حکومت ایران بودجه سازمان های ترور را برای به شکست کشاندن طرح صلح، افزایش می دهد

به گفته منابع خبری، راه حلی که به تدریج قطعی می شود آن است که بودجه لازم، از طریق منابع مالی سپاه پاسداران و به ویژه سپاه قدس، و همچنین پول های ذخیره شده در بیت رهبری تامین شود

منابع خبری رادیو پیام اسرائیل در تهران گزارش می دهند که فرمانده جدید سپاه قدس، پاسدار اسماعیل قاآنی، در روزهای اخیر مشاورات گسترده ای را با سران سازمان های ترور فلسطینی و همچنین عوامل چریکی دیگر آغاز کرده که هدف آن بررسی راهکارهای به هدف خنثی کردن طرح صلح پرزیدنت ترامپ، و همچنین به آشوب کشیدن منطقه است.

در این گزارش آمده است که زیاد البخاله سرکرده گروه تروریستی جهاد اسلامی آزادی فلسطین، که از حکومت ایران دستور می گیرد، در روزهای اخیر در تهران دیدارهای متعددی با اسماعیل قاآنی و فرماندهان سپاه قدس و مقامات وابسته به جناح تندرو رژیم داشته است.

همچنین گفته می شود که اسماعیل هنیه، سرکرده گروه حماس هم در هفته های اخیر میهمان حکومت ایران بوده و با چندین چمدان دلارهای نقد تهران را ترک گفته است.

همچنین افرادی از گروه های مزدور حکومت ایران، که اکثرا شیعه هستند و علیه حضور ایالات متحده و موجودیت اسرائیل به فعالیت های چریکی دست می زنند، مهمان حکومت اسلامی ایران بوده اند.

محافل خبری تهران به رادیو پیام اسرائیل گفتند که حکومت ایران به طور اصولی تصمیم گرفته بودجه ای فراتر از یکصد میلیون دلار در اختیار سازمان های موسوم به “جبهه مقاومت” به هدف خنثی کردن برنامه صلح، از طریق به راه انداختن تظاهرات خشونت بار در مناطق فلسطینی نشین و همچنین کشورهای عرب اختصاص دهند.

حکومت ایران، به موازات این امر به بررسی پرداخته که چگونه می توان در کنار به راه انداختن تظاهرات خشونت بار، به عملیات چریکی و انتحاری نیز علیه اسرائیل و ایالات متحده دست زد.

به گفته محافل خبری رادیو، اکنون در مباحثات محرمانه ای که بین دولت و سپاه پاسداران در این زمینه جریان دارد، این جدال مطرح است که کدام یک از نهادهای حکومتی، بودجه مورد لزوم را در اختیار سازمان های فلسطینی قرار دهد. دولت روشن ساخته که پولی در خزانه خود ندارد و حتی برای تامین مایحتاج نیز معطل مانده است. یک مقام دولتی که هویت او اعلام نشده، در جریان این مباحثات گفت که دولت حتی پول ندارد بدهی خود به دولت سوئیس را در ازای دریافت دارو و خوراکی بپردازد و بنابراین قادر به اعطای پول به سازمان های فلسطینی نیست.

به گفته منابع خبری، راه حلی که به تدریج قطعی می شود آن است که بودجه لازم، از طریق منابع مالی سپاه پاسداران و به ویژه سپاه قدس، و همچنین پول های ذخیره شده در بیت رهبری تامین شود.

سرکرده جدید جهاد اسلامی آزادی فلسطینی، زیاد النخاله، در دیدار روز گذشته (شنبه) با اسماعیل قاآنی، فرمانده جدید سپاه قدس، گفت که باید “معامله قرن را به شکست قرن برای آمریکا مبدل کرد. النخاله خطاب به قاآنی گفت تردیدی ندارد که می توان طرح صلح پرزیدنت ترامپ را به شکست کشانید. او افزود: آن چه که وی “جبنه مقاومت” نامید و اتحاد تروریست تحت رهبری حکومت ایران می باشد، بالاخره بر طرح رئیس جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد و آن را به بن بست خواهد کشید.

یک دیدگاه

  1. مشروب آزاد بشه
    رهبر استعفا بده تو بیت رهبری شهرنو باز کنه
    دلار بشه ۱۰۰۰ تومن و بنزینم لیتری ۱۰۰ تومن بشه
    سکه بشه ۹۰ تومن و پراید رو از دم قسط بدن ۷۵۰۰
    اصلا خودخدا بیاد بگه اینا نماینده من هستن
    《تا قبل از براندازی پای صندوق رای نخواهم رفت

Comments are closed.