنگهداشتن روسیه از امریکا و همینطور تضعیف انست زیرا تاریخ مصرف روسیه برای ایران به پایان رسیده و برجام غرب را درمقابل ایران بزانو دراورد و ایران عملا غرب را فتح نموده . با خروج روسیه از سوریه سقوط بشار توسط عوامل داعشی ایران بسرعت اتفاق می افتد و یک داعشی جای وی را خواهد گرفت. اسرائیل باید به روسیه هشدارهای لازم را در مورد اهداف ایران اطلاع رسانی کند

  43. رئیس شورای مسلمانان تحت نظارت ایران عمل میکند و موظف به دروغگویی و مبارزه بی امان در نابودی یهود و مسیحیت است اما ابتدا تضعیف و نابودی یهود را در دستور کار قرار داده اند

Comments are closed.