توییتر فارسی پرزیدنت ترامپ در سالگرد حکومت اسلامی:۴۰ سال فساد. ۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور. رژیم ایران فقط موجب چهل سال شکست شده است

پرزیدنت ترامپ در سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی حکومت ملایان در ایران با انتشار توئیتی فارسی در صفحه توییتر خود نوشت: ۴۰ سال فساد. ۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور.

پرزیدنت ترامپ در ادامه توییتر خود چهل سال حکومت ملایان را برای ملت ایران شکس توصیف کرده و نوشت:رژیم ایران فقط موجب چهل سال شکست شده است. مردم ایران که مدتهاست در رنجند شایسته آینده روشن تری هستند

از زمانی که پرزیدنت ترامپ به کاخ  سفید راه پیدا کرد همواره به این نکته تاکید گذارد که دولت او میان مردم ایران و حکومت ملایان تفاوت می گذارد و حساب ملت ایران را با حکومت ایران یکی نمی داند.

دیگر مقامات بلندپایه ایالات متحده نیز به این امر تاکید دارند که ملت ایران شایسته یک حکومت و آینده بهتری هستند.

مقامات حکومت اسلامی هم همچنان به سخنان و سیاست های آشوب طلبانه و خصمانه بر علیه آمریکا و اسراییل ادامه می دهند.

امروز پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران، که روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی دولتی ۲۲ بهمن در خمینی‌شهر گفته بود که «آمریکا با همه داشته‌های دفاعی و نظامی خود جرات شلیک یک گلوله به ما را ندارد و آمریکا بداند اگر به ما حمله کند تل‌آیو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

چند روز پیش نیز خامنه ای در پاسخ به سخنان پرزیدنت ترامپ که گفت:ما از رژیم ایران که شعار مرگ بر آمریکا می دهد و یهودیان را تهدید به نابودی می کند چشم بر نمی داریم گفت:ما همچنان شعار مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

این اولین توییتر پرزیدنت ترامپ به زبان فارسی است.

پیشتر نخست وزیراسراییل و همچنین وزیر امور خارجه آمریکا پیام هایی به زبان فارسی منتشر کرده بودند.