سخنان روحانی در کم اهمیت جلوه دادن اعتراض های مردمی، مورد نکوهش قرار گرفت

 

سخنان دوپهلوی حسن روحانی در نخستین مصاحبه تلویزیونی که او درباره خیزش مردمی در ایران اظهار نظر کرد، با انتقاد شدید از جانب برخی محافل ایرانی روبرو گردید.

در حالی که سران رژیم ایران پیشتر گفته بودند که تظاهرات اعتراضی مردم به دستور عوامل خارجی و از جمله اسرائیل، ایالات متحده، عربستان و دیگران بوده، و امامان جمعه، تظاهرکنندگان را “آشغال” لقب داده بودند، روحانی با سخنانی بسیار ضعیف اعتراف کرد که ریشه این اعتراض ها “برخی مشکلات احتماعی و فرهنگی و اقتصادی” بوده است، قول داد که دولت او همه معضلات را برطرف خواهد ساخت.

آگاهان امور ایران گفتند که همه این مشکلات، در چهار سال نخست ریاست جمهوری حسن روحانی بسیار شدیدتر شده است و او چگونه خواهد توانست در دور دوم همه این مشکلات را حل کند؟

روحانی در سخنان خود کوشید اعتراض های گسترده مردم را یک امر حاشیه ای نشان دهد، و در این راستا گفت: «گرچه شرائط اقتصادی و اجتماعی و  فرهنگی کشور معضلاتی دارد، و گرچه مردم به همه آرزوی ها و خواست های خود نرسیده اند، اما دولت ما قادر خواهد بود با همکاری سایرقوا، و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، مشکلات را حل و فصل کند». روحانی افزوده گفت: «من می خواهم در این مورد به مردم قول بدهم»

یک دیدگاه

  1. کم اهمیت جلوه دادن اعتراض های مردم ایران و سخنان دو پهلوی حسن روحانی در حقیقت حقایق درونی یک جامعه را افشاء می سازد چنانچه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و از کربلا تا حرم و قدس شریف هم سخنان دو پهلوی جامعه ایران است بالطبع رئیس جمهور به دو پهلو گوئی ایمان می آورد

Comments are closed.