رژیم ایران بیعرضگی خود را به ملت ایران نشان داده، و هنری جز رجزخوانی جنگی ندارد.

 

تفسیر سیاسی هفته
نوشتۀ منشـه امیـر

دانلود فایل صوتی تفسیر

گیریم که علی خامنه ای صبح از خواب بیدار شود، در تختخواب خود غلتی بزند، از پنجره به بیرون نگاه کند و ببیند که در نقشه جغرافیا، دیگر نامی از اسرائیل وجود ندارد.

خوب، حالا چه خواهد شد؟

آیا مشکلات ایران حل خواهد شد؟

اقتصاد کشور شکوفا خواهد گردید؟

مردم ایران، بهتر زندگی خواهند کرد؟

بیکاری از میان خواهد رفت؟

فقر و تن فروشی و کلیه فروشی پایان خواهد گرفت؟

سرکوب متوقف خواهد گردید؟

حجاب اجباری، منسوخ خواهد گردید؟

بهشت برین خواهد شد؟//

یک لحظه فکر کنید. ملت ایران، از این کینه توری و تنفرزایی شما چه سودی خواهد برد؟

آیا قدرت را به دست گرفته اید برای آن که شهوات بیمارگونه عقیدتی و مرامی خود را ارضا کنید؟

وبرای اجرای نیت های شیطانی خود تلاش کنید؟

و یا آنکه که به فکر ملت ایران باشید و برای خدمت به سرزمین ایران کوشش کنید و ایران زمین را در صحنه جهانی سرافراز و سربلند سازید؟

آیا کشوری را در دنیا سراغ دارید که این چنین مانند رژیم فتنه جو و بد طینت و بدکام شما، خواهان نابودی یک کشور دیگر باشد؟

حتی کره شمالی نیز از نابودی کشور دیگری سخن نمی گوید – تنها حرفی که می گوید آن است که “بگذارید من موجودیتم را حفظ کنم و کاری به کارم نداشته باشید و کره جنوبی نخواهد ما را ببلعد”.

همان رژیم کمونیستی هم، حالا می گوید که برنامه های موشکی و اتمی را متوقف می سازد.

شما هنوز شاخ و شانه می کشید؟

حسین سلامی، آن رجزخوان حرفه ای، که جز یاوه سرائی هنر دیگری ندارد، در نطق پیش از نماز جمعه دیروز می گوید که اسرائیل عمق استراتژیک ندارد و به آسانی نابود خواهد شد و مردم اسرائیل هیچ راه فرار دیگری جز دریا نخواهند داشت.

استدلال این نادان، که سمت حساس و پرمسوولیت جانشینی فرمانده کل سپاه به او سپرده شده، آن است که اسرائیل یک کشور کوچک است و به گفته او عمق و عقبه ندارد و به آسانی می توان پایگاه های نظامی آن را نابود کرد و نیروی هوایی اسرائیل را از کار انداخت و با یک فوت قوی، این کشور را به هوا فرستاد و نابود کرد.

به او یادآوری شود که جمال عبدالناصر هم همین گونه فکر می کرد.

یادتان هست که در سال ۱۹۶۷ در ظرف شش روز ارتشش نابود شد و اسرائیل سراسر شبه جزیره سینا را گرفت و به فاصله ۱۱۰ کیلومتری از قاهره رسید؟ یادتان هست؟

یادتان هست که در جنگ اسرائیل و حزب الله لبنان در تابستان دوازده سال پیش، چه بلایی به سر این سازمان تروریستی وارد آمد و چگونه رژیم ایران ناچار شد یک میلیارد دلار پول بفرستد که آن خرابی ها جبران شود؟

یادتان هست که خمینی گفته بود که اگر هر مسلمانی  یک سطل آب به روی اسرائیل بریزد، این کشور و مردمان آن در دریا غرق خواهند شد؟

پیش از خمینی و پیش از شما آقای سلامتی، رجزخوانان بسیاری از این قبیل بودند که اسرائیل را پوشالی خواندند و به این کشور حمله بردند و علیه آن به ترور متوسل شدند و سرشان به سنگ خورد و پوزه آنان به خاک مالیده شد.

یادتان هست که خمینی گفته بود رژیم صدام حسین را در جریان جنگ بر می اندازد و اسلام را بر عراق مسلط می سازد // و بالاخره جام زهر را سر کشید؟

یادتان هست که اکبر هاشمی رفسنجانی گفته بود که ایران در جنگ با عراق یک هزار میلیارد دلار خسارت دیده که پول آن را عراق باید بپردازد؟ (که البته هیچ کس، حتی یک شاهی هم جلوی شما نیانداخت؟)//

خود سلامی تائید می کند که جنگ امروز شوخی نیست، مثل جنگ هشت ساله با عراق نیست که این همه ویرانی و مرگ به دنبال آورد، صد برابر بدتر است. این را خود سلامی نیز تصدیق می کند.

یعد، وقتی از نابودی اسرائیل با یک فوت کردن، سخن می گوید، آیا فکر کرده است که این ماجراجویی شیطانی و مرگ آور، به قول خودش، چه عقباتی برای رژیم ایران خواهد داشت؟

آنان میدان جنگ را با چاله میدان تهران اشتباه گرفته اند، که قلدرها و چاقو کشان وسط گود می ایستادند و رجز می خواندند و تهدید می کردند و به خیال خودشان، رقیب را می ترساندند.

هفتاد سال، اسرائیل را به نابودی تهدید کردند و خودشان نابود شدند.

اسرائیل هل مِن مبارز نمی طلبد، تهدید توخالی نمی کند، عمل می کند.

رئیس جمهوری اسرائیل و نخست وزیر در سخنان خود در ضیافتی که با حضور دیپلمات های خارجی به مناسبت سالروز استقلال برپا گردید، یک مطلب مهم را مرتبا تکرار می کنند.

آن ها می گویند: ای دنیا، بیائید تا دیر نشده، جلوی تجاوزگری ها و تعرضات حکومت ایران را بگیرید. مهارشان کنید.

نتانیاهو می گوید: آن ها، تنها اسرائیل را تهدید نمی کنند، مسلمانان را هم تهدید می کنند، کشورهای عرب را نیز تهدید می کنند و اروپا را هم تهدید می کنند و تمدن بشری را هدف گرفته اند.

غول های بیابانی هستند که جز ویرانی و دمار، کار دیگری نمی دانند – زیرا اگر لیاقت دیگری داشتند، کشور ایران به این نکبت و فلاکت دچار نمی شد.

چون نتوانستند ایران را آباد سازند، چون عرضه آن را ندارند، چون از لیاقت و دانش به بهره هستند، اکنون می خواهند آن مردمانی را نیز که با دانش و اندیشمند و شایستگی این چنین کشور موفقی را بنا کرده اند،  نابود سازند! //

اسرائیل هرگز زبان به تهدید نگشوده است.

اسرائیل هرگز نگفته است که فلان کشور باید نابود شود، و یا فلان ملت باید به دریا ریخته شود.

نتانیاهو در سخنان دیروز خود (آدینه)، تنها یک نکته را یادآوری کرده و آن این که جنگ، برای هر دو طرف هزینه سنگینی دارد.

او گفته است که اسرائیل خوب می داند از امنیت خویش دفاع کند، و بی اعتنا به بهایی که ممکن است ناچار شود بپردازد، در برابر هر تجاوز خارجی از خود دفاع خواهد کرد. ولی آنان بدانند که جنگ، برای خودشان نیز هزینه خواهد داشت.

این تهدید نیست. این هشدار است. این یک یادآوری است.

فکر نکنند که اسرائیل نمی داند که چه کشور کوچکی است.

فکر نکنند که اسرائیل نمی داند که پهنای این کشور در مرکز آن فقط ده کیلومتر است.

فکر نکنند که اسرائیل نمی داند که بیشترین شمار جمعیت کشور در مرکز و شمال متمرکز است.

حسن سلامی با این سخنان، آمریکا را کشف نکرده، بلکه به واقعیتی اشاره کرده که کل استراتژی اسرائیل بر اساس آن بنا نهداه شده است.

اسرائیل خوب می داند که اگر جنگی رخ دهد، ممکن است از لبنان و سوریه و غزه هدف ده ها و حتی صدها موشک هم زمان قرار گیرد.

آیا آن رجز خوان نمی داند که اسرائیل این را می داند و راه چاره آن را یافته و خوب می داند در برابر آن چگونه از خود دفاع کند؟

آیا حسین سلامی نشنیده است که همین ماه گذشته بود که ارتش های اسرائیل و ایالات متحده این احتمال را تمرین کردند و به بررسی امکانات دفاعی پرداختند؟

آیا حسین سلامی، در مقام جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، می داند که در قاموس نظامی “ضربه بازگشت” چه مفهومی دارد؟

آیا به او در دانشگاه نظامی (که نرفته)، آموخته است که اسرائیل دارای یکی از نیرومندترین ارتش های دنیاست؟

جز رجزخواندن و دیگر کشورها را به نابودی تهدید کردند، رژیم آنان هیچ هنر دیگری ندارد.

مرتبا از دشمن سخن می گویند تا ناتوانی ها و بی کفایتی ها و بی لیاقتی های خود در اداره کردن امور کشور را بپوشانند.

اگر آن ها به این آسانی که ادعا می کنند، می توانند کشور دیگری را نابود سازند و مردم آن را به دریا بریزند، پس چگونه است که با گذشت سی و نه سال، همچنان از دشمنانی سخن می گویند که رژیمشان را به خطر انداخته و ادعا می کنند که مورد تهدید دیگران قرار دارند و با این بهانه، بر میزان سرکوب مردم می افزایند؟

تازه حسن سلامی رقیب هم پیدا کرده است.

این بار سید عبدالرحیم موسوی است که او را به فرماندهی ارتش گمارده اند و امروز (شنبه) با زبان تهدید می گوید: گرچه خامنه ای پیش بینی کرده که اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود می شود، ولی نباید اجازه دهیم که حتی یک روز هم، این رژیم صهیونیستی به موجودیت خود ادامه دهد. بشتابیم و هرچه زودتر آن را نابود کنیم!!!

یعنی، این عبدالرحیمی که هم خود را سید و هم موسوی می داند، صبر ندارد و همین فردا پس فردا می خواهد به آرزوی خام و نیت شیطانی رژیم برسد – که هرگز نخواهد رسید!

برای ملت ایران، هیچ دشمنی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

ملت ایران هیچ ملت دیگری را دشمن خود نمی داند.

ملت ایران نمی خواهد که هیچ ملت و کشوری دشمنش باشد.

ملت ایران آبادانی و رفاه و همزیستی می خواهد و دوستی و همکاری می طلبد.

این رجز خوانان، جز یاوه سرائی هنر دیگری ندارند.

جز تهدید به نابودی دیگران، کاری بلد نیستند و جز ایجاد مرگ و ویرانی، چیز دیگری را نمی جویند.

حسین سلامی، گفته بود که اسرائیل در دهان اژدها زیست می کند و خود نمی داند.

او اشتباه می کند، اسرائیل داود است که گلیات او را به نابودی تهدید می کند که عاقبتش را می دانیم.

و اگر حسن سلامی تصور می کند که حکومت زیاده خواه رژیم، یک اژدهاست، پس دهانش را ببندد. زیرا در افسانه ها گفته شده که اژدها را بوی گند از دهان بیرون آید. بوی گندشان دنیا را پر کرده است!!

اورشلیم – شبنه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ، بیست و یکم آوریل ۲۰۱۸

 

 

 

 

11 دیدگاه‌

  1. سلامتی
    دمار

    او گفته است که اسرائیل خوب می داند از امنیت خویش دفاع کند، و بی اعتنا به بهایی که ممکن است ناچار شود بپردازد، در برابر هر تجاوز خارجی از خود دفاع خواهد کرد.
    شآلوم.
    من مثل همیشه متن شما را حس کردم،گوش نکردم.
    مهربان امیر،گوش نمی کنم،با پوست و گوشت حس می کنم.
    و سخن نخست وزیر شما ،ملت یهود که همیشه از دفاع از امنیت سخن می گویند نه از جنگ و تهاجم من را به یاد وصیت واقعی حسین ابن علی می اندازد،که می گوید:من قیام نمی کنم بلکه در حفظ امنیت خودم و خانواده ام راهی جز فرار و صبر در طول فرار ندارم،و آیا جز این است که ملت یهود برای دفاع از خودش دوهزار سال فرار و صبر پیشه کردند و اکنون هم در اوج قدرت نخست وزیر این کشور قانونی فقط حرف از دفاع از امنیت می زند،نه تهاجم،دشمنان یهود دوهزار سال اربده ی نابودی این قوم را سر دادند که آخرین آن از دهانه های توپ ها و زره پوشهای آلمان نازی شنیده شد،چون فواره بلند و اکنون به عنوان یک ننگ ابدی در تاریخ و بر روی میز موزه ها مانده تا چشم آیندگان فراموش نکند که پدر قلدران و اربده کشان امپراطوری پروس،هتلر،چون اخلاف یونانی و رومی خویش که یهود را به بند کشیدند برای همیشه به جهنم خدا سقوط کرد و یهود آزاد و آزاده ماند.
    با تشکر از فهم خوب شما.

  2. این آخوندها ایرانی نیستند بقول خودشان آنها پسماند متجاوزین مدینه و مکه در ۱۴۰۰ سال پیش هستن و مردم ایران موالی و برده و نجس چون خود را سید میخوانند یعنی آنها سرور مردم ایران میدانند، بحث با آنها آب در هاون کوبیدن است آنها فقط زبان سرب داغ را می‌فهمند و بس آنها ملت بی کس ایران را قتل عام میکنند،چه خوب میشد اسرائیل ملت به جان رسیده ایران را مسلح میکرد تا به این آخوندهای فاسد که جز فسق فجور چیزی نمیفهمند حالی کند یک من ماست چقدر کره دارد .ولی این پسماندهای مکه و مدینه باعث آن شده تا کشورهای عرب دست دوستی بطرف اسرائیل دراز کنند نگران نباشید همه چیز به نفع اسرائیل است.

  3. آفرین و سپا س آقای امیر،

    بسیار درست با خوب توضیح دادید! من فکر می‌کنم که اسرائیل مهد دمکراسی در خاور میانه که یکی از قدرتمند‌ترین ارتش‌های جهان را داراست باید تکلیف خودش را با حزب شیطان یکسره کرده و این حزب را نابود کند. هیچ کشوری تهدید نظامی را در مرز‌هایش نمیپذیرد. تهدیدها ی رژیم ایران از وحشت و ترس است ولی تهدید با نابودی یک کشور به لحاظ قوانین بین المللی یعنی صدور جنگ با آن کشور.

    خداوند هیچ گاه ملت خود را تنها نمیگذارد!

    پاینده باشید

    اما نو آال

  4. درود برشما جناب مناشه امیر

    این جنایتکاران داعش شیعه حتی از عهدهٔ چندهزار شبه نظامی داعش سنی هم برنیامدتد و
    در برابر شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه هم، آخرش بدامن ارباب و عمام زمان خودشون یعنی “پوتین کمونیست” جنایتکار پناه بردند و با پرداخت ملباردها دلار روسها را به بمباران وحشتناک مردم غیرنظامی و بی دفاع سوریه وارد کردند و یک کشور را ویران کرده و نیمی از ملت سوریه را آوارهٔ جهان کرده اند
    اما هنوزم در برابر ارتش اسرائیل و آمریکا و دیگر کشورها از سلاح “قمبل قهرمانانه” و تسلیم ذلیلانه استفاده کرده اند و خواحند کرد

  5. کشوری که حامی داعش و گروه تروریستی هست نباید اون کشور وجود خارجی داشته باشه اسرائیل که خود باعث نجات داعش شد کسی که به جنایت کار جنگی معروفه قاتل هزاران کودک و زن در فلسطین هست نمیتونه بر روی خون خانه بسازه اسرائیل اخرهای عمر ننگینش هست که اگه راهش رو عوض نکنه مانند درخت آفت زده محکوم به نابودیه پس دست از رجز خوانی برداره که فقط در باتلاق دنیا دیر تر فرو بره.اسرائیل قدرت برتر نیست اسرائیل طبل تو خالی است فقط اما ایران یه کشور آب دیدس پس با دم شیر بازی نکن

  6. با سلام
    اسرائیل به جای خودش, این رژیم حتی از کویت- بحرین هم وحشت داره, نه بخاطر سلاحهای انها بلکه برای بهم خوردن “تعادل قوا” در داخل, همان دشمن اصلی این رژیم وحشی عقب مانده(مردم ایران) که تشنه به خونشان اماده اند که این رژیم را به زباله دان تاریخ بفرستند, اینها را سیاست مماشات پررو کرده که با وقاحت و بیشرمی یک کشور عضو سازمان ملل را به نابودی تهدید میکنند, واقعا باید دولتهای مماشات گر احساس شرم کنند که با حمایتهای احمقانه شان از یک رژیم “وحشی قرون وسطایی” اینها را به این درجه از وقاحت رسانده اند که علنا کشورهای منطقه را تهدید میکنند, ولی در عالم واقع اینها از ترس سرنگونی شبها نمی توانند بخوابند, بخور بخور, جنایات تمام شده الان باید پاسخگوی اعمال ننگیشان باشند, ان نیرویی که جام زهر را به خمینی خوراند(خودش گفت جام زهر نوشیدم), با افشاگریهایش جام زهردیگری را هم در حلقوم “علی گدا” ریخت و الان میخواهد جام زهر منطقه ای و حقوق بشر را هم در حلقوم حکومت ولایی بریزه, بعد از این زهرها حکومت ننگین ولایی مثل یک لاشه خواهد بود, مجسم کنید “عبا زیر بغل, نعلین بدست, با دهان کف کرده و رعشه مرگ” درحال فرارند و پشت سرشان هزاران نفردر پی دستگیری و تکه تکه کردنش هسنند.

  7. جامعه جهانی باید به ایران تبریک بگوید که توانست کره شمالی را با نفت مجانی مطیع خود کند و سیاستهای خارجی انرا ترسیم و در مقابل امریکا به شرارت و تهدید تحریک کند و همینطور با سرنگونی دولت قبلی کره جنوبی که فردی وطن پرست اما همسو با امریکا در سیاستهای خارجی عمل میکردتوسط عوامل اشوبگر خود با اتهامات واهی سوءاستفاده سرنگون کند و اکنون دو کره در نفوذ ایران به سمت یکسو شدن در دشمنی با امریکا و همسویی با اروپا پیش میروند.در حالیکه ایران در صدر کشورهای سوءاستفاده گر دنیا قرار دارد اما هیچکس جرات اعتراض ندارد و حکومت جنایتکار بسادگی افراد را مقتول یا محبوس میکند

  8. خامنه ای ملعون ، اسرائیل هرگز شکست نمیخورد. بلکه همیشه در تاریخ ارتجاع و عقب ماندگی و روحانی های دروغین شکست خورده اند. البته که خامنه ای توی بزدل ترسو جرات نداری به اسراییل حمله کنی. فقط هارت و پورت الکی … اسراییل که زد حدود بیست و اندی پاسدار رو به درک واصل کرد تو سوریه ولی شما ترسوها تکذیب کردید که مبادا بخواهید واکنش نشون بدید. خودتون خوب میدونید که اسراییل غیر قابل پیش بینی هست و حمله ب این کشور ممکنه حکومت به اصطلاح اسلامیتون رو سریعتر نابود کنه. بعلاوه ک جهان مدرن این بار تماشاگر نخواهد بود تا هلوکاست دیگری اتفاق بیفته و سفره ملا و آخوند رو جمع میکنه. اسراییل ک داره ب بشریت خدمت میکنه جاودانه خواهد بود ولی ملا و آخوند ک داره مزخرف تحویل مردم میده باید بمیره.

  9. با عرض سلام و خسته نباشید به شما و همکاران شما بنده نه موافق این رژیم هستم نه اسرائیل بعلت اینکه هر دو رژیم علارقم درگیریهای ساختگی و بعضن جدی هر دو حکومت دیکتاتوری در منطقه راه انداخته اند واقعا اگر هر دو راست میگویند انتخابات ازاد برگزار کنند با حضور تمام مردم کشورهای خود و کاندید شدن هم گزینشی نباشد در ان صورت حقانیت ادعای هر دو طرف معلوم می شود

  10. سلام این رژیم اخرای کارشه اینقدر فساد کردن که نیاز به براندازی نیست خودشون مجبورن گورشون رو گم کنن این رژیم کثیف اخوندی جز رنج و درد قتل و غارت و دروغ برای این ملت چیزی نداره ایشالله دوباره مردوم ایران ویهودی ها با هم دوست میشن مرگ بر روحانی مرگ بر ولایت وقیح مرگ بر اخوندک

Comments are closed.