هند، شعار “مرگ بر اسرائیل” سر نمی‌دهد!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مورد استقبال گرم نارندا مودی نخست وزیر هندوستان قرار گرفت.

دانلود فایل

برای همه کسانی که از حنجره کثیف آن ها عربده “مرگ بر اسرائیل” بیرون می آید، استقبال گرمی که نخست وزیر هند از بنیامین نتانیاهو در دهلی نو به عمل آورد، یک درس عبرت باشد.

ناراندا مودی، نخست وزیر کشوری که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد، و خاکش آنقدر بزرگ است که یک شبه قاره خوانده می شود، به خود زحمت داد، و برخلاف اقتضای پروتوکل، به فرودگاه آمد، تا شخصا از دوست و میهمان خود، نخست وزیر اسرائیل استقبال کند.

هند سالیان دراز موجودیت اسرائیل را انکار می کرد و در همه مراجع بین المللی علیه اسرائیل رای می داد.

رهبران هند، البته فریاد مرگ بر اسرائیل سر نمی دادند، ولی در چارچوب سازمان کشورهای غیرمتعهد، که هند رهبری آن را به دست داشت و برای خوشامد سران اتحاد جماهیر شوروی، در هر فرصت، با اسرائیل به ستیز می پرداختند.

ولی دولت هند در طول زمان به اشتباه خود پی برد، سیاستش را تغییر داد و به سوی اسرائیل دست دوستی دراز کرد.

رهبران هند پی بردند که اسرائیل یک کشور اهل صلح و مسالمت است و دوران جنگ سرد پایان گرفته و دیگر دلیلی برای دشمنی علیه اسرائیل وجود ندارد.

اکثر کشورهای موسوم به غیرمتعهد، در واقع دارای حکومت های دیکتاتوری بودند که به نفت عربی چشم دوخته و همیشه علیه اسرائیل رای می دادند.

بیست و پنج سال پیش در همین روزها، هند سیاست سنتی خود را ۱۸۰ درجه تغییر داد و خواهان دوستی با اسرائیل شد و امروز دو کشور در همه زمینه های بازرگانی و اقتصادی و علمی و تکنولوژی با یکدیگر همکاری دارند.

کشوری که هزار برابر اسرائیل کوچک، بزرگی دارد،  با احترام به پیشرفت های اسرائیل در همه زمینه‌ها، می خواهد از این تجربیات برخوردار گردد.

ناراندرا مودی در توییتر خود به زبان عبری خطاب به نتانیاهو می نویسد: «به هند خوش آمدید ای دوست گرامی و ای میهمان عزیز»

در همسایگی نه چندان دوری از هند، کشور دیگری وجود دارد که تا پیش از به قدرت رسیدن ستمگران کنونی، با اسرائیل روابط بسیار دوستانه داشت و ملت ایران از تجربیات اسرائیل در زمینه پزشکی و کشاورزی و صنعت و امنیت نظامی بهره مند می شد.

ولی رژیمی بر سر کار آمد، که به جای آن دوستی ها، که به سود ملت های دوکشور و دیگر مردمان منطقه بود، شعار مرگ بر اسرائیل را در پیش گرفت که زبان شیطان است و از حلقوم های نجس و ناپاک بیرون می آید و به مصالح ملی ایرانیان آسیب می رساند و تنها دشمنان ایران و اسرائیل را خشنود می کند.

بروند و از دولت هند درس عبرت بیاموزند!

 

7 دیدگاه‌

  1. من که تو قرآن خوندم قبلم مکه است نمی دونم قبله منسوخ شده را می خوام چی کار وقتی هم میگیم رو اورشلیم پس نماز بخونیم میگن نه.تو قرآنم مرگ بر اسراییل نخوندم.خدا گفته ای بنی اسراییل دیگران را هم از علم خود بهره مند کنید .حالا نمیگم این تکنولوژی آب شیرین کنه مفتی بده ولی به خاطر حالا کوروش و روابط خوب تارخی تخفیف زیاد بده.مردمم گناه دارن.خدا خیرت بده.

  2. رهبران اسرائیل باید بدانند که مردم ایران با اسرائیل دوست هستند و هرگز مردم ایران را با حکومت ایران برابر ندانند. اسرائیل و ایران با هم پیوندی ناگسستنی و تاریخی دارند. شوروی سابق یا روسیه فعلی همیشه حامی تروریستها بوده است و الان هم از رژیم جمهوری اسلامی حمایت می کند.

  3. هند و اسلام و مسیحیت و یهودیت به همدیگر پیوند زده نشده اند ولی هند و اسرائیل به صلح قسم داده شده اند و اسرائیل تاریخ صلح را به اذهان پیوند خواهد زد

  4. با سلام دوست دارم که مقامات عالی اسراییل همواره این نکته را در نظر داشته باشند که هند بزرگترین وارد کننده سلاح است و میتونه بازار بسیار خوبی برای محصولات شرکت های نظامی اسراییل مثل رافائل و البیت سیستمز و …… باشه خصوصا اینکه هند موشک های باراک را برای نیروی دریاییش پذیرفته و اینکه مقامات اسراییل باید به چنین بازار پرجمعیتی به عنوان یک فرصت توپ نگاه کنند و سعادت را بزای قوم یهود و سود سرشار از معامله را عاید بنی اسراییل کنند . زنده باد یهود و زنده باد اسراییل فرید از اصفهان עם ישראל חי

  5. آقا یا خانمی که نام خودت را “دشمن یهود” گذاشته ای، یا از تاریخ گذشته ایران و اسرائیل خبر نداری یا اینکه سر خودت را زیر برف کرده ای. بهتر است در جمع مردم بروی و نظر خواهی کنی تا ببینی که مردم ایران و اسرائیل پیوندی تاریخی و ناگسستنی دارند. به محض سقوط رژیم اسلامی خواهی دید که چگونه دوباره روابط بین ایران و اسرائیل برقرار شده و مردم روابط خود را از سر می گیرند. در ثانی، شما که “دشمن یهود” هستی پس چرا در این وبسایت پرسه می زنی؟ ما مردم ایران همیشه صلح طلب بوده و میخواهیم تا روابط دوستانه ای با جهان داشته باشیم.

  6. همه عالم و آدم می دانند که ساواک دست پرورده موساد بوده. ساواک بسیاری از مردم ایران را به دستور مستقیم شاه شکنجه میکرد و هر کسی که مخالفش بود را سرکوب میکرد که سرانجام به انقلاب منجر شد. آیا موساد جرقه اصلی برای بروز انقلاب در ایران نبوده است؟

Comments are closed.