شاهزاده رضا پهلوی به رسانه اسرائیلی: «هنگامی که در ایران دموکراسی برقرار شود، مناسبات با اسرائیل از سرگرفته خواهد شد»

شاهزاده رضا پهلوی در گفتگو با یک سامانه خبری اسرائیلی می گوید که ملت ایران هیچ ستیزی با اسرائیل ندارد و  هنگامی که این رژیم برافتد، دوستی ایران با اسرائیل نیز از سر گرفته خواهد شد.

سامانه خبری “وای نت” که این گفتگو را انجام داد، در آغاز گزارش خود چنین نوشت: «در همان حال که در حکومت اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلابشان پرچم اسرائیل را به آتش می کشند، فرزند شاه مخلوع ایران در یک مصاحبه کم سابقه با یک رسانه اسرائیلی، گفت که در ایران آینده  که در آن دموکراسی برقرار خواهد شد، من این امر را به چشم می بینم که دوستی بین ایران و اسرائیل دوباره برقرار خواهد گشت.

به نوشته وای نت، شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از  سخنان خود گفت که پدرش از ایران نگریخت، بلکه کشور را به طور موقت ترک کرده بود.

در مورد ماهیت رژیمی که در آینده در ایران برقرار خواهد شد، شاهزاده رضا پهلوی گفت که از دیدگاه او، یکی از گزینه ها می تواند حکومت پادشاهی باشد.

در تظاهرات یک سال اخیر در ایران، شمار زیادی از مردم در شعارهای خود از شاهزاده رضا پهلوی دعوت می کردند که با ایران باز گردد. همچنین در تظاهرات ایران، بارها شعار “رضا شاه، روحت شاد” از زبان مردم شنیده شد.

منابع خبری رادیو پیام اسرائیل در ایران، هفته پیش خبر داده بودند که سپاه سایبری حکومت ایران، وابسته به سپاه پاسداران، به اقدامات اطلاعاتی گسترده ای در داخل و خارج ایران دست زده تا طرفداران شاهزاده رضا پهلوی را شناسایی کند، تا شاید بتواند از ادامه فعالیت آنان جلوگیری نماید.

به گفته آشنایان امور ایران، در حال حاضر یگانه شخصیت سیاسی ایرانی که برای به دست گرفتن رهبری کشور در آینده، از حمایت گسترده در داخل ایران برخوردار می باشد، شاهزاده رضا پهلوی است.

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با سامانه خبری اسرائیلی، از دوران شکوفایی همکاری بین ایران و اسرائیل سخن گفت و ابراز اطمینان کرد که پس از برافتادن رژیم کنونی، آن دوستی سنتی به حال پیشین خود باز خواهد گشت.

در پاسخ به این پرسش که برای تغییر رژیم در ایران به چه شیوه ای باید روی آورد، شاهزاده رضا پهلوی گفت که او در اقدامات اعتراضی، توسل به خشونت را مردود می داند.

 

3 دیدگاه‌

  1. جاوید شاه. جاودان باد یاد و خاطره زنده همیشه تاریخ محمد رضا شاه پهلوی آریامهر. تنها شاهزاده رضا پهلوی است که می تواند آرامش و آسایش به ایران و منطقه را برگرداند.

  2. خداکنه که سید علی خامنه ای این جاسوس ودست نشانده فراماسونری مذهبی هرچه زودتر به درک واصل شود ودر کناریزید وابن ملجم وبرادرش صدام حسین برای همیشه آرام بگیرد ویک کشور ویک ملت وقوم آریایی را درآرامش قراردهد. حالااگر پس از انتخابات آزاد اکثر مردم رای به شاهزاده راضا پهلوی دادند که چه بهترایشان کشور را به ساحل نجات وآرامش وپیشرفت ونیکی ها هدایت خواهد کرد. درضمن ملت ایران دوست ویاورقوم یهود واسرائیل بوده وخواهند بود تا کور شود چشم حسودان ونوکران ابلیس.

Comments are closed.