چگونه یهود ستیزان، انهدام برجهای دوقلوی نیویورک  را به یهودیان نسبت دادند!

گزارشی درباره بیستمین سالروز عملیات تروریستی اسلامگرایان القاعده در ویران ساختن دو نماد قدرت نظامی و اقتصادی آمریکا

در آستانه بیستمین سالگرد یکی از گسترده ترین عملیات تروریستی اسلامی در جهان که در ایالات متحده رخ داد، بسیاری از کشورهای جهان ابراز نگرانی می کنند که اگر طالبان به طور کامل بر افغانستان مسلط گردد، گروه های تروریستی مانند القاعده و داعش در آن سرزمین دوباره رشد خواهند کرد و امنیت جهان را به طور جدی به خطر خواهند انداخت.

در آستانه این روز، ده ها هزار نفر امروز (آدینه) در محل فروپاشی برج های دوقلوی نیویورک گرد آمده اند و در کنار آن چه که “استخر بازتاب” نام گرفته، به اجرای مراسم یادبود پرداخته اند. پلیس نیویورک همه خیابان های اطراف را بسته تا بتواند از هجوم کنترل نشده دیدار کنندگان بر آن مکان نظارات داشته باشد.

صدها نفر عکاس و خبرنگار نیز از سراسر جهان در آن مکان حضور یافتند.

رئیس سرویس امنیت داخلی بریتانیا موسوم به MI5 امروز (آدینه) گفت: «قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، باعث شده که گروه های تروریستی برای حمله امنیتی به کشورهای غربی و مردمان آن، توانایی و قدرت خود را گسترش بخشند.

در یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ گروهی از  جوانان عرب که اکثرا زاده عربستان سعودی بوده و در ایالات متحده دوره های خلبانی گذرانده بودند، بر چند هواپیمای مسافری، تقریبا به صورت همزمان مسلط شدند و دو هواپیما را با همه سرنشینان و مسافران آن به سوی برج های دوقلو در نیویورک که مرکز تجارت جهانی بود هدایت کردند و چنان انفجار مهیبی را موجب شدند که فروپاشی کامل آن دو برج و کشته شدن حدود سه هزار نفر از حاضران در برج ها و ماموران آتش نشانی و افراد دیگر را به دنبال داشت.

یک هواپیما هم به سوی واشنگتن هدایت شد و بخشی از ساختمان پنتاگون را که مرکز وزارت دفاع آمریکاست ویران ساخت و موجب مرگ و زخمی شدن افراد گردید.

در هواپیمای ربوده شده دیگر، مسافران بر ربایندگان غلبه کردند و هواپیما پیش از آن که به مقصد مورد نظر تروریست ها برسد، در بیابان سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

گروه تروریستی القاعده، به سرکردگی اسامه بن لادن مسئولیت این جنایت بزرگ را به عهده گرفت و مسلمانان افراطی در برخی از کشورها به شادمانی پرداختند.

این جنایت موجب دخالت نظامی ایالات متحده در افغانستان گردید که مدت بیست سال ادامه یافت و در ماه گذشته پایان گرفت و همه نیروهای نظامی آمریکا افغانستان را ترک گفتند.

اسلام افراطی به سرکردگی الفائده این عملیات را همآهنگ و وحشتناک را با دو هدف طرح ریزی کرده بود: آن ها می خواستند با انجام این رشته از عملیات گسترده تروریستی و ایجاد مرگ و ویرانی، نشان دهند که “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”. هدف دوم آن ها نابود کردن دو برجی بود که نماد قدرت اقتصادی آمریکا در جهان به حساب می آمد.

پیش از آن نیز یک روحانی نیمه کور زاده مصر نیز به پیروان خود دستور داده بود که برج های دوقلو را منفجر کنند، ولی توطئه آن ها کشف شد و انفجاری صورت نگرفت. در آن طرح تروریستی، یک کامیون پر مواد منفجره را وارد پارکینگ برج کرده بودند تا در کنار ستون هایی که ساختمان روی آن استوار است منفجر گردد و موجب فروپاشی برج شود.

گرچه اسامه بن لادن در عملیات کماندویی ارتش ایالات متحده کشته شد و رژیم ایران برخی از سرکردگان القاعده را در خاک خود پناه داد و از آن ها پذیرایی کرد، ولی تمام این واقعیت ها مانع آن نشد که یهود ستیزان اسلامی و غیراسلامی مدعی نشوند که توطئه انهدام برج های دوقلو را یهودیان ترتیب داده بودند.

آقای منشه امیر در این زمینه خاطره ای را تعریف کرده که سخنان او را می توانید در این جا ببینید و بشنوید: