«آمریکا غلط کرده است»!

دیدار جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)

دانلود فایل صوتی یادداشت

سردرگمی سران حکومت ایران هیچ حد و مرزی ندارد! حالا چکار بکنند؟ همه درها یکی پس از دیگری بسته می شود و همه آن هارت و پورت های گذشته که چنان می کنیم و چنین می کنیم قطع شده است. فرماندهان سپاه پاسداران که گفته بودند دنیا را به آتش می کشند، مهر خاموشی بر لب زده، و یا درست تر آن که لحنی بسیار ملایم در پیش گرفته اند که از تهدید و رجز خوانی به دور است.

حتی علی خامنه ای که پیشتر هشدار داده بود که اگر ترامپ از برجام خارج شود، او این توافق اتمی را آتش خواند زد، اکنون تنها چیزی که می تواند بگوید آن است که “آمریکا علط کرده است”. روح الله خمینی گفته بود که “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” و حالا به چشم می بینیم که آمریکا چه به اصطلاح غلط های بزرگی می تواند بکند و دنیا را به دنبال خود بکشد، و اروپا جز اطاعت کردن و بله قربان گفتن، کار دیگری از دستش بر نمی آید.

حالا همه چیز برای خیزش مردم ایران آماده شده است. سران رژیم این بار هیچ عذر و بهانه ای ندارند که به ادعای حساس بودن اوضاع، بر سرکوب مردم بیافزایند. همین حال نیز سرکوب را در حدی شدید کرده اند، که دیگر بیشتر از این قادر نیستند، از توان آن ها خارج است.

سراسر خاک ایران در تب و تاب می سوزد. مردم خود را برای یک خیزیش دیگر آماده می سازند. جانشان به لب آمده و بالاتر از سیاهی، دیگر برایشان رنگی نیست.

ثابت شد که این رجزخوانان بیخرد و بی تجربه و ماجراجو، هیچ هنر دیگری جز یاوه سرایی ندارند – و از این پس مردم فریب نمی خورند.

مردم برای خیزش به یک عامل مهم دیگر نیاز داشتند و این عامل، در سخنان دیشب دونالد ترامپ تامین شد. رئیس جمهوری آمریکا گفت که ملت ایران را دوست دارد، به تمدن و فرهنگ ایرانیان احترام می گذارد و تلاش آن ها را برای رسیدن به آزادی قدر می نهد.

حالا ملت ایران می داند که اگر به پا خیزد، از حمایت ابرقدرت جهانی برخوردار خواهد بود.

رژیم به حضیض نکبت فرو افتاده است. قادر به حل مشکل اقتصادی نیست. قراردادهای بین المللی باطل می شود. دلار به نرخی رسیده که اقتصاد رژیم را به کلی فلج خواهد کرد. روحانی دروغ می گوید که می گوید دولت هراندازه دلار لازم باشد، در صندوق خود دارد. او بیشرمانه دروغ می گوید.

از سابه خود در حدی می ترسند که تلگرام را فیلتر کرده اند – که نمی توانند به طور کامل از کار بیاندازند.

اسناد اتمی آن ها در روز روشن و در قلب تهران دزدیده می شود و آن ها حتی شرم دارند به وقوع آن اعتراف کنند.

انبارهای موشکی آن ها در سوریه نابود می شود، بی آن که قدرت دفاع از خود را داشته باشند.

تدارکات موشکی آن ها از خاک سوریه، به هدف حمله به اسرائیل نابود می شود، بی آن که قدرت دفاع داشته باشند.

تنها هنرشان آن است که پرچم آمریکا را در مجلس شورای اسلامی به آتش می کشند. سی و نه سال است که عربده مرگ بر آمریکا سر داده اند، بیشتر از این کاری از دستشان بر نمی آید و ملت ایران این را می داند و خود را آماده می سازد.

 

8 دیدگاه‌

  1. چهل سال “غلط می‌کنید” و “مرگ بر” گفتنهای شما زشت و سخیف و سبک است یا حرفهای دیشب ترامپ؛ شما که با این دقت میتوانید دروغ دیگران را بشمارید لطفآ حساب کنید که حکومت شما روزی چند هزار بار به مردم دروغ میگوید.
    فقط در همین سخنان امروز شما صدها دروغ بزرگ و وقیحانه وجود داشت که با بیشرمی تمام آنرا تکرار کردید.
    یک نمونه دروغ پردازی شما اینکه از طرف مردم ایران حرف زدید.
    چه کسی در این حکومت تا حالا نظر مردم را پرسیده است که حکومت همواره از طرف آنها با وکالت تمام حرف میزند؛ حکومتی که مردم در آن حتی حق انجام یک همه پرسی ساده را هم ندارند.
    اما من از طرف مردم ایران به شما میگویم که ما از لغو برجام بسیار خوشحال هستیم؛ برجامی که به اسم مردم ایران بود اما فقط به نفع حکومت فاسد و شرکتهای دله دزد اروپایی.

  2. بنده ارادت خاصی به آقای منشه امیر دارم،حیف که ایشان گوینده خبر نیستند(مثل سابق)،ایشان تحلیلگر بسیار چیره دستی هستند،برای ایشان سلامتی و تندرستی آرزومندم،همچنین از مجموعه رادیو پیام اسرائیل بسیار تشکر میکنم..

  3. خامنه ای هم عر و تیز کنان در تلویزیون ظاهر شد و افسار تقصیر را به گردن روحانی انداخت و گفت دیدید گفتم امریکا قابل اعتماد نیست/ انگار نه انگار که خودش صاحب سبک نرمش قهرمانانه بوده است.

  4. خیر، این تحلیل به کل اشتباه است، امروز به گمان علی خامنه ای بسیار خوشحال است، او از پیش گفته بود مذاکره و گفت و گو با آمریکا بی حاصل است و امروز هم درستی سخنش ثابت شده، با آن که برجام توافق منصفانه ای نبود و در آن ایران تعهداتی بیش از npt را پذیرفت و به همه حقوق خود در npt هم نرسید و تنها بخشی از پول خود را گرفت و دو هواپیما خرید اما آمریکا به این هم قانع نبود! نتیجه چنین رفتاری چیست؟ دیگر برای همه روشن می شود که آمریکا منطق سرش نمی شود و در برابر آمریکا باید تنها سلاح هسته ای داشت، نتیجه این رفتار نا بخردانه رئیس جمهور آمریکا خروج ایران از npt و تبدیل شدن آن به کره شمالی دوم است، هم مردم ایران زیان خواهند دید و شبیه مردم کره شمالی مجبور به تحمل فشار های سخت می شوند، هم اسرائیل باید با خطر سلاح هسته ای واقعی ایران (نه همانند بیست سی ساله گذشته که مدام به دروغ تکرار می شد ایران تا چند سال بعد سلاح هسته ای خواهد ساخت اما سلاح هسته ای ایران تنها یک تخیل بود) زندگی کند هم منطقه با رفتن رقبای ایران به سوی سلاح هسته ای به آتش کشیده خواهد شد، همه این ها به این دلیل که ترامپ انسانی کوته فکر است و تحمل ندارد اثری از کارهای اوباما باقی بماند و بنیامین نتانیاهو توان و قابلیت نخست وزیری و اداره کشور خود را ندارد و باید در باره بمب خیالی ایران چاخان سر هم کند تا بتواند از مردم خود رای بگیرد، بی گمان در همان اسرائیل و آمریکا آن قدر آنسان آگاه و با دانش وجود دارد که بدانند اگر ایران اورانیم را به جای ۵% به میزان ۹۵% هم غنی کند و بعد بتواند گاز آن را جامد کند و بعد بتواند به شکل نیمکره قالب گیری کند و بعد بتواند چشمه مولد نوترون هم بسازد و بعد بتواند بر مشکلات بازگشت کلاهک هسته ای به جو هم چیره شود باز هم امکان شلیک سلاح هسته ای اورانیمی برای ایران وجود ندارد،آگاهان به خوبی می دانند که اگر ایران در پی سلاح هسته ای بود تنها و تنها با پلوتونیم می توانست سلاح قابل پرتاب بسازد و اگر بمب اورانیم را خود اسرائیل و آمریکا دو دستی به سپاه پاسداران بدهند باز هم امکان شلیک آن برای ایران نیست، اما بناست به بهانه این سلاح خیالی دولت روحانی زیر فشار بیشتر قرار گیرد، همه کوشش آمریکا و اسرائیل این است که دولتمردانی چون روحانی و خاتمی نتوانند کاری از پیش ببرند تا قدرت دوباره به دست احمدی نژادی ها بیافتد، هدف آن ها قدرت گرفتن کسانی است که مردم ایران را بیشتر زیر فشار بگذارند و بیشتر ثروت آن ها را غارت کنند، هدف دشمنی با مردم ایران است وگرنه در آمریکا و اسرائیل آن قدر کارشناس آگاه هست که به دولت مردان بگویند از نطنز و فردو امکان ساخت کلاهک هسته ای قابل شلیک برای ایران فراهم نمی شود

  5. مملکت دارى سیاست میخواهد و تخصص، و سیاست با دین مغایرت دارد، و روحانیون چون سیاستمدار نیستند باید بخاطر مردم کار را به کاردان بسپارند و در حوزه دروس حوزوى تدریس کنند. همه چیز به آخر خط رسیده و هر لحظه انفجار بزرگى رخ خواهد داد.

Comments are closed.