حسین سلامی دوباره رجزخوانی می کند: «اگر اسرائیل یا آمریکا غلطی بکند، هر دو را می زنیم»

 

حسن سلامی که یکی از پرحرف ترین فرماندهان سپاه پاسداران محسوب می شود، چند ماه پیش گفته بود که بهتر است نتانیاهو شنا یاد بگیرد، که بتواند از راه دریا فرار کند

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز (آدینه) ساعاتی پس از آن که خبر رسید اسرائیل انبارهای اسلحه سپاه در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داده و خسارات سنگینی به آن وارد آورده، و حتی چند تن از افراد سپاه قدس کشته شده اند، دوباره زبان به تهدید جنگی گشود و از جمله گفت: «اگر اسرائیل و آمریکا دست از پا خطا کنند، هر دوی آن ها را می زنیم».

تهدیدهای جنگی علیه اسرائیل و ایالات متحده با این شیوه، بارها از زبان شخص سلامی و فرماندهان دیگر حکومت اسلامی و حتی آخوندهای حکومتی بارها شنیده شده، ولی تاثیری بر تصمیمات اسرائیل نداشته و هرگز به یک درگیری مستقیم جنگی منتهی نشده است.

در گذشته چند موشک از خاک سوریه به سوی اسرائیل شلیک شد که احتمالا توسط سپاه قدس بود، ولی پیش از آن که به خاک اسرائیل برسد شکار گردید و یا به دامنه کوهی اصابت کرد که کاملا متروک بود.

حسن سلامی که در مراسم چهلم قاسم سلیمانی سخن می گفت، از جمله اظهار داشت: «اگر آمریکا و اسرائیل کوچکترین غلطی بکنند، با حملات ایران روبرو خواهند شد» و گفت: «بارها گفته ایم که روی آمریکا حساب باز نکنید و اگر می خواهید حساب باز کنید، به دریا همه نگاه کنید. دریا نقطه نهایی سکونت شماست».

منظور سلامی آن بود که اسرائیل در دفاع از خود نباید به قدرت ایالات متحده متکی باشد – و این در حالی که اسرائیل نه تنها به قدرت آمریکا نگاهی ندارد، بلکه پیشنهاد برپایی پیمان دفاعی بین دو کشور را نیز رد کرده، زیرا ترجیح می دهد که بدون کمک دیگران، از امنیت خود دفاع کند.

حسن سلامی که یکی از پرحرف ترین فرماندهان سپاه پاسداران محسوب می شود، چند ماه پیش گفته بود که بهتر است نتانیاهو شنا یاد بگیرد، که بتواند از راه دریا فرار کند. این گونه رجزخوانی ها بارها از زبان سلامی و فرماندهان دیگر سپاه شنیده شده است.

سلامی در ادامه سخنان خود، در تملق گویی از قاسم سلیمانی گفت که او توانست جهان اسلام را متحد کند .  و این در حالی که فعالیت های تروریست پرورانه سپاه قدس در منطقه، کشورهای اهل تسنن را علیه رژیم ایران متحده ساخته و حتی در کشوری مانند عراق که بیشترین شمار اهالی آن شیعه هستند، علیه حضور نظامی رژیم ایران شعار شنیده می شود و کنسولگری های رژیم در بصره و نجف به آتش کشیده شده است.

6 دیدگاه‌

  1. ای حسین جلاد و شمر، اطمینان دارم که تو هم یک اوباشی مانند قاسم جلاد سلیمانی هستی که فقط از کشتار و تهدید سخن میگفت!!

    اخه کسی که پاسدار علی خاعنه ای باشه به چه درد ایران میخوره؟ تو هم بک مفت خوری که فقط یک عمامه کم داری!

  2. ماشین جنگی رژیم اسلامی مانند یک مرغ یک بال است که نمیتواند پرواز کند منظورم اینه که فقط قدرت موشکی دارد نیروی هوایی و دریایی که فکر میکنم در ساعات اولیه حمله اسراییل و آمریکا میتواند فلج شود(به شرط حمله سریع و قدرتمندانه)

    • خواهشاً توهین به سرداران و سپهبدان ایران عزیزمان نکنید ولی به والله قسم طوری فرماندهی کل قوا و سپاه و سپاه قدس مثل همین امروز پرحرفی میکردند که به فکرم نمی رسید مستقیم نفر دوم ایران علنی بزنند و تایید کنند که به دستور من انجام گرفته گفتم الان ۱۳پایگاه آمریکا در ۱۳کشور مختلف در دو روز کامل نابود میشه که ۱۳تا موشک به کانتین های خالی زد که قبل هم هماهنگی کرده بودند عراقی ها لو داده بودند ولی من خودم اصلا دل خوشی از یک نفرشان ندارم اوضاع ی دارم که فک کنم کمتر کسی در ایران داره از سختی و غیره …. ولی این فرمانده سلامی فرماندهان پیشن و در حال حاضر و یکی دونفر که همین الان هم حرفهای می زنند که آدم شاخ در میاره آمریکا سلاح های داره که دوبار می تونه کره زمین نابود کنه فقط فقط برا ایران چون از لحاظ اقتصادی جنگ طلبی دموکراسی واقعی واهمه داره ای کاشک همین الان مردم آمریکا مثل دوران بوش که برج های دوقلو رو زدند متحد شوند به همین ترامپ اجازه مطلق رو بدن اقتصادی کشته ها همه چیز هم به جان بخرند به خدای واحد قسم نمیگم ایران ما کم داره یا ارزه نداره ولی بلای به سر ایران شهرهای ایران میاره که تا جمهوری اسلامی هست یک کلمه از آمریکا سخن به زبان نیارن

  3. ما نفهمیدیم که چه مرض وچه سرطانی این رجزخوانان جمهوری اسلامی ایران ۴۱ سال پیداکرده اند که باید یک فحاشی ویک دری وری رابرعلیه دولت وملت اسراییل برزبان بیاورند تا نان شبشان حسابی تو روغن باشد و به زندگی نکبت بارشان تداوم بخشند گویا اگر اینکار رانکنند شب خوابشان نخواهد برد. چه مرضی است که برای دیگران همیشه مرگ وفنا ونابودی را آرزو میکنند وخبری از یک زندگی عادی برای دیگران وحتی شهروندان داخل کشور نیست. این است واهمه فرماندهان کل سپاه این نمایندگان رسمی شیطان بهمراه علی خامنه ای بی اختیار ومزدورگوش بفرمان ازقدرت نظامی واقعی اسراییل همیشه مقتدر.

  4. حسین سلامی اگر خیلی قدرت داری و حرف شما درایران خیلی خریدار داره وتیغت می بره بیا ویک خودی نشان بده و حق وحقوق ضایع شده وپولهای دزدیده واختلاس شده مردم وسهامداران وسپرده گذاران ایرانی را درموسسات مالی واعتباری فقط وفقط اصل پولشان را به آنها برگردان ومسئولین احتمالی دزد آنها را هم به محاکمه ودادگاه بکشان ولیکن با سایر ملل وکشورهای مستقل دیگرمثل اسراییل وقوم یهود هیچ کاری نداشته باش اگر راست میگویی واگر بخدا اعتقادی نیم بند داری؟؟

Comments are closed.