سخن کوتاه

کمبود برق در ایران، به یک بلای فزاینده برای همه ملت مبدل گردیده و روز به روز وخیم تر و گسترده تر می شود و زندگی مردم و فعالیت کسبه را مختل می سازد. این خاموشی های اعلام نشده و ناگهانی، در اوج زمستان اتفاق می افتد که مصرف برق از جانب شهروندان به کمترین میزان می رسد. معلوم نیست ه شش ماه دیگر و در اوج گرمای تابستان، که مردم بخواهند کولر روشن کنند، چه خواهد شد.
لطیفه ای در تهران دهن به دهن می گردد که در آن گفته شده که برق را روحانی مخفیانه به طبقه فرودست ایران بخشیده که میزان مصرف آن ها تقریبا صفر است زیرا پول پرداخت هزینه آن را ندارند و روحانی ادعا کرده که به پیروی از دستور امام، برق را برای این گروهی که مصرفی ندارند، مجانی می کند، به شرط آن که میزان مصرف آن ها همچنان در سطح کمترین بماند.
در شبکه های اجتماعی پرسیده شده: چگونه ممکن است رژیمی که ادعا می کند ده سال دیگر انسان به فضا می فرستد، هر روز در تامین رفاه مردم یک پله دیگر سقوط می کند و قطعا، فردا خیلی بدتر خواهد شد.

—————————————————————————————————-

علی خامنه ای، آیا قدرت و نفوذ خود را به عنوان ولی مطلقه فقیه، از دست داده است که این گونه، خود مقامات حکومتی نسبت به او دهن کجی می کنند؟
مگر او دستور نداده بود که در مقام بزرگترین متخصص امور ویروسی دنیا، تشخیص داده که واکسن های ساخت آمریکا و انگلیس خطرناک و غیر مطمئن است و نباید وارد ایران شود؟
ولی اکنون اعلام شده که قرار است در آینده ای نه چندان دور، چند میلیون از این واکسن انگلیسی وارد ایران شود. منتها می خواهند کلاه شرعی بر سر آن بگذارند و ادعا می کنند که این واکسن ، ساخت سوئد و نه انگیس است و این در صورتی که در بریتانیا شناخته و ساخته شده، منتها، تولید آن به عهده شرکت سوئدی گذاشته شده که با بریتانیا در این زمینه شریک است.
نگران نباشد، با یک فتوای جدید، می توان فتوای کهنه را باطل کرد و در استدلال آن گفت که با تغییر شرایط ، فَتواها نیز می تواند تغییر کند.
یادتان هست که خمینی گفته بود واردات گوشت منجمد حرام است و صادرات خاویار غیرشرعی است؟ رژیم، ده ها سال است که هم گوشت منجمد وارد می کند و هم خاویار صادر می کند، زیرا برای ادامه این دو کار حرام، کلاه شرعی درست کرده اند.