بنیامین نتانیاهو:اسرائیل در کنار مردم ایران ایستاده است.مردم ایران چهره زشت رژیم در تهران را برای همه جهان افشا کردند

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که این کشور شدیدا «قتل» محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را محکوم می‌کند و «در کنار شهروندان ایرانی ایستاده که برای رسیدن به پایه‌ای ترین حقوق انسانی، جان خود را کف دست گرفته‌اند»

تشکیل دولت در اسرائیل که طی ماه های گذشته دچار مشکلات فراوان بود و عملا دولت انتقالی و موقت محسوب می گردید آنچنان که باید نتوانسته بود در رابطه با خیزش انقلابی در ایران اظهار نظر کند.

با این حال مقام های دولتی درباره خیزش انقلابی مردم ایران اظهار نظر کرده بودند.

یکی از این مقام ها داوید برنع،رئیس موساد(سرویس امنیت خارجی اسرائیل)بود که طی روزهای گذشته ضمن حمایت از خیزش مردمی در ایران آن را بزرگترین چالش آخوندها در تهران دانست و گفت:خیزش مردم نه تنها آخوندها را متعجب کرده بلکه آنها بسیار ترسیده اند.

اکنون نتانیاهو که توانست فراگیر ترین دولت را در مقایسه با دولت های پیشین تشکیل دهد از خیزش انقلابی مردم در ایران حمایت میکند.

بنیامین نتانیاهو در ادامه گفت: مردم ایران چهره واقعی و زشت رژیم سرکوب در تهران را برای همه جهان افشا کردند، رژیمی که مردم خود، کشورهای منطقه و کل جهان را تهدید می‌کند.

https://youtube.com/shorts/fmFgV_0SnAw

مقام های درمانده رژیم کودک کش خامنه ای هر اعتراض بر حق مردم را به آمریکا و اسرائیل و اکنون به کشورهای اروپایی نسبت می دهند و در عمل نمی توانند نیازهای ابتدایی مردم را رفع کنند و برای سرکوب و خاموش کردن مردم دست به کشتار و اعدام می زنند.