اسرائیلی هایی که از هوا آب آشامیدنی تولید می کنند، با ترامپ دیدار داشتند

پرزیدنت ترامپ گروهی از بازرگان امور تکنولوژی اسرائیلی را به حضور پذیرفت که می گویند شیوه ای کشف کرده اند که به کمک آن می توان از هوا آب تولید کرد. مقامات کاخ سفید گفتند که رئیس جمهوری آن کشور بسیار مایل بود این جوانان را از نزدیک ببیند، و درباره شیوه کار آن ها توضیحات بیشتری بشنود.

افرادی که در این هفته در ویلای ییلاقی پرزیدنت ترامپ در فلوریدا با وی دیدار کردند، از جمله روسای شعبه شرکت اسرائیلی در ایالات متحده بودند که “واتر جن یو اس اِی” Watergen USA نامیده می شود. همه اعضای این شرکت فرعی نیز اسرائیلی هستند، ولی در آمریکا فعالیت بازرگانی دارند.

پرزیدنت ترامپ، با اشتیاق می خواست بداند که این شیوه جدید، یعنی تولید آب از هوا، تا چه حد می تواند در داخل ایالات متحده و در دیگر نقاط جهان عملی باشد و چگونه خواهد توانست از مشکل کم آبی در جهان بکاهد.

پرزیدنت ترامپ در این دیدار، از روسای شرکت نوبنیان اسرائیلی که شعبه خود را در ایالات متحده برپا کرده و موجب اشتغال در آن کشور شده سپاسگزاری کرد.

صاحبان شرکت می گویند که بزرگترین دستگاهی که ساخته اند، قادر است در شبانه روز شش هزار متر مکعب آب تولید کند که کیفیت مرغوب دارد و کاملا قابل نوشیدن است.

شرکت اسرائیلی تا کنون توانسته است با مقامات چند ایالت در آمریکا برای احداث واحدهای تولید آب از هوا قرارداد ببندد و دستگاه های آب شروع به کار کرده است.

 

5 دیدگاه‌

  1. به نام خدا.یاد اون آیه افتادم که خدا میگه اگه آب رفت تو زمین چی کار میکنید.خوب معلومه خدا اسرائیلو پاینده نگه داره مردم میرن آب شیرن کن از هوا میخرن

Comments are closed.