لئوناردو دی کاپریو از طرفداران خود خواسته است نگرانی خود را از ادامه بازداشت ۸ فعال محیط زیست زندانی در ایران ابراز کنند

این ستاره هالیوود در ادامه از طرفدارانش خواست نگرانی خود را نسبت به تداوم بازداشت ۸ فعال محیط زیست بازداشت شده در ایران با امضا آنلاین بیان کنند

لئوناردو دی کاپریو ستاره هالیوود و فعال محیط زیست از طرفداران خود خواسته است نگرانی خود را از ادامه بازداشت ۸ فعال محیط زیست زندانی در ایران ابراز کنند.

لئوناردو دی کاپریو با انتشار توئیتی درباره بازداشت فعالان محیط زیست نوشته است فعالان محیط زیست در سراسر جهان همچنان به طور ناعادلانه تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

ما باید در کنار کسانی بایستیم که زندگی خود را برای محافظت از آینده کره خاکی ما و ساکنان آن به خطر می‌اندازند.

این ستاره هالیوود در ادامه از طرفدارانش خواست نگرانی خود را نسبت به تداوم بازداشت ۸ فعال محیط زیست بازداشت شده در ایران با امضا آنلاین بیان کنند.

۸ فعال محیط زیست با نام های سام رجبی , امیرحسین خالقی, هومن جوکار , سپیده کاشانی , نیلوفر بیانی , طاهر قدیریان , عبدالرضا کوهپایه و مراد طاهباز بیش از یک سال است که در بازداشت موقت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران هستند.

قرار است سومین جلسه دادگاه این فعالان محیط زیست روز ۲۳ بهمن ماه برگزار شود روز دوشنبه دومین جلسه دادگاه این هشت نفر به ریاست قاضی صلواتی در حالی برگزار شد که این افراد از حق انتخاب وکیل محروم بودند و مجبور بودند وکلای معرفی شده از سوی قوه قضاییه را برای وکالت بپذیرند .

قوه قضاییه در ابتدا اتهام این فعالان را جاسوسی برای بیگانگان اعلام کرده بود اما چند ماه بعد اتهام فساد فی الارض برای برخی از آنها مطرح شد که حکم صادره برای این اتهام می تواند اعدام باشد .