موذن دیگر اذان نگو چرا که با اذان نوجوانان ما بر دار میشوند:محمد قبادلو و محمد بروغنی در خطر اعدام

رژیم ملایان که راهی و کاری جز جنایت نمی داند با هر بار سر دادن اذان صبح جوان یا جوانانی را بر سر دار می کند تا بر عمر ننگین خود بیفزاید و از این رو در میان مردم این جمله رد و بدل می گردد که موذن دیگر اذان نگو چرا که با اذان نوجوانان ما سر به دار می شوند.

روز گذشته(شنبه)رژیم اسلامی دو جوان ایرانی با نام های:محمد حسینی و محمد مهدی کرمی که در جریان خیزش مردمی بازداشت کرده بود به دار آویخت و همین امر خشم مردم را برانگیخت.

بر پایه گزارش هایی که در فضای مجازی منتشر گردیده رژیم جنایتکار اسلامی قصد دارد بامداد امروز(دوشنبه)محمد قبادلو و محمد بروغنی را اعدام کند.

این دو جوان از بازداشت شدگان خیزش انقلابی در ایران هستند که بیدادگاه رژیم به آنها حکم اعدام داده است.

بامداد روز شنبه(دو روز پیش)رژیم دو جوان دیگر با نام های:محمد حسینی و محمد مهدی کرمی را اعدام کرد.

وکیل محمد قبادلو با انتشار رسید اعاده دادرسی کیفری او در توییتر نوشت اعاده دادرسی او ثبت شده و «بر اساس قانون به محض دریافت این درخواست، دیوان عالی کشور باید دستور توقف اجرای حکم اعدام را صادر کند».

سعید افکاری، برادر نوید افکاری، از مردم خواست برای جلوگیری از اعدام محمد قبادلو‌ و محمد‌ بروغنی جلوی زندان رجایی شهر تجمع کنند

گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی‌ست که با افزایش نگرانی‌ها از احتمال اجرای حکم اعدام محمد بروغنی و محمد قبادلو، شهروندان برای تجمع به بیرون زندان رجایی‌شهر رفتند.