بیانیه منوچهر بختیاری و جمعی از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی کرج به مناسبت روز کارگر و روز معلم

منوچهر بختیاری به همراه چند تن دیگر از زندانیان سیاسی که در زندان مرکزی کرج به سر می برند با انتشار بیانیه ای روز جهانی کارگر و روز معلم در ایران را گرامی داشتند و بر لزوم ادامه مبارزه برای احقاق حق صنفی و ملی  ملت ایران تاکید کردند.

این زندانیان دربند رژیم اسلامی بانی و مسبب اصلی وضعیت وحشتناک اقتصادی و به تبع اجتماعی امروز ایران را رژیم اسلامی دانستند که با سیاست های غلط خود کشوری ثروتمند را به روز سیاه نشانده است.

گفتنی است که آقای منشه امیر طی روزهای گذشته موفق شد با آقای منوچهر بختیاری و تنی چند از هم بندان او در زندان مرکزی کرج گفتگو کند که به زودی نسخه کامل این گفتگو منتشر خواهد شد.

منوچهر بختیاری از آبان ۹۸ و پس از کشته شدن فرزندش پویا بختیاری که با شلیک گلوله جنگی به جمجمه اش در خیابان جان باخت به دادخواهی خون او فعالیت کرد و طی  مصاحبه ها و گفتگوهای متعدد علی خامنه ای را عامل اصلی قتل فرزندش و دیگر جان باختگان آبان ۹۸ دانست که رژیم تنها در مدت ۳ روز بیش از ۱۵۰۰ تن از مردم ایران را به قتل رساند.

منوچهر بختیاری چندین بار دستگیر و سپس آزاد شد اما اکنون بیش از یک سال است که به جرم دادخواهی خون فرزندش در زندان به سر می برد و به گفته خود او دستگاه امنیتی به او گفته اگر ساکت شود وی را آزاد خواهند کرد اما آقای بختیاری خواهان دادگاهی شدن آمر و عاملان قتل فرزندش و دیگر جان باختگان آبان ۹۸ است.

دیگر زندانیان که این بیانیه را صادر نمودند آقایان: محمد آشتیانی. مهدی بیراوی. مهدی فراحی شاندیز. سید ساسان مکانیک ناریه. کامران نوروزی هستند.