چهار سناتور آمریکایی حمایت قاطع از اسرائیل و مخالفت با برجام را بیان داشتند

چهار سناتور آمریکایی که برای شرکت در آئین گشایش سفارت آمریکا در اورشلیم به اسرائیل آمده بودند، با شرکت در یک کنفرانس رسانه ای، حمایت و همبستگی کامل خود را نسبت به اسرائیل بیان داشتند.

این سناتورها که از اعضای حزب جمهوریخواه هستند، در سخان خود، در کنار ابراز پشتیبانی از اسرائل، رفتارهای حکومت اسلامی ایران را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و حمایت خود را از خروج ایالات متحده از برجام بیان کردند.

در کنفرانس رسانه ای، سناتور تد کروز یادآوری کرد که پرزیدنت هاری ترومن رئیس جمهوری وقت ایالات متحده درسال ۱۹۴۸

در روزی که اسرائیل استقلال دوباره خود را اعلام کرد، یازده دقیقه پس از آن، اسرائیل را به رسمیت شناخت و در تاریخ به عنوان فردی که نخستین رهبر جهان در برسمیت شناختن اسرائیل بوده ثبت شده و اکنون پرزیدنت ترامپ به عنوان نخستین رئیس جمهوری در تاریخ ثبت می شود که سفارت آمریکا را به اورشلیم منتقل ساخت.

سناتور تِد کروز گفت: از دیدگاه او برسمیت شناختن اسرائیل توسط پرزیدنت ترومی، یک اقدام کامل نبود و او اورشلیم را به عنوان پایتخت برسمیت نشناخت و بدین سال جدال اعراب با اسرائیل بر سر این شهر هفت دهه ادامه یافت و اکنون چقدر باعث خرسندی است که پرزیدنت ترامپ به این وضع پایان بخشید.

سه سناتور دیگری که در این کنفرانس رسانه ای حضور داشتند، لیندسی گراهام، مایل لی، و دین هلر نام دارند که آنان نیز یکی پس از دیگری پشتیبانی کامل خود را از اسرائیل بیان داشتند.

سناتورها گفتند که از دیدگاه آنان، گرچه اسرائیلی از نظر مساحت یک کشور کوچک در جهان محسوب می شود، ولی از نطر قدرت و تاثیرگذاری، یک کشور بزرگ است.

همه سخنرانان، حمایت خود را از اقدام پرزیدنت ترامپ در خروج از برجام بیان داشتند و اعلام کردند که سیاست قاطعانه دولت واشنگتن در برابر زیاده خواهی های رژیم ایران ادامه خواهد یافت.

2 دیدگاه‌

  1. تنها راه حل مشکل حکومت جنایتکار اسلامی در ایران. سرنگونی رژیم توسط مردم ایران زمین است. اگر امریکا و غرب رژیم آخوندی و عرب پرست ایران را به به دلیل نقض حقوق بشر و نقض حقوق زنان و حقوق اقلیت های مذهبی و حقوق مدنی تحت فشار و تحریم های سخت قرار دهد هم حمایت مردم ایران خواهد داشت و هم رژیم در صورت عقب نشینی در هریک از موارد یاد شده سه سرعت طرفدارها تندرو مذهبی خود را از دست داده با فشار مردم ستمدیده ایران زمین به آزادی خواهد رسید. تصور کنید رزیم به آزادی انتخاب پوشش زنان متعهد شود و یا انتخابات آزاد را بپذیرد و یا حق اعتراض مدنی و سیاسی بدون خشونت را قبول کند مردم ایران با هدایت و راهنمایی شاهزاده رضا پهلوی موجبات سرنگونی رژیم جنایتکار اسلامی را در سریعترین زمان ممکن عملی خواهند کرد. پشتیبانی دولت های اروپایی و امریکا و کشور دوس و برادر اسرائیل آخرین امید های رژیم وحشی و آدم کش را بر باد خواهد داد.

  2. موگرینی و هیلاری کلینتون و مرکل از زنهای خائن و همدست تروریسم ایران در جهان هستند که باید در اتش کباب شوند و تقدیم داعش شوند. هیلاری کثیف و خائن در تعامل پنهان با ایران در زمان اباما و بعد ان علاوه بر شناسایی مخالفان و تحویل انها به ایران با ادعای دروغین ایجاد داعش توسط امریکا سعی دارد امریکا را در اذهان عمومی تخریب و تروریست جلوه دهد و ایران را که موسس تمام گروههای تروریستی داعش و طالبان و القاعده و حماس و حزب الشیطان لبنان و بوکو حرام است پاک کند و ایران را کشوری بی خطر و دوست داشتنی و قابل اعتماد!!! معرفی کند.

Comments are closed.