بدنبال هلاکت یک تروریست فلسطینی، حماس دوباره به تهدید اسرائیل پرداخت

در آئین خاکسپاری تروریست فادی البطش، سرکرده حماس گفت دستان کسانی را که به او شلیک کردند قطع می کند

سرکردگان گروه تروریستی حماس، در سخنانی، دوباره زبان به تهدید علیه اسرائیل گشوده و اعلام کردند که از این کشور انتقام خواهند گرفت.

اسماعیل هنیه که در مراسم خاکسپاری یک فلسطینی سخن می گفت که به ادعای حماس، توسط اسرائیل کشته شده است، از جمله اظهار داشت: «ما دستان افرادی را که به سوی این فلسطینی آتش گشودند و او را شهید کردند، خواهیم برید».

سخن از یک مهندس فلسطینی است که در دانشگاه کوالا لامپور پایتخت مالزی تدریس می کرد و رسانه های عربی فاش ساختند که در امور تسلیحاتی گروه تروریستی حماس نقش فعالی داشته است.

این فرد، فادی محمد البطش نام داشت که چند روز پیش در یکی از خیابان های کوالا لامپور، هنگامی که از خانه اش عازم مسجد بود هدف رگبار گلوله دو موتور سوار قرار گرفت و کشته شد.

ابتدا گفته شده بود که این فرد مسوول بینه سازی موشک های حماس بوده و سپس اعلام گردید که او قصد تولید پهپادهای جنگی داشته است. ولی اکنون رسانه های گروهی می گویند که او دلال اسلحه از کره شمالی برای حماس در نوار غزه بوده است.

حماس ادعا می کند که این فرد توسط ماموران موساد اسرائیل کشته شده، ولی وزیر دفاع اسرائیل ارزیابی کرد که قتل او نتیجه نزاع های شخصی در داخل صفوف حماس بوده است.

حسد فادی البطش، روز گذشته (پنجشنبه) از طریق خاک مصر وارد غزه شد و سران حماس با اجرای آئین تشییع جنازه، او را به خاک سپردند. اسرائیل با انتقال جسد از طریق مصر مخالفت ورزیده بود، ولی دولت قاهره درخواست اسرائیل را رد کرد.

2 دیدگاه‌

  1. اسرائیل راهی جز نبرد ندارد و امید به گفتگو و مذاکره برای ایجاد صلح پایدار و واقعی یک توهم احمقانه است.فلسطینیها لشکر ایران در نبرد با اسرائیل هستند و هیچ اختیاری ندارند و ایران بطور قطع براساس اعتقادات تروریستی خود را موظف به نابودی تمامی ادیان مسیح و یهود و بودا و …. حتی سنی مذهبها میدانند و دلیل دشمنی ایران با حکومت سعودی همین است.

  2. کسانیکه این تفکر غلط را که ایران هنوز به سلاح هسته ای دست نیافته در ذهن ترامپ القا میکنند از عوامل ایران هستند و سعی دارند وانمود کنند که برجام مانع دست یابی ایران شده اما با اطمینان میگویم از زمان اعلام جشن هسته ای ، ایران در حال تولید انبوده این سلاح است و فقط احمقها باور ندارند با اینکه عملکرد ایران شواهد زیادی را در رد ادعاهای دروغینش ارائه میدهد اما وقتی خرها بر کشورهای قدرتمند حکومت کنند بیش از این انتظار نیست.

Comments are closed.