علی نصیریان: وقتی روحیه مردم ما خوب نیست، نباید جشن بگیریم

علی نصیریان بازیگر سرشناس تئاتر و سینمای ایران، در مراسم “جشن بازیگر” که همراه با اجرای موسیقی شاد و برنامه‌های طنز برگزار شد، نسبت به اعتراضات مردمی در خصوص گرانی و وضعیت موجود در کشور، واکنش نشان داد.

علی نصیریان گفت: شرکت من در چنین مجالسی از حوصله و روحیه من در این روزگار خارج است و این روز‌ها این‌گونه مراسم‌ها از حوصله مردم نیز خارج است، چرا که روحیه آنان مناسب نیست.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه تاکید کرد: در چنین شرایطی نباید جشن بگیریم، الان که مردم گرفتاری دارند، وقتی روحیه مردم ما خوب نیست، می‌توانستیم به‌ جای اجرای موسیقی، با هم حرف بزنیم.

لینک صحبت های علی نصیریان در جشن بازیگر:

https://youtube.com/shorts/ihphh6Ot4GI

روز گذشته کیهان ملکی دیگر بازیگر سینما نیز با انتشار ویدیویی خطاب به علی خامنه ای گفت که تو بالاترین مقام حکومتی هستی و باید پاسخگوی شرایط موجود کشور باشی او از خامنه ای خواست شرایط بد کشور را سر و سامان دهد.

کیهان ملکی در پایان خطاب به خامنه ای گفت:وقت نداری.

وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نیز نسبت به اعتراضات مردمی واکنش نشان داد و گفت که من نمیتوانم زمانی که هموطنانم در اهواز برای معیشت و شرایط بد اقتصادی شان دست به اعتراض می زنند سکوت کنم و زبان آنها خواهم بود.

اعتراضات مردمی طی روزهای گذشته در شهرهای مختلف ایران ادامه داشته و شب گذشته مردم در شهر کرد تصاویر خامنه ای را به زیر کشیده و شعارهای ضد حکومتی سر دادند.

تحلیلگران سیاسی بر این باور هستند که این دور از اعتراضات از قدرت بیشتری برخوردار است چرا که بخش گسترده ای از مردم با وجود شرایط وحشتناک اقتصادی و تورم افسار گسیخته دست به اعتراض زده اند.