دادستان کل جمهوری اسلامی:اوضاع از دوران جنگ بدتر است و تا ۱۵ روز دیگر تکلیف حجاب مشخص می‌شود

محمدجعفر منتظری، دادستان کل جمهوری اسلامی پنج‌شنبه ۱۰ آذر درباره وضعیت کشور در جریان جنبش سراسری مردم گفت:«شرایط و فشارهای کنونی بسیار بیشتر و بدتر از دوران جنگ تحمیلی است.»

منتظری صحبت های خامنه ای را تکرار کرد و گفت که این خیزش مردمی توطئه «دشمنان انقلاب» و «آمریکا و اسرائیل» است که برای ایجاد تفرقه، سناریوی نخ‌نمای دخالت «تجزیه‌طلبان» و «وارد کردن سلاح به کشور» را روایت کرد.

دادستان کل رژیم همچنین در توضیح مشکلات کشور بار دیگر گفت «بخش زیادی از نابه‌سامانی‌های امروز کشور از تحریم‌ها است». محمدجعفر منتظری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مسأله حجاب هستند و نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد.» با این حال او تأکید کرد که «دستگاه قضائی به‌دنبال تعطیلی پلیس امنیت اجتماعی نیست منتهی بعد از حوادث اخیر دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به‌دنبال حل مدبرانه‌ای مسئله هستند».

این در حالی است که حجاب تنها یکی از مشکلات مردم در خیزش سراسری و همگانی آنها طی سه ماه گذشته می باشد و مردم کل رژیم را خطاب قرار می دهند و خواستار سقوط کلیت رژیم اسلامی هستند.

دادستان کل رژیم از حل معضل حجاب می گوید و این در شرایطی است که خامنه ای طی سه ماه گذشته بارها در سخنرانی های خود تظاهرات مردمی که او اغتشاشات می نامد را تمام شده  قلمداد کرده اما این اعتراضات در جای جای ایران همچنان ادامه دارد.

فراخوان های مردمی که از ایران صادر می شود حاکی از آن است که در روزهای چهاردهم-پانزدهم و شانزدهم آذر ماه مردم قصد دارند تظاهرات گسترده ای را در سراسر ایران انجام دهند.

بر اساس اطلاعات محرمانه داخل رژیم که بیرون آمده رژیم خیزش این بار مردم را بسیار خطرناک می داند و وحشت سر تا پای رژیم را فراگرفته است چرا که علی رغم سرکوب و کشتار مردم حاضر به عقب نشینی نیستند.