اعتراض ایرانیان در ایالات متحده به پرویز پرستویی برای سکوت در برابر کشتار مردم توسط رژیم در آبان۹۸

پرویز پرستویی و چند هنرمند ایرانی دیگر که برای اکران فیلم سینمایی به ایالات متحده سفر کرده اند روز گذشته(چهارشنبه)در لوس آنجلس و در هنگام برگزاری مراسم با اعتراض ایرانیان معترضی روبرو شدند که در بیرون از سالن با سر دادن شعار بر علیه رژیم اسلامی این هنرمندان را مورد خطاب قرار می دادند که چرا در برابر ظلم و ستمی که بر مردم روا داشته می شود سکونت می کنند.

در داخل سالن نیز یکی از حاضران با آقای پرویز پرستویی این پرسش را مطرح نمود که چرا او نسبت به مردم غزه و لبنان و فلسطین و حتی فاجعه هیروشیما صحبت می کند اما در مورد آبان ۹۸ و  کشتار گسترده مردم ایران سکوت کرده و می کند.

پرویز پرستویی در برابر این پرسش سکوت کرد.

پیش تر خانم محبوبه رمضانی مادر پژمان قلی پور(جوان ۱۸ ساله و از کشته شدگان آبان ۹۸)پرویز پرستویی را خطاب قرار داده بود و از او همین پرسش را پرسده بود اما در آن هنگام نیز که تنها چند ماه از آبان ۹۸ می گذشت آقای پرستویی واکنشی نشان نداده بود.

گفتنی است آقای پرویز پرستویی که در چهار دهه گذشته همواره در سینما حضور داشته در فیلم ها و نقش هایی بازی کرده که رژیم آن را سینمای ارزشی نام نهاده است.

پرستویی در فیلمی که از زندگی تروریست بزرگ قاسم سلیمانی توسط رژیم ساخته شده بود نقش قاسم سلیمانی را ایفا کرد و در اکران فیلم که خود سلیمانی نیز حضور داشت در کنار او نشست و سپس در مصاحبه ای گفت که از دید او قاسم سلیمانی یک فرد عادی نیست و او یک شخصیت آسمانی است.

اکنون پرسش اینجاست که آقای پرویز پرستویی که تا این حد به قاسم سلیمانی ارادت داشت و به او نزدیک بود چگونه به کشوری سفر می کند که قاتل او می باشد؟!