سعید جباری(کنشگر سیاسی و کارشناس امور بین الملل):قیام ملی ایرانیان رهبران خود را دارد و پیروز خواهد شد

در حالی که خیزش ملی ملت ایران در سراسر کشور بر علیه رژیم ملایان وارد دومین ماه خود می شود و این بار برخلاف گذشته جامعه جهانی به صورت جدی تری از ملت ایران حمایت کرده است آگاهان امور بر این باورند که ملت ایران این بار با پیشگیری این روند می توانند گلم های مهمی در راه آزادی ایران و سقوط رژیم بردارد.

در یک ماه گذشته شهرهای مختلف  ایران شاهد حضور مردم خشمگین و ناراضی ایران بوده که در خیابان ها حضور داشته و همزمان اعتصابات را نیز پیش می برند که به گفته این کارشناسان این خیزش همگانی در طول چهل و سه سالی که از عمر رژیم میگذرد بی سابقه بوده است.

آقای سعید جباری(کنشگرو تحلیلگر سیاسی و کارشناس امور بین الملل)در یک گفتگوی رسانه ای این دور از تظاهرات سراسری در ایران را یک قیام ملی دانست و گفت که این خیزش برخلاف آنچه که تصور می شود رهبران خود در داخل و خارج از ایران  را دارد و به طور کل بر پایه یک خرد جمعی پیش می رود.

آقای جباری بر این باور است که با ادامه و گسترش تظاهرات در ایران جامعه جهانی مجبور است هرچه بیشتر صدای ملت ایران را بشنود و به جای اقدامات نمادین و محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه رژیم اسلامی اقدامات ملموس ترو عملی در راستای پشتیبانی از ملت ایران انجام دهد.

نسخه کامل این گفتگو در اختیار شما همراهان گرامی قرار دارد.