فرمانده قرارگاه عمار آخوند مهدی طائب: برای ظهور امام زمان‌‌ باید رژیم‌ صهیونیستی از بین‌ برود.در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم اسرائیل را بگیریم

فرمانده قرارگاه عمار آخوند مهدی طائب شامگاه گذشته در مراسمی به مناسبت ۲۲ بهمن در اضهاراتی یهود ستیزانه گفت:برای ظهور امام زمان‌‌ باید رژیم‌ صهیونیستی از بین‌ برود| در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم اسرائیل را بگیریم.

آخوند مهدی طائب گفت:خط قرمز دنیا سوال از رژیم صهیونیستی است و متاسفانه هر غلطی که علیه مسلمانان انجام دهد، مصون‌ است،

وی ادامه داد: به‌برکت انقلاب اسلامی تاکنون رژیم صهیونیستی به‌اهداف خود در جهان نرسیده است، چرا که ایران اسلامی سلاح رژیم صهیونیستی را از کار انداخته است.

آخوند مهدی طائب توضیح نداد حکومت اسلامی  چگونه و از چه راهی مانع رسیدن کشور اسراییل به اهدافش در جهان شده است.

وی توضیح نداد که منظورش از سلاح اسراییل که حکومت ملایان توانسته آن را از کار بیاندازد چیست؟!

این سخنان آخوند  مهدی طائب در حالی بیان می شود که اسراییل در چند سال گذشته و به ویژه در ماه ها و هفته های اخیر بارها به مواضع سپاه قدس سپاه پاسداران در سوریه حمله کرده و حکومت اسلامی نه تنها تنوانسته پاسخی به این حملات بدهد بلکه آن را انکار می کند.

وی در ادامه کشور و ملت اسراییل را تهدید به نابودی کرد و گفت:رای رسیدن به‌شرایط ظهور امام زمان(عج) باید رژیم‌صهیونیستی از بین برود و همچنین ارتباط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای اسلام خطرناک است.

این سخنان آخوند مهدی طائب نشان از خشم شدید حکومت اسلامی از نزدیکی دولت های عرب با کشور اسراییل دارد.

وی با اشاره به سخنان پرزیدنت ترامپ درباره تحریم های فلج کننده بر علیه حکومت ملایان و شرایط وخیمی که با آن روبه رو هستند گفت:براساس گفته‌های رئیس جمهور آمریکا، ایران اسلامی می‌توانست در کمتر از ۱۲ دقیقه خاورمیانه را بگیرد و از زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار گرفته، درگیر کف خیابان‌ها شده‌ است.

فرمانده قرارگاه راهبردی‌ عمار ادامه داد: مقصود ترامپ از خاورمیانه رژیم صهیونیستی است، چرا که اگر ایران اسلامی با رژیم صهیونیستی درگیر شود، در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را بگیریم.

تهدید به نابودی و حمله به اسراییل از ابتدای به قدرت رسیدن خمینی در ایران هم از زبان ود او بارها شنیده شد و هم دیگر مقامات حکومتی همواره بر نابودی اسراییل تاکید داشته و دارند و سخنان یهودستیزانه و ضد اسراییلی امر تازه ای نیست.

اما همین چندی پیش جواد ظریف وزیر خارجه حکومت اسلامی به طور کلی منکر شعار و اندیشه نابودی اسراییل در جمهوری اسلامی شد و گفت هسچ یک از مقامات حکومت اسلامی هیچ گاه خواهان نابودی اسراییل نبوده اند.

البته این دروغ پردازی ظریف با حملات تند مقامات حکومتی روبه رو شد.

 

 

7 دیدگاه‌

  1. آخوند طائب- ای دست نشانده شیطان وابلیس بدان که خیلی بی شعوری- هنوز رژیم فلاکت زده جمهوری اسلامی ایران نمیتواند شکم مردمش را سیر کند و در صف گوشت ومرغ عمرشان تلف میشود حالا زیادی غلط میکنی وسرمردم ساده لوح را شیره میمالی تا حکومتت وپستت ازدست گرفته نشود باید که چنین حرفهای مزخرفی را بزنی تا به چپاولهایت ادامه بدهی. خداوند متعال از مردم ورژیم و دولت قانونی وشرعی اسرائیل همچنان محافظت خواهد کرد تا چشممان کورت کورترشوند.

  2. ۴۰ ساله رژیم ایران پاچه اسرائیل و امریکا و اروپا را می گیره و هیچ کشوری حمله جدی به دیگری نمیکنه. بنظرمیاد همه کشورها ار ایران میترسند و مرتبا به ایران وقت برای رسیدن به بمب اتمی میدهند چرا؟ تاکی؟

  3. بخاطر این حرف اخوند کثیف در کمتر از یک سال خورشیدی نظام کثیف دزدان اسلامی ایران محو و نابود خواهد شد و این را بدانند اسرائیل قادر است ایران اسلامی را در کمتر از ۶ دقیقه باخاک یکسان کند. درود و برکت بر اسرائیل باد تا ابد

  4. از زمانی که در سوریه توانستن مزدورانشون را مستقر کنند و از طریق عراق و سوریه به حزب الله موشک برسانند و در جولان مزدوران افغانی و عراقی و بقیه مواج بگیر ها مستقر کنند ….از طریق مزدورانشوو در سوریه و موشکهایی که در سوریه مستقر کردن اسراییل را تهدید می کنند

Comments are closed.