منشه امیر در تلویزیون “ایران فردا”: کارمندان دولت نیز به زودی به اعتراض های همگانی خواهند پیوست»

آقای علیرضا نوری زاده در مصاحبه مشترک با آقای منشه امیر در شبکه تلویزیونی “ایران فردا” ابراز شگفتی کرد که چگونه ممکن است رژیم ایران پول برای پرداخت حق عضویت خود در سازمان ملل را ندارد و در همان حال اسماعیل هنیه سرکردۀ گروه تروریستی فلسطینی “حماس” تایید می کند که هفتاد میلیون دلار از رژیم ایران پول گرفته که بتواند با ساخت موشک های نقطه زن، اسرائیل را هدف قرار داده و این کشور را ویران کند.

دو گروه تروریستی حماس و جهاد اسلامی، در ده سال اخیر بیش از بیست هزار موشک و راکت به سوی خاک اسرائیل و به هدف کشتن مردم این کشور شلیک کرده اند. ولی تلفات وارده بسیار جزیی بوده است – ولی مسلم آن است که پرتاب موشک های نقطه زن ممکن است یک خطر جدی باشد.

آقای امیر یادآوری کرده که حزب الله لبنان اعلام داشته که از مدتی پیش به موشک های نقطه زن مجهز شده است، ولی تا کنون جرات استفاده از آن را نداشته، زیرا می داند که واکنش اسرائیل سهمناک خواهد بود.

حزب الله در لبنان، در ماه های اخیر با شدت گرفتن بحران اقتصادی در آن کشور با مخالفت های جدی از جانب مردم لبنان روبرو گردیده، و اگر در چنین شرایطی بخواهد به اسرائیل تجاوز کند، ممکن است به نابودی آن بیانجامد.

در این مصاحبه، و در رابطه با بحران اقتصادی در حکومت اسلامی ایران، آقای امیر ارزیابی کرد که دور نیست هنگامی که کارمندان دولت نیز به موج اعتراض های مردمی بپیوندند و در آن هنگام موقعیت رژیم بسیار لرزان تر خواهد شد و به فروپاشی آن شتاب خواهد بخشید.

نسخه کامل این گفتگو، با اجرای آقای جمشید چالنگی، در چارچوب برنامه “تفسیر خبر” در تلویزیون “ایران فردا” در اختیار علاقمندان قرار دارد: