سرکوب پاسداران در سوریه، پیروزی ملت ایران است!


ضربه ای را که از مدت ها پیش طراحی کرده بودند، در نخستین دقایق سپیده دم امروز (پنجشنبه) وارد آوردند، که در ابعادی بسیار کمتر از آن بود که تصور می رفت.

حدود بیست راکت و یا شاید بیست خمپاره، از داخل خاک سوریه به سوی مواضع خط مقدم ارتش اسرائیل پرتاب کردند که آسیب جانی به دنبال نداشت و زیان مالی آن نیز ناچیز بود.

البته، دو خبرگزاری تسنیم و فارس، با تحریف واقعیات، ادعا کردند که فتح الفتوح شده و خسارات سنگینی به ارتش اسرائیل وارد آمده که به ادعای آن ها به علت سانسور خبری در اسرائیل جزئیات آن مشخص نیست.

قیاس به نفس کرده اند، زیرا آنجایی که سانسور خبری برقرار است، حکومت اسلامی ایران است و نه اسرائیل.
به احتمال زیاد، ضرباتی که ارتش اسرائیل بر زیرساخت سپاه پاسداران و واحدهای قدس در سوریه وارد آورده، بسیار سنگین و نفس گیر بوده است.

وزیر دفاع می گوید که بخش اعظم توان رزمی سپاه پاسداران در خاک سوریه نابود شده است. ولی این بدان معنی نیست که درگیری ها پایان گرفته و دیگر برخوردی رخ نخواهد داد.

اما در مرحله کنونی، سپاه پاسداران، سخت طعم رویارویی با اسرائیل را چشید و همان حسین سلامی که ادعا کرده بود هزاران جنگجوی شیعه به ناگهان از داخل سوریه به بلندی های گولان حمله می برند و آن جا را میگیرند و ارتش اسرائیل را شکست می دهند و مردم اسرائیل را به سوی دریا فراری می سازند، این بار باید دریابد که دوران غزوات عرب علیه ایران سپری شده و جنگ مدرن آن نیست که یک مشت پابرهنه هجوم آورند و بکشند و غارت کنند و بگیرند و حاکم شوند.

برای ارتش اسرائیل دو ساعت پرواز کافی بود تا بیش از پنحاه مرکز استقرار نیروهای استعمارگر و امپریالیستی رژیم ایران در خاک سوریه را در هم بکوبند.

وزیر دفاع اسرائیل گفت: اگر آنان بخواهند باران راکت بر سر اسرائیل ببارانند، با سیل مهیب موشک های اسرائیل روبرو خواهند شد.

ولی آیا غائله با همین راکت پرانی و پاسخ هوایی اسرائیل به پایان می رسد، و یا سپاه پاسداران دست بردار نخواهد بود و باز هم به فتنه گری و تعرض و تجاوز دست خواهد زد؟
اسرائیل هیچ علاقه ای به جنگ ندارد. هیچ دشمنی با مردم سوریه ندارد و اسرائیل در طول هفت سال گذشته خود را از جنگ داخلی سوریه دور نگاه داشته است.

ولی در یک چیز سوریه، اسرائیل دخالت می کند و آن این که نگذارد سپاه پاسداران در آن جا ریشه بدواند؛ و نمونه آن را سپیده دم امروز دیدیم و در هفته ها و ماه های گذشته نیز چندین و چند بار شاهد آن بوده ایم.

ملت ایران باید از این ایستادگی ارتش اسرائیل در برابر سپاه پاسداران خرسند باشد.

ملت اسرائیل با ملت ایران هیچ نبردی نداشته و ندارد. به عکس، آن چه بوده و هست و در آینده نیز خواهد بود، احساس دوستی و احترام عمیق به ملت ایران، از جانب مردم اسرائیل است.

هر اندازه سپاه پاسداران بیشتر آسیب ببیند و ضعیف تر شود، از شدت سرکوب در داخل ایران کاسته خواهد شد و اگر سر رژیم در سوریه به سنگ بخورد، این به سود ملت ایران خواهد بود که امروز میلیاردها دلار از پول این ملت هزینه جنگ و یاری رسانی به حزب الله و بشار اسد و دیگر سازمان های ترور و آدمکشی می شود.

نبرد اسرائیل علیه سپاه پاسداران در خاک سوریه، در واقع پیکار ملت ایران علیه این سرکوبگران در داخل میهن است.

ملت اسرائیل دست برادری با ملت ایران را فشرده و می فشارد.

 

9 دیدگاه‌

  1. ملت اسرائیل با ملت ایران هیچ نبردی نداشته و ندارد. به عکس، آن چه بوده و هست و در آینده نیز خواهد بود، احساس دوستی و احترام عمیق به ملت ایران، از جانب مردم اسرائیل است.

    متقابلاً شالوم

  2. آنچه خبرگزاریهای اسرائیلی را از دیگر خبرگزاریها بخوصوص خبرگزاریهای فارسی زبان متمایز کرده،صداقت در گفتار و اطلاع رسانی درست بوده است،بخصوص صدای اسراییل که اکنون رادیو پیام اسراییل همان راه را دنبال میکند،خیلی سپاسگذارم از زحمات این مجموعه خبری

  3. ما مردم ایران هیچ دشمنی با مردم اسراییل نداریم و حق دفاع از خود در برابر وحشیهای سپاه را برای ملت اسراییل به رسمیت می شناسیم. به زودی و با پاک شدن این عفونت ۴۰ ساله از ایران، ملت ایران و اسراییل دوستی تاریخی خود را از سر می گیرند.

  4. حکومت نادان و ستمگر اخوندها که امروزه به معنی واقعی کلمه مفسد فی الارض شده بیش از هر جای دیگری خطرشان متوجه ایران و ایرانیان است/ و امیدواریم بزودی بساط ننگینشان از روی کره زمین برچیده شود.

  5. سرکوب سپاه تروریستی قدس ملایان شیعه حاکم بر ایران در سوریه، پیروزی ملت ایران است. درود بر ارتشیان قهرمان اسرائیل. به امید سرنگون شدن نظام اسلامی و نزدیک شدن دو ملت اسرائیل و ایران . ملت ایران از دیرینه ترین زمانها دوست و یار ملت اسرائیل بوده اند.

  6. من واقعا خیلی خوشحالم که ارتش اسرائیل قبل از اینکه این پاسداران تروریست بتوانند فاجعه جانی بوجود بیاورند را به موقع گوشمالی داد. این حکومت تروریستی ایران سر تا پا دزد و درغگو مطلق به این قرن نبوده و نیست. ۹۵ـ۹۶ درصد ایرانی ها از این حکومت واقعا نفرت دارند و همانطوری هم که با تظاهرات میلیونی شان تو بیش از ۱۶۰ شهر در دی ماه نشان دادند به کمتر از سرنگونی این حکومت فاسد و آدمکش به هیچ چیز دیگری راضی نیستنند. هموطنان بهایی ما هم متاسفانه خیلی آزار و اذیت شدن توسط این رژیم قرون وسطایی ایران. اون روزی که هموطن های محترم بهایی ام در کنار سایر هموطن های دیگر شون درصلح و آرامش تو ایران زندگی کنند چندان دور نیست. مردم ایران با هیچ کشوری و با هیچ ملیتی واقعا جنگ و خصومتی نداشته و ندارد. اینها فقط و فقط محصولات این حکومت عقب مونده تروریستی ایران بوده و است.
    در آخر امیدوارم که خانم مرکل و یکسری دولت مردان اروپایی دیگرهم به خواست مردم ایران که این حکومت را نمی خواهند احترام بگذارند و امداد به این حکومت جانی ایران نرسانند.

  7. آقای مناشه امیر فقط خواستم بگم قربون اون دست و پنجه خلبانان F-15 ,F-16 برم که اون ماشه شلیک موشک وبمب را بر روی سپاه کذایی قدس چکاند ؛ خلبانان اسرائیلی تقاص تمام مردم بیچاره ایران و سوریه و مردم که از ظلم این نظام شیطانی می نالند گرفتند ؛ افرین وهزاران آفرین بر این دلاور مردان غیور اسرائیلی ……….. .

  8. در مورد حملات اخیر ارتش اسرائیل به نیروهای سپاه باید توجه داشت این حملات نقض آشکار قوانین بین الملل است ارتش اسرائیل بیش از ۱۰۰ بار به سوریه حمله کرده است حضور ایران در سوریه همانند روسیه برای دفاع از منافع ملی ایران است هدف آمریکا واسرائیل تجزیه سوریه وعراق و نابودی ایران است و بعد از آن رویارویی با روسیه وچین است به همین دلیل روسیه هم در سوریه حضور یافته است نیروهای ایرانی که در سوریه مورد حمله اسرائیل قرار گرفته اند فرزندان راستین ملت شریف ایران هستند آنان مانند ستارگان درخشان در تاریخ ایران زمین هستند

Comments are closed.