اگر شما با کامپیوتر و دستگاه هایی مانند آن سروکار دارید، بی تردید بارها اتفاق افتاده که نیاز داشته اید نامه ای یا سندی و یا پیامی را که در کامپیوتر دستی و یا تلفن هوشمند شما ذخیره شده، چاپ کنید و به روی کاغذ بیاورید.
اگر امروز کامپیوترهای دستی هرچه کوچکتر و سبک تر شده است، ولی چاپگرهای کوچک و قابل حمل بسیار کم است و آن هایی هم که تا کنون به بازار آمده، دارای محدودیت های بسیار است و فقط تعداد کمی نامه را می تواند چاپ کند – و آن هم به شرط آن که این نامه ها کوچک و به اندازه ورقه یادداشت باشد.
چاپگر معمولی که در خانه یا دفتر کار شما نصب شده، چندین کیلوگرم وزن دارد و بسیار طبیعی است که نمی توان آن را دست گرفت و این جا و آن جا برد. ولی چابگری که چند جوان دانشمند اسرائیلی ساخته تنها ۳۵۰ گرم است و آنقدر کوجک است که م یتوان آن را در کیف اداری به راحتی جای داد.
شرکت اسرائیلی Zuta Labs که طراح و سازنده این چاپگر است توضیح می دهد که می توان همه اطلاعات مربوط به نامه یا سند و یا پیامی را که مایل به چاپ آن هستید، از طریق “وای فای” به چاپگر جیبی منتقل ساخت و سپس این دستگاه ظریف و کوچک را روی یک صفحه کاغذ قرار داد.
چاپگر با کمک چرخ های بسیار ظریفی که زیر آن نصب شده، روی کاغذ شما به آهستگی می لغزد و خرامان خرامان چب و راست می رود و سطر عوض می کند تا به پائین صفحه می رسد و سند چاپ شده را در اختیار شما می گذارد.
درباره مشخصات فنی این چایگر، شرکت عرضه کننده آن قول می دهد که قادر به چاپ یک هزار برگ است. طول و عرض آن ده سانتیمتر و ارتفاعش فقط ۵ر۷ سانتیمتر است و با باطری قابل شارژ کار می کند
چاپگر جدید اسرائیلی با همه سیستم های عامل از ویندوز گرفته تا آندروید و از ios تا osx کار می کند.

2 دیدگاه‌

  1. واقعاً که تعجب آور است ، اما گفته نشده است که قیمت آن چند البته به دلار و غیر از اسرائیل دیگر در کدام کشور ها پیدا کرده می توانیم ، میشود که من را همکاری نماید. تشکر

  2. Its the result of science for nation , they cam make the life simple and better . if we want to give value , they are the proper one to have more advantage of life , because they will use it for human development , appreciate all of them.

Comments are closed.