یک گروه تروریستی تازۀ وابسته به رژیم ایران، به تقلید از حماس، به تهدید جنگی علیه اسرائیل روی آورد

حکومت اسلامی ایران، به تقلید از گروه تروریستی حماس که می کوشد با عنوان کردن اهمیت اورشلیم برای مسلمانان، محبوبیت و قدرت به دست آورد، برای استفاده از این ترفند، یک گروه چریکی دیگر را به نام سَرایا القدس برپا کرده که احتمالا مرکز آن در عراق قرار دارد.

فردی به نام ابولولی که سرکرده این گروه معرفی گردید، در گزارشی که در سامانه خبری تسنیم در تهران، وابسته به سپاه پاسداران انتشار یافت، به شیوه تهدیدهای پیشین حماس و و دیگر گروه های تروریستی گفت: «اگر اسرائیل غلط های بیشتری در قدس بکند، با واکنش شدید جبهه مقاومت روبرو خواهد شد».

آن جه گه “جبهه مقاومت” نا گرفته در واقع ائتلافی از همه سازمان های ترور اسلامی است که رژیم یاران در منطقه برپا ساخته و به آن ها اسلحه و مک مالی می رساند.

تسنیم از قول این تروریست نوشت که “جبهه مقاومت” در برابر خون، هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و اگر تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی ادامه یابد، با واکنش کوبنده روبرو خواهد گردید. حماس پیش از آغاز جنگ موشکی علیه اسرائیل تهدید کرده بود که افراد نیروهای انتظامی اسرائیل نباید وارد محوطه مسجد الاقصی گردند و این در حالی که پاسگاه پلیس اسرائیل از نیم قرن پیش در آن محل برقرار است تا از آشوب و اغتشاش جلوگیری کند.

سرکرده سرایا القدس ادعا کرد که در اثر تهدیدهای گروه های ترور فلسطینی بود که اسرائیل برنامه راهپیمایی با پرچم اسرائیل را متوقف کرد.

حماس ادعا کرده که اگر آن چه که تجاوزات اسرائیل می نامد ادامه یابد، حمله موشکی از سر گرفته خواهد شد و به ادعای این سازمان، “چهره خاورمیانه بکلی دگرگون خواهد شد.