خامنه ای، در کنج برج عاج نشسته است!

علی خامنه ای در سخنان خود به مناسبت آغاز سال نو، عملا نشان داد که از گذشت روزگار هیچ نیاموخته و از رنج و درد ملت ایران هیچ آگاهی ندارد، و یا دست کم آن که، وجود آن را به کلی انکار می کند.
ولی مطلقه فقیه، در این سخنرانی، از اوضاعی که در ایران برقرار است ابراز خرسندی کرد و حکومت بیست ساله خود را بسیار موفقیت آمیز خواند و دوباره به زبان قلدری خطاب به دنیا گفت: «ما در اوضاع منطقه دخالت کرده ایم، دخالت هم خواهیم کرد و اصلا به شما چه مربوط است؟!»
چنین سخنانی را تنها، آدمی ممکن است بر زبان اورد که در برج عاج کنج انزوا گزیده و از آن چه دور و برش می گذرد بی اطلاع است و از الفبای سیاست بین المللی و روابط میان ملت ها کوچکترین اطلاعی ندارد.
پاسخگویی به یک یک ادعاهای خامنه ای در مورد این که حکومت اسلامی در ۳۹ سال گذشته چه دسته گل هایی توانسته است به سر مردم ایران بزند، در این کوتاه گفتار نمی گنجد.
ولی یک نمونه بیاوریم و آن این که خامنه ای ادعا می کند که از فاصله طبفاتی در ایران به میزان چشمگیری کاسته شده است.
چه کسی می تواند این دروغ و تحریف را باور کند؟
نگاهی به وضع جامعه ایران نشان می دهد که در حکومت اسلامی، یعنی همان حکومتی که با شعار نجات مستضعفین به صحنه آمد، طبقه کارگر و کشاورز ایرانی به خاک سیاه نشسته است.
خامنه ای با استناد به آمار دروغین، ادعا می کند که پیش از تسلط حکومت آخوندی بر ایران، ۴۶ درصد از مردم کشور، یعنی تقریبا نمی از ایرانیان، زیر خط فقر زندگی می کردند که اکنون به ۵ر۹ درصد کاهش یافته است!
دم خروس از زیر عبای او به خوبی دیده می شود، زیرا خود وزیران کابینه آخوند روحانی تایئد می کنند که دو سوم از مردم ایران زیر خط فقر هستند. خامنه ای ادعا می کند که کمتر از ده درصد.
دماع پینوکیو را به یاد دارید؟
خامنه ای باید شرم کند که کشاورز اصفهانی روی سفره هفت سین خود سنگ می گذارد، زیرا دیگر پول ندارد که ماهی و سکه بگذارد.
کارگران ایرانی مرتبا ناچار به تظاهرات می شوند، زیرا حقوق کافی نمی گیرند و زندگی حقیرانه آن ها مرتبا حقیرانه تر می شود.
طبقه متوسط ایران را به کلی حذف کرده اند زیرا صنعت و سازندگی و تجارت و کسب و کار، در دست سپاه پاسداران و نورچشمی های رژیم قبضه شده است.
خامنه ای در بخش دیگری از نطق خود از آن چه که “پیشرفت های علمی و تکنولوژی” رژیم می نامد سخن می گوید.
تردیدی نیست که ایرانی با هوش است و می تواند هر هنر و فنی را فرا گیرد.
ولی آنان این استعداد ایرانی را به چه جهت کشانده اند؟
فقط به سوی ساخت موشک و پهپاد و اتم و امور جنگی دیگر.
این چه افتخاری می تواند داشته باشد؟
حکومت کمونیستی کره شمالی نیز همه این ها را دارد، ولی مردمانش از گرسنگی و فقیر می میرند.
این اوج ذلت و مصیبت است که آن ها نه تنها پول ملت ایران را می دزدند و بخشی از آن را هم به سازمان های ترور منطقه ای می دهند، بلکه بخشی از مغز متفکر را از ایران فراری داده اند و آنانی را نیز که مانده اند، در رشته های جنگی و ویرانگر به کار می گیرند.
خامنه ای در نطق نوروزی خود، با همان لهجه چاله میدانی می گوید که کشورهای دنیا چه حقی دارند از رژیم ایران بخواهند که در امور کشورهای منطقه دخالت نکند؟ اگر ایران دخالت نکند، کی دخالت کند؟
خامنه ای ادعا می کند که به درخواست خود رهبران کشورهای منطقه بوده که به این دخالت دست زده است.
این شیوه، یک سیاست کاملا امپریالیستی و کولونیالیستی است که حکومت ایران آن را زیر پوشش دفاع از عظمت اسلام در پیش گرفته و به نام دین، مردم سوریه را می کشد، به نام دین موشک به حوثی های یمن می رساند که به سوی مکه و مدینه شلیک کنند و به نام اسلام حکومت بشار اسد را به کاربرد سلاح شیمیایی علیه ملت خود تشویق می کند.
سخنان خامنه ای در روز تحویل سال، هیچ نور امیدی برای ملت ایران به همراه نداشت.
همان سخنان کلیشه ای همیشگی و همان استدلال های کهنه و رنگ باخته بود.
اگر رهبر رژیم کاستی ها و کژی ها را این گونه نادیده می گیرد و یا انکار می کند، نشان آن است که در سال پیش رو برای رفع آن ها نیز کوچکترین گامی بر نخواهد داشت و اوضاع ایران همچنان بد و بدتر خواهد شد، تا روزی که این شاخه پوسیده فرو افتاد و با خود همه سرکردگان رژیم را به زیر بکشد – که آن روز نباید چندان دور باشد.

 

8 دیدگاه‌

  1. ولی مطلقه فقیه جهان با لبخند گفت؛ ما رئال هستیم؛ ما واقعی هستیم و جمعیت

    حضار هم خندان گفتند ما واقعی هستیم؛ پس امسال سال حمایت از واقعی بودن

    است

  2. آقای مناشه امیر عزیز زیباترین و دقیق ترین تحلیل و تفسیر های منطقی را ارائه میدهید سالهاست به رادیو اسراییل گوش می دادم , قطع موقت صدای شما برایم دردناک بود هزاران سپاس که بازگشتید آنهم بسیار بهتر از قبل. اگر امکان داشت کمک مالی هم میکردم جاوید اسراییل و درود بر شما .

  3. آقای مناشه امیر سلام. سلامی چو بوی خوش آشنایی! آشنایی با صدای شما از سال های دور. سال های کودکی و نو جوانی، سال های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ که پدر بزرگم هرشب و یا غروب ساعت ۷ اخبار رادیوی شما را گوش می داد، با صدای بلند و می گفت که دقیق ترین اخبار را از این جا می شود شنید. او ثروتمند و طرف دار پادشاه و مسلمان شیعه بود ولی از همان موقع شوخی و مسخره بسیار از روحانیون می گفت. پدر و پدر بزرگ پدری هم گوش می دادند ولی نه همیشه بلکه در مواقع خاص. قصه دراز شد خلاصه صدای شما را با آهنگ خاص و آرام بخش آن همیشه در ذهن داشتم تا حدود ۸-۱۰ سال پیش که تصویر شما را دیدم. امیدوارم که همه انسان ها در آرامش و آسایش زندگی کنند.

  4. >>در ایران فاسد آخوندی، قاتل و قاضی هر دو به یک سرویس امنیتی وصل هستند<<
    بعد از اظهار یک جمله درباره تمایلم به دین یهود، و درگیری با نیروهای امنیتی و خروج مصالحه ای از کارخانه ای که همه ی نفراتش مامورین امنیتی بودند(در ازای حرف نزدن من درباره ضداطلاعات وزارت اطلاعات و سپاه، اونها هم از من بابت اینکه مامورشون رو با کاتر در داخل کارخانه پتروپک،قیمه قیمه کردم شکایتی نکردند! )، بعد از خروج مصالحه ای من از اونجا، عموی من و دخترش، با نوعی سیانور بنام سیانید به قتل رسیدند، پسرش که اطلاعاتی بود(خودم راه اطلاعات وزارت رو جلوی پاش گذاشتم) به طرز عجیبی چند روز بعد قضیه رو به گردن گرفت، و ادعا کرد که قتل کار خودشه، نکته جالب اینکه تیم امنیتی اداره اگاهی ماهشهر که داشتند به اصل قضیه نزدیک میشدند(و متوجه مامور ضداطلاعاتی می شدند که چند ماه روی خانواده ی عموی من چتر امنیتی زده بود و این قتل رو انجام داده بود) به یکباره از هم پاشید! و هر کدوم از افسران اطلاعات آگاهی رو به یک گوشه ایران فرستادند! (یکی رفت شمال ایران، یکی رفت جنوب، یک رفت غرب، یکی تهدید شد، یکی دیگه درجه گرفت، که فقط سکوت کنند!)جالب اینکه با وجود داشتن چند شاکی خصوصی، چند ساله که دادگاه و نیروهای امنیتی پشت پرده تا الان از اعدام اون جلوگیری کردند! (تصور کنید در مملکتی که بابت گوسفند دزدی، دست رو با اره ، اره میکنند!)

  5. عزیزم خامنه ای مرده ، و این بدل خامنه ای هست، محمد حسینی (ری استارت) این رو یکسال پیش گفت و اکثرا ههههه خندیدن اما حالا تمام نشانه هاش هست.

    تنها راه نجات ایران ری استارت – تنها راه نجات ایران حکومت آریستوکراسی کوروش کبیر – تنها اپوزیسیون واقعی و عملگرای مردمی ری استارت .

Comments are closed.