افشاگری های توکلی درمورد فساد مالی دستیاران آخوند آملی لاریجانی، تنش بین مقامات را بیشتر کرد

 

به گزارش برخی رسانه های خبری داخلی، درگیری و تنش بین مقامات حکومت ایران علیه یکدیگراوج گرفته است :احمد توکلی و آخوند صادق لاریجانی، در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ بدنبال افشا گری هایی که توکلی از پیش علیه اکبر طبری مدیر اجرایی پیشین لاریجانی کرده بود مورد غضب لفظی آخوند لاریجانی قرار گرفت و موجب  قهر توکلی شده  و از حضور در جلسات مجمع انصراف داد.

در این گزارش امده است که احمد توکلی، قرار بوده است که در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پنج صفحه گزارش آماری از وضعیت کشور را به اعضا تحویل بدهد که با تعلل کارپرداز مجمع به تبعیت از دستورات آخوند لاریجانی مواجه شده و در اعتراض از این ناهماهنگی به وی انتقاد می کند . و گفته که  چرا کارپردازی مجمع در خصوص توزیع گزارش آماری همکاری نکرده است؟

آخوند صادق آملی لاریجانی در پاسخ به توکلی گفته است : «این‌ها که کارپرداز جنابعالی نیستند و نمی‌شود که هرکی چهار تا برگه بیاورد و بگوید در جلسه مجمع تکثیر و پخش کنید»!

احمد توکلی نیز در واکنش گفته است : اولا من هرکی نیستم، عضو مجمع تشخیص مصلحتم با حکم رهبری، ثانیا شما اگر جای دیگری مشکل دارید و آقای طبری را گرفته‌اند، چرا عصبانیت و حساب‌تان را با اعضای مجمع که منصوب رهبری هستند، تصفیه می‌کنید؟ این غیر از دیکتاتوری چیست؟ بنده تا زمانی که شخص جنابعالی رییس مجمع هستید، پایم را در این ساختمان و این سالن نمی‌گذارم و فوری جلسه را ترک می کند .

برخی منابع خبری می گویند علت عصبانیت آملی لاریجانی از احمد توکلی، مصاحبه یک ماه قبل او علیه اکبر طبری پور بوده است.

2 دیدگاه‌

  1. شاید متاسفانه شاهد کشته شدن ویا خودکشی ساختگی احمد توکلی بخاطر افشاگریهای وسیعش باشی که توسط سران حکومت احتمال به شکل گیری آن باشیم. حکومت اسلامی ایران فقط شهید پرور است ونه دزدپرور که همگی میبینیم. خاک برسر اسلامی باشد که این حکومت از آن برای دزدی واختلاس سود جویی کرده است.

  2. سلام
    باز متلکهای و کنایه ها به خانواده پر قدرت ونفوذ لاریجانی از کاسه لیس های بیت رهبری شروع شد. آنان فکر می کنند که هرآنچه با رفسنجانی وخانواده اش کردند را با لاریجانی ها بکنند ؟ واین از جمله خمینی سرچشمه می گیرد که در زمان حیاتش گفته بود اصالتاً خاندان لاریجانی به انگلیس بر می گردد و مواظب نفوذ آنها باشید.
    خوب گیریم که اصالت آنها انگلیسی باشد چرا خامنه ای آنها را پر وبال داد؟
    همه مردم می دانند که بخور بخور وبچاپ نرد مسئولان است، حالا اگر هادی توکلی هم سهمی داشت کاسه لیسی بیت وپسران خامنه ای را نمی کرد.

Comments are closed.