مقام ارشد اسرائیلی در امور امنیتی و اطلاعاتی: بایدن با حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی موافقت کرده است

تامییر هیمن یکی از مقامات ارشد اسرائیلی در امور امنیتی و اطلاعاتی می گوید بایدن در سفر خود به اسرائیل با حمله به تاسیسات هسته ای رژیم ملایان توسط اسرائیل موافقت کرده است.

این مقام ارشد امنیتی و اطلاعاتی که سه ماه پیش از از پست خود کناره گرفت از مقام هایی بوده که از بالاترین اطلاعات از دشمنان و عملیات ها و اقدامات اسرائیل در برابر آنها آگاه می باشد.

تامیر هیمن بر این باور است که رژیم ملایان به سرعت برنامه های اتمی خود را ادامه می دهد و بسرعت به نقطه بدون بازگشت پیش می رود و در زمینه غنی سازی اورانیوم به راحتی می تواند از اورانیوم با غلظت ۶۰ درصد به ۹۰ درصد برسد.

هیمن همچنین گفت که رژیم در زمینه تولید و گسترش موشک های بالستیک پیشرفت کرده است.

او در مورد بیانیه مشترک بایدن و نخست وزیر اسرائیل گفت که این بیانیه میتواند توسط رییس جمهور بعدی ایالات متحده باطل گردد اما این بیانیه اجازه حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی رژیم ملایان را می دهد و نوعی چراغ سبز ایالات متحده به اسرائیل در این باره است.

آقای منشه امیر در گفتگوهای پیشین خود و از جمله در برنامه این هفته آدینه با منشه امیر تاکید کرد که بروز جنگ بیش از هر زمان دیگری محتمل است و در آن صورت جنگی نخواهد بود که در آن تانک و نیروی زمینی کارساز باشد و نه اسراییل و نه ایالات متحده قصد حمله زمینی به ایران را ندارند بلکه حملات هوایی به قصد نابودی تاسیسات اتمی رژیم و همچنین پایگاه های سپاه پاسداران خواهد بود.