بلند پایگان آمریکایی: هنگام آن است که علیه رژیم ایران اقدامات عملی انجام گیرد

مقامات سیاسی ایالات متحده بر شدت اعتراض های خود نسبت به دخالت های جنگی حکومت ایران در منطقه و نقش آن ها در عملیات تروریستی و کمک به گروه های آدمکش می افزایند و از جامعه بین المللی خواستار هستند که برای مهار کردن این تعرض ها و جلوگیری از ادامه آن، به اقدامات عملی دست بزند.

مشاور ارشد پرزیدنت ترامپ در امور امنیت ملی، ژنرال مک مستر در یک سخنرانی، خواهان شدت عمل علیه حکومت ایران و لزوم مهار کردن رفتارهای سپاه پاسداران گردید.

مک مستر که در کنفرانی بین المللی امنیت در مونیخ سخن می گفت، از جمله اظهار داشت: هنگام آن رسیده است که برای رفع کاستی های توافق اتمی موسوم به برجام تلاش و همچنین مقابله با رفتارهای ویرانگر رژیم ایران در منطقه، گام های عملی برداشته شود.

این مقام ارشد آمریکایی از جمله گفت که شرکت های بازرگانی وابسته به سپاه پاسداران، ابزار خشونت هستند و باید جلوی فعالیت آن ها گرفته شود.

مشاور امنیت ملی ایالات متحده حکومت ایران را به تلاش برای دستیابی به سِلاح های کشتار همگانی متهم ساخت و گفت: «تنها کره شمالی و سوریه نیستند که در این زمینه تلاش می کنند». اشاره مک مستر به برنامه های اتمی کره شمالی بود. سوریه نیز بارها به تولید سلاح های شیمیایی متهم شده است.

او به صراحت از دولت آلمان خواستار گردید از ابعاد همکاری های بازرگانی و اقتصادی خود با حکومت اسلامی ایران بکاهد و به عنوان مثال گفت: «شرکت هواپیمایی ماهان ایر، که به مونیخ نیز پرواز دارد، از جمله بازوهای سپاه پاسداران است و درآمد آن صرف تشویق عملیات تروریستی می شود.

ژنرال مک مستر دوباره تاکید کرده گفت: «زمان آن رسیده که علیه رفتارهای آشوبگرانه حکومت ایران، اقدامات جدی صورت گیرد».

2 دیدگاه‌

  1. اینا فعلا فقط حرف می زنند.از حرف تا عمل فرسخها فاصله است.سعدیا گرچه سخندان و مصالحگویی…از عمل کار براید به سخندانی نیست!.این رژیم دجال آخوندی باید هر چه زودتر به زباله دانی تاریخ پرتاب بشه…

  2. بابا آخه ۴ تا موشک فکستنی با یه کاغذ پاره که این حرفا را نداره که.روزگار ۱۰۰۰ چرخ میخوره اصلا معلوم نیست چی میخاد بشه دیگه دنیا تک قطبی نیست هند یه قدرته چین همین طور روسیه همین طور اوروپا همین طور کره شمالی هم میگه منم هستم انگار آمریکا تو باغ نیست آخه حالا ایرانم پوکید اگه داعش اومد سه هفته ای رسید به صلاح های اتمی پاکستان که بد تره کسخلم که تو دنیا کم نیست تو دو هفته سوریه و عراقو گرفتن کی ایستاد تو منطقه

Comments are closed.