شاهزاده رضا پهلوی:صبر اکثریت ملت ایران به سر آمده و بزودی خیابانها لبریز جمعیت میشود و دیر نیست روزی که ایران آزاد شود

شاهزاده رضا پهلوی  با انتشار بیانیه ای نسبت به خیزش مردمی در استان‌های خوزستان  و لرستان  واکنش نشان داده و نوشتند که با وجود سرکوبگری رژیم مردم متحد و دلاورانه بر علیه رژیم به میدان آمده اند.

متن کامل بیانیه:

هم‌میهنان و جوانان دلیر، در خوزستان، لرستان، و چهارمحال و بختیاری

اعتراضات این روزهای شما را از نزدیک دنبال می‌کنم و می‌بینم که با وجود سرکوب شدید و قطعی اینترنت، چگونه متحد و دلاورانه خیابانها را از سرکوبگران باز پس گرفته‌اید.

این شجاعت شما سزاوار همراهی دیگر هم‌میهنان در سراسر ایران است. می‌دانم که صبر اکثریت ملت ایران به سر آمده و به زودی خیابان‌های سراسر کشور لبریز از جمعیت معترض می‌شود.

همانطور که همواره گفته‌ام، قدرت ما در این است که بی‌شماریم و از سرکوبگران نیرومندتر.

در اعتراضات‌تان، با قدرت از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بخواهید سلاح‌شان را زمین بگذارند و پرونده‌شان را بیش از این سنگین نکنند.

آنها باید بدانند که ایران آینده برای همه کسانی که امروز در کنار ملت باشند، جا دارد. و البته جنایتکاران باید پاسخگو جنایات امروزشان باشند.

ما می‌خواهیم ایران آینده را با هم بسازیم و ثروت ایران را صرف بازسازی دوباره آن کنیم.

آن سرزمین حاصلخیز و زرخیز آنقدر ثروتمند است که هیچ استان و شهر و روستای محرومی نداشته باشد و سفره هیچ ایرانی خالی نباشد.

دیر نیست روزی که با هم آزادی ایران‌مان را جشن می‌گیریم.

رضا پهلوی

 

مردم دزفول شب گذشته(چهارشنبه) به خیابان آمده و ضمن تجمع اعتراضی، علیه رژیم و گرانی‌ها شعار دادند.

اعتراضات چهارشنبه شب مردم دزفول با تجمع در محدوده چهارراه سی‌متری در مرکز این شهر آغاز شد و سپس به خیابان‌های اطراف گسترش یافت و در جریان آن معترضان اقدام به سردادن شعارهای اعتراضی و شعارهایی علیه مقام‌های جمهوری اسلامی کردند.

معترضان در دزفول در جریان تجمع اعتراضی چهارشنبه شب خود از جمله شعار «مرگ بر رئیسی» و «مرگ بر گرانی» سر دادند.

اعتراضات مردم دزفول چند روز پس از آزادسازی قیمت آرد و افزایش قیمت نان صنعتی و همزمان با اطلاعیه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، شیر و لبنیات، و روغن از روز پنج‌شنبه برگزار شد.

شعار «رضا شاه روحت شاد» و اس شاه ایران برگرد به ایران نیز از جمله شعارهای معترضان در جریان جریان اعتراضات چهارشنبه شب مردم دزفول بود.