سرکردگان گروه های ترور فلسطینی و عربی، در واکنش های خود، همانند علی خامنه ای سخن گفتند

همه سران سازمان های ترور اسلامی و فلسطینی که از حکومت ایران پول می گیرند، در واکنش های خود نسبت به نتایج انتخابات ایالات متحده، به پیروی از سیاستی که علی خامنه ای در سال های اخیر دنبال می کند، از جمله گفتند: «تغییر افراد در ریاست جمهوری آمریکا، سیاست های استعماری آن کشور را عوض نمی کند».

سرکردگان حماس و جهاد اسلامی آزادی فلسطین و همچنین گروه موسوم به انصارالله یمن، که همگی از رژیم ایران پول و اسلحه می گیرند، در بیانیه های جداگانه ای که از نظر سبک نگارش بسیار به هم شبیه است نوشتند که آمدن بایدن به جای ترامپ در سیاست های بین المللی آمریکا که آن را “تجاوزکارانه و استعماری” خواندند تغییری ایجاد نخواهد کرد.

این ادعا در حالی از جانب این سازمان های مزدور عنوان می شود که ایالات متحده هرگز قصد استعمار کشور یا منطقه ای را نداشته، ولی این، حکومت اسلامی ایران است که زیر شعار وحدت اسلامی، و به هدف تسلط بر کشورهای همسایه، فعالیت نظامی گسترده ای را در سوریه، یمن، عراق و لبنان دنبال می کند.

گروه “جهاد اسلامی آزادی فلسطین” که توسط رژیم ایران و برای رقابت با حماس در نواحی فلسطینی نشین برپا شده، در بیانیه خود نوشت: «هیچ تغییری در سیاست های آمریکا با پیروزی جو بایدن در برابر مساله فلسطین به وجود نخواهد آمد و ما از دولت های مختلف آمریکا، در این زمینه تجربیات تلخی داشته ایم».

همچنین یکی از اعضای شاخه تندرو گروه فتح موسوم به منیر الجاغوب گفت که آمریکا همیشه با شعار عدالت به پیش آمده، ولی امیدی برای آزادی و رهای مردم فلسطین از شلم و ستم رژیم صهیونیستی به وجود نیاورده است.

گروه انصارالله یمن نیز در واکنش خود، بایدن را همانند پرزیدنت ترامپ مدافع عربستان نامید – و این در حالی که ارزیابی شده دولت بایدن از انتقاد از رفتارهای عربستان در زمینه نقض حقوق بشر ساکت نخواهد نشست.

اسماعیل هنیه سرکرده گروه تروریستی حماس نیز که قدرت را در غزه به دست دارد، گفت: «نباید گول هیچ شعار یا توهمات آمریکایی ها را بخوریم». هنیه گفت: «استراتژی مقاومت برای مقابله با مثلث شر ادامه خواهد یافت». اشاره هنیه به محوری است که با شرکت اسرائیل و عضویت امارات عربی متحده و بحرین، به تشویق ایالات متحده، برای پیشبرد صلح و آرامش در منطقه به عمل می آید.