اسرائیل را با سوریه اشتباه گرفته اند!

سرباز ارتش دفاعی اسرائیل، از واحد مراقبت های ویژه در مرکز پزشکی «شِبا» که دختر بچه سوری در آن بستری است، مراقبت می‌کند.

در اوضاع آشفته و تاسف باری که امروز در خاورمیانه حکمفرما می باشد، یک خبر را خبرگزاری های مهم جهان مهم ندانستند که آن را مخابره کنند. ولی یادآوری آن می تواند عبرت آمیز باشد.
سخن از یک دخترک سوری است که در جنگ داخلی در آن کشور زخمی شده و به وحشت جنگی مبتلا گردید و از بیماری قلبی نیز رنج می برد.
ارتش اسرائیل، برای نجات جان این دخترک، او را با هلیکوپتر، همراه با مادرش به بیمارستان منتقل کرد تا فورا تحت درمان قرار گیرد.
چند روز بعد، پزشک معالج که یک فرد جوان است، مژده داد که این دختر درمان شده و از مرگ نجات یافته است.
مادر دخترک، در یک مصاحبه تلویزیونی، بی آن که چهره اش دیده شود، از شدت شوق گریه می کرد و به سپاسگزاری از آن پزشک جوان و ملت و دولت اسرائیل پرداخت که چقدر انسانیت نشان داده و دختر او را از مرگ رهانیده اند.
او سخنی تکان دهنده گفت. آن مادر گفت: «در حالی که رهبران کشور من (سوریه) شهروندان را می کشند و آن را به سلاح شیمیایی به قتل می رسانند، اسرائیل که ظاهرا یک کشور دشمن است، فرزند مرا با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل می سازد که او را از مرگ نجات دهد».

پزشک جوان در این مصاحبه فاش ساخت که پدرش چهل و دو سال پیش در جبهه سوریه، در جریان نبرد با ارتش آن کشور جان باخت. با این همه، او به مردم سوریه کینه ای ندارد و به کار انسان دوستانه خود افتخار می کند.

مورد دیگری نیز که در رسانه ها بازتاب نیافت، دیدار یک بانوی ایزدی از عراق، از بیمارستان های اسرائیل به هدف آموختین شیوه های روانشناسی بود که هدف آن درمان زنان و کودکان ایزدی است که در جریان جنایات داعش در عراق مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سلامت روانی آن ها مختل شده است.

یک پزشک ارتش دفاعی اسرائیل، از یک دختربچه مجروح سوری در یک بیمارستان صحرایی در شمال اسرائیل مراقبت می‌کند (عکس مربوط به اکتبر ۲۰۱۶ است).

آن ها تجاوز جنسی می کنند، اسرائیل درمان می کند.

آن ها با گازهای سمی به شهروندان خود آسیب می رسانند، ولی اسرائیل آن ها را در بیمارستان می پذیرد و درمان می کند.

شاید هیچ یک از این دو مورد را مطرح نمی ساختم، اگر خبر سومی را نشنیده بودم.

از دیدگاه من، اسرائیل هنر نکرده است که حتی با دشمنان خود مروت می کند و آن ها را مورد درمان قرار می‌دهد. این وظیفه هر انسان است و اسرائیل انسان واقعی است.

ولی دردناک آن که دادگاه بین المللی جنایات جنگی، که مرکز آن در شهر لاهه در هلند است، ادعا کرده که اسرائیل علیه اهالی عرب در شرق اورشلیم جنایات جنگی مرتکب گردیده و باید محاکمه شود!

آیا تا بحال شنیده اید که دادگاهی خودسرانه بیاید و بدون وجود هیچ شکایت واقعی، کشوری را به محاکمه بکشاند؟
آن دادگاه از کدام جنایت جنگی سخن می گوید که ظاهرا اسرائیل علیه فلسطینی ها در شرق اورشلیم مرتکب شده است؟ بروید و از صد فلسطینی بپرسید که اگر قرار باشد شرق اورشلیم به کشور فلسطینی سپرده شود، آیا آنها می خواهند اسرائیلی بمانند و یا به فلسطین بپیوندند؟

مطمئن باشید که در گفتگوی خصوصی و محرمانه، نود در صدد آن ها خواهند گفت که اسرائیل را ترجیح می دهند. آنها این کشور را از نظر حقوق شهروندی و دموکراسی و تساوی حقوق، یک بهشت می دانند.

آیا آن دادگاه بین المللی، اشتباها اهالی فلسطینی شرق اورشلیم را با مردم سوریه اشتباه گرفته است که حکومتشان بر سر آن ها بشکه‌های مواد مفنجره پرتاب می‌کند و گازهای شیمیایی به کار می برد و تا بحال حدود نیم میلیون نفر از مردم خود را کشته است؟

آیا قضات دادگاه بین المللی لاهه کور هستند و نمی بینند که در یمن چه می‌گذرد و مردم عراق با چه مصیبتی روبرو هستند؟

آن ها یک نشانی را خوب می دانند و آن اسرائیل است. ولی سوراخ دعا را سخت گم کرده اند و شرم هم ندارند!

 

5 دیدگاه‌

  1. اسرائیل شیطان مجسم است. سوریه را نابود کرده و ادای انسان دوستی در می اورد. پایانتان بسیار نزدیک است. یهود واقعی هم از شر اسرائیل رها خواهد شد.

    • هموطن محترم و عزیز
      چرا همیشه شماها طرفدارن حکومت اسلامی وارونه گویی می‌کنید؟؟؟؟!!!!
      این حکومت آخوند سپاهی بسیجی‌ ارشادی بود که از روز اول که پای ننگینش را به عرصه وجود کذاشت شروع به دخالت در کشورهای منطقه کرد.
      ظاهراً می‌خواست که خلافت ناب محمدی و عدل علی‌ را نه تنها برای ما به ارمغان بیاورد بلکه تمام کشورهای عرب و مسلمان هم همینطور
      حزب الله را در لبنان براه انداخت که اجازه ندهد صلح بین اسرائیل و اعراب بشود و بعد سوریه را لازم داشت که بتواند به آنها از راه زمینی‌ اسلحه بدهد و نگذاشت که مردم سوریه حکومت خود را بدون جنگ و خونریزی خود تعیین کنند.
      البته باید افزود که روسیه از پشت پرده به خاطر منافع خویش موش دوانی میکرد و به حکومت آخوند سپاهی قول حمایت و پشتیبانی میداد.
      سند‌هایش هم هست تیترش را اینجا میدهام بدون لینک. جستجو با تیتر به فرمأیید تا پیدا کنید:Youtube
      حزب الله لبنان، از تأسیس تا امروز – قسمت اول
      از سفره مردم ایران: مستند حزب الله، قسمت دوم
      هزینه مالی دخالت نظامی در سوریه و حمایت از رژیم اسد
      تیپ زینبیون، واحد پاکستانی سپاه قدس در سوریه
      لشکر فاطمیون، نیروی افغانی سپاه قدس
      تیپ زینبیون، واحد پاکستانی سپاه قدس در سوریه
      قاسم سلیمانی، سپاه قدس: امپراطوری ترور و جنایت
      کودکان در تنور جنگی رژیم

  2. پروردگار جهانیان یاور ییسرایل باشد. پایان حکومت ضحاکیان در ایران و رقص و شادمانی دو ملت باستانی ایران و اسراییل نزدیک است.
    خیلی دوست دارم آقای امیر و اسراییلیان رو همراه با ایرانیان در اون جشن آزادی در ایران در حال رقص و شادی ببینم.

  3. یمن را نام بردید درباره جنایات عربستان در یمن بنویسید حکومت اسلامی در این وضع اقتصادی برای چی به مکه می رود دلارها به عربستان می برد ادعا می کنند طرفدار یمن هم هستند اقلا خمینی بعد کشتن حجاج در سال ۶۶ دستور نرفتن به حج را صادر کرد

Comments are closed.