فرخ نگهدار:ترور سلمان رشدی را محکوم می کنم اما زمان ترور موجب نگرانی است.مگر فرخ نگهدار از طرح ترور آگاه بوده؟

فرخ نگهدار از فعالان سیاسی حامی رژیم اسلامی که در لندن زندگی می کند ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی به سلمان رشدی از زمان این ترور ابراز نگرانی نمود که مبادا به عمد در این زمان انجام گرفته باشد که بر مذاکرات کشورهای غربی و رژیم ملایان تاثیر بگذارد.

آقای فرخ نگهدار توضیح نداد که از دیدگاه او چه کسانی عامل این ترور هستند که آنها تاریخ این حمله تروریستی را تعیین کرده اند.

عطاالله مهاجرانی از دوستان نزدیک آقای فرخ نگهدار از ترور سلمان رشدی ابراز خرسندی نمود و زمانی که در برابر انتقاد های گسترده قرار گرفت بار دیگر بر مواضع خود در این باره تاکید کرد.در داخل ایران مقام های رسمی حکومت و همچنین شخصیت های مختلف از میان اصلاح طلبان حکومتی مانند احمد زیدآبادی و محمد خاتمی همگی از حمله تروریستی به جان سلمان رشدی ابراز خرسندی و حمایت نمودند.

شب گذشته جو بایدن نیز با انتشار پیامی این اقدام تروریستی را محکوم نمود اما در عین حال کوچکترین نامی از رژیم اسلامی که فتوای آن را صادر نموده و بیش از ۳ میلیون دلار جایزه برای آن تعیین کرده نیاورد.

سلمان رشدی همچنان در بیمارستان به سر می برد و به گفته پزشکان اعصاب مربوط به کبد و چشمان او آسیب جدی دیده و احتمال دارد وی یک چشم خود را از دست بدهد.