پژوهشگران پزشکی اسرائیل توانسته اند راه درمان چهارمین بیماری کشنده سرطان را بیابند

پژوهشگران پزشکی اسرائیل توانسته اند راه درمان چهارمین بیماری کشنده سرطان را بیابند

پژوهشگران پزشکی در اسرائیل می گویند که توانسته است راهی برای درمان یکی از کشنده ترین نوع بیماری های سرطان بیایند و امیدوارند که این شیوه بتواند از شمار بیمارانی که در اثر ابتلاء به سرطان جان می دهند، بکاهد. اکنون بیش از نیم قرن است که پژشگان و کارشناسان برای شناخت انواع بیماری های سرطان تلاش می کنند ولی هنوز نتوانسته اند برای بسیاری از انواع آن راه درمانی بیابند.

پروفسور رعنان برگر که سرپرست تیم پژوهشی بوده، در این زمینه می گوید که چهار علت اصلی باعث مرگ بیمارانی می شود که به سرطان دچار شده اند و آن ها امیدوارند راهی برای درمان آن یافته باشند. این پژوهش علمی در مرکز پزشکی شیبا انجام گردیده که بخش تحقیقاتی بیمارستان تل هشومر است که یکی از بزرگترین و بهترین بیمارستان های مرکز اسرائیل محسوب می شود.

سخن از نوعی سرطان لوزالمعده است که یکی از عوامل اصلی فوت بیماران سرطانی می شود.

پروفسور برگر به خبرنگاران گفت که درباره بیماری سرطان لوزالمعده و شیوه درمان آن، تا بحال بیش از دو سه پژوهش به عمل نیامده و این رشته از سرطان شناسی از توجه لازم برخوردار نشده است. او می گوید شیوه ای که در مرکز پزشگی شیبا شناسایی شده، می تواند یک گام نوین و بیسابقه در راه رسیدن به معالجه کامل این نوع بیماری سرطان باشد.

سرطان لوزالمعده، دومین نوع سرطان رایج در جهان است و هر سال قربانیان بسیاری به جا می گذارد. شمار قربانیان این بیماری در سراسر جهان، در سالی که گذشت حدود نیم میلون نفر ارزیابی شده است.

پروفسور برگر می گوید که سرطان لوزالمعده چهارمین عامل بیماری سرطانی در جهان می باشد که موجب مرگ مبتلایان به آن می گردد.

اسرائیل دارای چهار بیمارستان بزرگ می باشد که از معتبرترین بیمارستان های جهان به شمار می آیند و یکی از رشته های مهمی که پزشگان و پژوهشگران این بیمارستان ها به آن می پردازند، تحقیق درباره شیوه های درمان انواع بیماری های سرطان می باشد.

ReplyForward

 

3 دیدگاه‌

  1. آری در طول تاریخ بشر یهودیان به واسطه علم خود کمک‌های شایانی به بشریت کرده اند ولی انگار دیده نمیشود . از کشف آمپول و درمان بیماری مختلف از سرماخوردگی تا همین سرطان گرفته تا انرژی هسته ای و برق و الکتریسیته و جاذبه زمین و …… همه و همه به وسیله یهودیان صورت گرفته پدر علم روانکاوی نوین ( فروید ) یهودی بود و بسیاری از نوابغ که کشف و اختراع آنها باعث دگرگونی زندگی بشری شد یهودی بودند . بعد بشر به جای درک این مطلب تئوری توطئه را طرح میکند و با نگاه منفی میگویند شما جهان را میخواهید زیر سلطه خود نگه دارید و هزاران تهمت و دروغ دیگر . کاش بشر درک میکرد که در شرایط سخت و کمبود امکانات وقتی کسی نابغه است و با کشف و اختراعش باعث بهتر زندگی کردن و طول عمر بشر میشود حداقل اگر از او سپاسگزار نیستند با حرف های بی منطق آزارشان ندهند . اگر دقت کرده باشید هیچ کدام از اختراعاتی که به دست یهودیان صورت گرفته حق مونوپل آن را مخترع برای خود در نظر نگرفت و بدون هیچ چشم داشتی مجانی در اختیار بشریت قرار دادند .

  2. در طول تاریخ بهودیان بیشترین خدمت را به همین مسلمانان کردند ما به اصطلاح مسلمان فقط سوء استفاده .فقط سوال این است چرا اجازه دادید این حکومت غیر انسانی به تکنولوژیهای شما دسترسی پیدا کند.ما قرنها در کنار یهودیان زندگی کردیم روحانیت شیعه ایران بیشترین نقش را در ایجاد این تفکر کثیف ودشمن ساز دارد چرا ؟

Comments are closed.