“آمد نیوز” ادعا دارد که در چارچوب عملیات “کورش ۲” رهبر آینده ملت ایران در تل آویو ستاد برپا می کند

یک سامانه خبری فارسی زبان ادعا کرد که اسرائیل به هدف برانداختن حکومت اسلامی ایران، بزودی طرحی را به اجرا می گذارد که “کورش ۲” نام گرفته و به موجب آن یکی از شخصیت های برجسته اپوزیسیون در اسرائیل مستقر خواهد گردید و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این ادعا در وبسایت “آمد نیوز” انتشار یافت که در گذشته شماری از خبرهای آن موثق از آب در آمده است – ولی تصور می رود که گزارش کنونی، جنبه خیال‌پردازی داشته باشد.

در ادامه گزارش آمده است که “یکی از عناصر اپوزیسیون به اسرائیل خواهد آمد و در معروف‌ترین هتل تل آویو ساکن خواهد شد تا اجرای طرحی به نام “کورش ۲” آماده شود.

در ادامه گزارش ادعا شده که این سفر با ابتکار “یکی از شخصیت های مشهور ایرانی، که مورد تائید دولت اسرائیل نیز می باشد” انجام خواهد گرفت و آن فرد برای اجرای پروژه “کورش ۲” علنا به فعالیت خواهد پرداخت.

به ادعای “آمد نیوز”، این پروژه با کلید واژۀ “براندازی” آغاز به کار خواهد کرد و این فرد به عنوان “کورش دوم” به مردم ایران و کشورهای جهان معرفی خواهد گردید.

“آمد نیوز” در ادامه گزارش خود نوشت که عملیات “کورش ۲” با کلید “فتح تهران” رقم خواهد خورد. در ادامه گزارش ادعا شده که این پروژه در یک ستاد عالی با حضور افسران حرفه‌ای اسرائیل و کمک مالی یک کشور بزرگ غربی، به تصویب “کلوپ قدرتی گوادولوپ” رسیده است.

اشاره این گزارش به همایشی است که چهل سال پیش در جزیره گوادولوپ برگزار گردید و اپوزیسیون ایران ادعا کرد که در مذاکرات سران کشورهای غربی در این همایش تصمیم گرفته شد که رژیم پیشین ایران باید سقوط کند.

آشنایان امور این گزارش “آمد نیوز” را نوعی خیالبافی تلقی می کنند و هیچ منبع خبری موثقی این گزارش را تائید نکرده است.

 

7 دیدگاه‌

  1. ممکن هست که این خبر درست نباشه چون امدنیوز اخبار زیادی به دستش میرسه به گفته خودروح الله زم.واینکه تمام تلاششون اینه که خبرهای درست وغلط روتفکیک کنن ازهم به هرحال ممکنم هست گاهی دراین مورد اشتباه کنن ولی بعضی اوقات این اخبارو میگذارن تا اگر اگر اگر نقشه شومی باشه خنثی شه.اما اما هیچکس دراپوزسیون ازنظردرستی ومبارزه وتلاش برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی به پای روح الله زم وعلی جوانمردی نخواهد رسید .روح الله زم هرروزش رو با ترس از ترور توسط مزدوران جمهوری اسلامی میگذراند.ازسلطنت طلب واستمرارطلب و طرفداران خامنه ای همه وهمه به او می تازند.ما تا اخرین نفس همراه این اپوزسیون شجاع خواهیم ماند.

  2. آمد نیوز مثل شیخ مجلسی مفتی صفوی راست و دروغ قاطی می کند، اما ملت ایران برای بازیابی خود به کمک جامعه جهانی نیاز مبرم دارد ، سازمان ملل باید پیش قدم شود و نماینده ای از اپوزیسیون خوش نام را بپذیرد ، ایرانیان نیاز به رسانه قابل دسترس و ملی دارند ، شرایط دوران گذار نیز باید تدوین شود.

  3. با سلام و خسته نباشید,
    آمد نیوز کارش ادرس عوضی دادن و کمرنگ کردن نقش اپوزیسیون واقعی رژیمه, همان مقاومتی که از ۳۰ خرداد سال شصت این رژیم وحشی را بی آینده کرده, اما هر کسی میتونه رژیم را سرنگون کنه بسم الله و طبیعتا رهبری هم حقشه, فقط یادتون نره فضای مجازی با واقعیتهای مبارزه فرق داره, غرب از پس این رژیم بر نمیاد و گرنه تا حالا صد بار سرنگونش کرده بودند(زمان ۵۷ و گوادلوپ بازی تموم شد), هر الفبا خونده ای میتونه بفهمه که تمام حرکتهای داخل سازماندهی شده و خود بخودی نیست, یعنی یه تشکیلات پشت این حرکتهای اعتراضی هست, و چه بخواهیم و چه نخواهیم جنبش دارد به سمت رادیکالیسم و تشکیل ارتش آزادیبخش میره.
    موفق باشید

  4. گرامیان وعزیزان هرکسی وهر ارگانی وهر حکومتی باعث سرنگونی این فراماسونهای مذهبی مدرن در ایران شود خداوند گره از کارهایشان بازکند وپس از مرگ هم جنت مکان شوند که نه تنها ۸۵/۰۰۰/۰۰۰ نفر ایرانی را از دست زندان هارون آزاد کرده اند بلکه بشریت را ندای آزادی واستقلال وآرامش داده اند.
    فقط وفقط هرچی زودتر بهتر.

  5. درست گفته من خودم اول قبول نداشتم ولی وقتی امیرعباس فخرآور شروع کرد به استفاده از کلیدواژه‌ی فتح تهران یاد پروژه افتادم و از قرار معلوم تا حدی واقعیت داره

  6. واقا که!!!؟ اگه فقط کمی به این مساله با عقل فکر می کردی متوجه می شدی که اگه چنین خبر صحت هم داشت هیچگاه به تو نمی گفتن که توی کانال تلگرام پخشش کنی.

Comments are closed.