ابوالفضل قدیانی: در حکومت نامشروع خامنه‌ای، ملت ایران روی آرامش نخواهد دید

 

 

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی ،عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی واز مخالفان جدی علی خامنه‌ای در یادداشتی که در سایت کلمه با انتقاد مجدد از رهبر جمهوری اسلامی نوشته است: «تا زمانی که آقای خامنه‌ای بر مسند حکمرانی تکیه زده و بر حکومت نامشروع خود اصرار می‌ورزد ملت ایران روی آرامش و سعادت را نخواهد دید».
وی که تاکنون چند بار زندانی شده است و سال گذشته نیز به اتهام توهین به رهبر و تبلیغ علیه نظام به سه سال زندان محکوم و زندانی شد. افزود: خامنه ای باید برود تا راه برای رفراندوم و ایجاد یک «نظام جمهوری دموکراتیک سکولار» فراهم شود.
این فعال سیاسی گفت: رهبر جمهوری اسلامی «با لجاجت و کینه توزی و انتقامجویی اجازه رفع حصر را به موسوی و همسرش و کروبی را نمی‌دهد».
میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن ۸۹ بدون محاکمه در بازداشت خانگی هستند.
۸۷۰۰ تن از شهروندان ایرانی نیز در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با اشاره به دفاعیات محمدرضا خاتمی و به گفته آنان آشکار شدن «گوشه‌ای از حقایق مستند حوادث سال ۸۸» خواستار انجام اقدام موثر برای رفع حصر سران جنبش سبز شدند.بسیاری از امضاءکنندگان این بیانیه از روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی، سربازان دوران جنگ ایران و عراق، خانواده‌های کشته‌های آن جنگ و شهروندان فعال در فضای مجازی هستند.
در دفاعیات محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق حزب مشارکت ایران، بر “تقلب هشت میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸” تاکید شده است.