سامانه لیزری اسرائیل، با سرعت نور، موشک های دشمن، راکت ها و خمپاره ها را شکار می کند

یک نقاشی خیالی از طرز کار سامانه لیزری اسرائیل که قادر است همزمان، انواع موشک ها و راکت های دشمن را به طور همزمان، در هوا شکار کند

در همان حال که حکومت ایران به موشک های جنگی خود می نازد، و میداند که از دیگر شاخه های دفاع نظامی بسیار ضعیف و قابل شکست است، در اسرائیل اعلام شد که دانشمندان این کشور یک راه جدید و انقلابی یافته اند که می تواند موشک های دشمن را در فضا شکار کند و موجب انفجار آن ها گردد. در گزارش های نخستین آمده است که این شیوه بسیار به سرعت عمل می کند و قادر است همزمان، چندین موشک را شکار کند.

حکومت اسلامی ایران بارها تهدید کرده است که هنگام درگیری نظامی با اسرائیل، سراسر خاک این کشور را موشک باران خواهد کرد.

دانشمندان گفتند که این شویه جدید با کمک لیزر عمل می کند و قادر است به طور همزمان ده ها موشک و راکت را شکار و منهدم سازد. لیزر مورد نیاز، با کمک نیروی برق تولید می شود و از این نظر به آسانی می توان آن را به کار گرفت.

آزمایش ها برای استفاده از لیزر به هدف نابود کردن موشک های دشمن، از ده سال پیش آغاز شده بود و اکنون دانشمندان خبر می دهند که همه آزمایش ها با موفقیت انجام گرفته و دستگاه ابداع شده آماده عملیات می باشد.

در اورشلیم فاش شد که اکنون مدت زمانی است که این سامانه جدید ضد موشکی، در اطراف نوار غزه مورد آزمایش جنگی قرار گرفته و توانسته است موشک های شلیک شده را در هوا شکار کند.

منابع خبری فاش ساختند که دانشمندان اسرائیلی اکنون به طراحی پهپادهایی پرداخته اند که باید قادر شوند دشمن را در خاک خودش غافلگیر کرده و او را هدف موشک قرار دهد.

در حالی که ایالات متحده، خود برای رویارویی با موشک های دشمن، یک سامانه لیزری دارد که تا کنون با موفقیت عمل کرده است، تلاش دانشمندان اسرائیلی سالیان دراز به طول انجامید تا بالاخره دستگاهی ساخته شد که به صورت موفقیت آمیز عمل می کند و نتایج خوبی در آزمایش های عملی داده است.

بخشی از هزینه طراحی و تولید و همچنین آزمایش این سامانه، توسط ایالات متحده تامین شده است.

وزارت دفاع اسرائیل نیز اعلام کرد که سامانه ابداعی، قادر است پاسخگوی خوبی در برابر خطرات موشکی دشمن باشد.

2 دیدگاه‌

  1. دفاع ضد موشکی خودرا تقویت کنید وهمچنین به سامانه های پرتاب موشکهای دوربرد مجهزشوید که از این دیوانه های مست وبی ایمان آخوندهای پلید و شیطان صفت حقه باز چیزی جز خون ریزی وشفاوت ملت ایران ندید. نه خودشان زندگی میکنند ونه میگذارند که ملت ایران زندگی خوب وخوشی را سپری کنند.

Comments are closed.