چگونه است که اتحادیه اروپا یک ابر تروریست رژیم ایران را به همایش ضد ترور دعوت می کند؟

 

هنوز فریاد خشم آلود بلند پایگان سیاسی آلمان از ورود شاهرودی که آیت الله قاتل لقب گرفته، خاموش نشده و رسانه‌های گروهی هنوز هم به تفسیر های انتقاد آمیز خود به درمان این مرد در مرکز اعصاب هانوفر ادامه میدهند و بقول مفسر نشریه دی ولت، انتقاد شدید سیاستمداران ایالات مختلف حتی نخست وزیران ایالتی از اجازه ورود او به آلمان پیایان نیافته، در اتحادیه اروپا عمل دیگری رخ داد که تکان آن از بروکسل گرفته تا آخرین مرز اتحادیه بین لهستان و روسیه سفید را لرزاند.

شاید باشند افرادی که باورشان نمیشود اما حقیقت دارد که اتحادیه اروپا بخش امور خارجی و مبارزه با تروریست، علا الدین بروجردی تروریست معروف جمهوری اسلامی ایران را دعوت کرد با گروهش در سمینار مبارزه با ترور شرکت کند.

این دعوت وقیحانه آن‌چنان شرم آور بود که رسانه‌های گروهی را وادار به حتی توهین به گردانندگان این کنفرانس کرد.

کمیسیون امور خارجی اتحادیه اروپا از بروجردی و همراهانش دعوت کرد در سمینار مبارزه با تروریست که غیر عمومی است، شرکت کند.

نشریه بیلد مینویسد، اتحادیه اروپا به این کار بیجا و غیر قابل قبول دست زد ولی در عوض در جلسه سمینار، بروجردی و همراهانشان را به سیخ گریل کشیدند. این افرد را در جلسه سمینار کباب کردند

چنانچه چند تن از مقانمات اتحادیه که در سمینار مزبور شرکت کرده‌اند و حاضر نیستند نامشان فاش شود، گفته اند، بروجردی در تماس مستقیم با حزب الله لبنان است، کسی است که بار ها بشار اسد او را پذیرفته و خودش ار تروریست های معروف خاور نزدیک است، تنها دلیل دعوت از او مقامش بعنوان رئیس کمیسیون خارجی پارلمان ایران میباشد.

 

سخنان این چند تن میرساند، طی جلسات سمینار این مسایل پیش آمده و نمایندگان اتحادیه آن‌ها را مطرح کرده اند.

چندین نشریه پر تیراژ سراسری اروپا با چاپ عکس هایی از بروجردی و همراهانش نوشته اند، بروجردی دست راست علی اکبر ولایتی بود و در سال ۹۴ مسئول مستقیم حمله به مرکز یهودیان بوئنوس آیرس با ۸۵ کشته است.

دیگر اینکه بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی است و باعث کشته شدن حداقل ۲۵ نفر از تظاهر کنندگان اخیر و ۳ هزار زندانی میباشد. ۳۹ نفر در همدان بخاطر ترک دین اسلام بازداشت شده‌اند که در ایران حکم اعدام را دارد.

رسانه های گروهی مینویسند، اتحادیه اروپا حتماً میداند، بروجردی در سال ۲۰۰۹ رئیس کمیسیون تحقیق بود و در همان زمان تعداد زیادی شکنجه و کشته شدند. بروجردی در تفسیر خود مینویسد، زندانها درست کار میکنند و زندان اوین بارگاه آسمانی روی زمین است.

در سمینار مزبور دیوید ماک آلیستر (David McAllister )رئیس سمینار در سخنرانی افتتا حیه اش شدیداً از جمهوری اسلامی انتقاد کرد و گفت، ایران باید هم از نظر نظامی و هم از نظر سیاسی دست از حمایت اسد بردارد. وی افزود اتحادیه اروپا جریانات تظاهرات اخیر مردم ایران را زیر نظر دارد و بسیار از این بابت نگران است. وی هم چنین نگرانی خود را از جاسوسی جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا با سخنانی تند ابراز کرد.

چند تن از نمایندگان به بروجردی گفتند، آنچه در ایران میگذرد، باعث نگرانی زیاد است و از او جواب خواستند، وی به هیچ یک از سئولات جواب درستی نداد و ترفه رفت.

خانم دیدر برگر (Deidre Berger )رئیس کمیته آمریکن جویس به نشریه بیلد گفت، دعوت این افراد مسخره ترین اتفاقی است که در تاریخ سیاسی بوقوع پیوسته. از کسانی برای مبارزه با تروریست دعوت شده که خود تروریست و از بزرگان تروریست جهان هستند.

کارشناسان سیاسی در بروکسل بعد از سمینار مزبورگفتند، اتحادیه اروپا نیاز فوری به سیاست و نگرش جدید در مقابل جمهوری اسلامی ایران دارد و در رابطه با تحریم های جدید باید امکان آن‌ها را بررسی شود.

نوشتۀ دکتر ایرج ربیعی

 

3 دیدگاه‌

  1. اگر من اشتباه تصور نکنم و یا اگر من تصوری اشتباه نداشته باشم لازم به قید ذکر است؛ علاءالدین بروجردی اولین ایرانی طرفدار حکومت اسلامی ایران است که در تقاطع اسلام و یهودیت ظهور کرده است

  2. سران شیاد ایران با تمجید غیر مستقیم از هویدا سعی دارند اسرائیل را در دشمنی ایران با اسرائیل گمراه کنند اما هر انسان عاقلی میفهمد نابودی کامل اسرائیل در دستور کار تهران است
    اروپا پس از برجام بطور کامل در سلطه ایران است و ترامپ در مبارزه جهانی با تروریسم کاملا تنهاست و ایران از طریق عوامل دموکرات و دادگاههای خائن در امریکا سعی دارد از پیروزی ترامپ در دوره بعد جلوگیری کند. ایران دشمن قطعی اسرائیل است و تا نابودی ان لحظه ای درنگ نمیکند هر پیشنهاد از سوی هر فرد که به دوام حکومت و نفوذ بیشتر ان در اسرائیل منجر شود قدمی بسوی نابودی اسرائیل است و اکنون لبنان به مرز جنگ ایران علیه اسرائیل مبدل شده.گلشیفته فراهانی جاسوس ایران است و همینطور تمام کسانی که تظاهر به مخالفت با ایران دارند!

Comments are closed.