یک روز پیش از انتخابات رییس جمهوری ، سخنگوی هلال احمر از ورود محموله دو میلیون دوزی واکسن کرونا به ایران خبرداد 

یک روز مانده به انتخابات رییس جمهوری حکومت ایران ، و متوقف شدن واکسیناسیون در این کشور اکنون  محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر، از ورود ۲ میلیون دوز واکسن کرونا طی بامداد پنج‌شنبه به ایران خبر می دهد.

خبر ورود دو میلیون دوز واکسن کرونا از سوی هلال احمر به کشور درحالی اعلام می‌شود که از اواخر اردیبهشت ماه واکسیناسیون کرونا در ایران متوقف شده بود و مقام‌های وزارت بهداشت دلیل آن را بدقولی چین و روسیه در تحویل واکسن‌های خریداری شده اعلام کرده بودند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در این باره  گفت که  تمامی واکسن‌هایی که صبح امروز ( پنج‌شنبه ) از طریق جمعیت هلال احمر وارد کشور شد در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

قوسیان مقدم تاکید کرد که تاکنون جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب ۴۰۰ هزار دوز، یک میلیون دوز، و یک میلیون دوز واکسن کرونا خریداری و به ایران منتقل کرده بود و این چهارمین محموله این سازمان است که وارد کشور شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت که با احتساب ۲ میلیون دوز واکسنی که وارد کشور شد، میزان واکسن‌هایی که از طریق جمعیت هلال احمر وارد شده است به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دوز رسیده است.