منشه امیر: اسرائیل و ایالات متحده بر سر مسائل اتمی ایران، شدیدا اختلاف نظر دارند

آقای منشه امیر در گفتگوی هفتگی آقای شهرام همایون در شبکه تلویزیونی کانال یک، ارزیابی کرد که اختلاف نظرهای شدیدی بین اسرائیل و دولت پرزیدنت بایدن درباره شیوه برخورد با مسائل اتمی ایران وجود دارد و این امر موجب شده که داوید برنع رئیس جدید موساد (سرویس امنیت خارجی اسرائیل) دوباره به واشنگتن سفر کند تا شاید با ارائه اطلاعات بسیار محرمانه در مورد میزان پیشرفت رژیم ایران به تولید بمب هسته ای، سیاستمداران آمریکایی را متقاعد سازد که باید از ادامه تلاش برای مذاکره و مصالحه با رژیم ایران دست برداشت و به دنبال “طرح ب” رفت.

آقای امیر در این گفتگو که شب گذشته (دوشنبه) پخش شد، ابراز نگرانی کرد که ایالات متحده هنوز هیچ طرح جایگزینی، برای هنگامی که از ادامه مذاکرات با رژیم ایران نومید شود تهیه ندیده است.

در این گفتگوی ۴۵ دقیقه ای در کانال یک، مطالب و مسائل دیگری نیز مطرح شد. از جمله، آقایان امیر و همایون هر دو تایید کردند که مصاحبه انجام شده با آقای امیر طاهری درباره ریشه های خصومت رژیم ایران با اسرائیل و پوچ بودن اندیشه نابودی اسرائیل، ، مورد تجاوز بی سابقه ای از جانب ایرانیان روبرو گردیده و علاوه بر آن که در وبسایت “ایران و اسرائیل” قرار گرفته، در سایت کانال یک بیش از ۲۴ هزار نفر بیننده داشته و از چندین تلویزیون و شبکه اجتماعی فارسی زبان نیر پخش شده است.

نسخه کامل این گفتگو در اختیار کاربران قرار دارد: