خامنه ای اعتراف کرد که حکومت ولایت مطلقه فقیه در چهل سال گذشته مرتکب خطا و اشتباه شده است

بر طبق باورهای مذهبی آنها ولایت مطلقه فقیه به همه چیز آگاه است و اشتباه نمی کند و بر همین اساس نیازی نیست با کسی مشورت کند.

علی خامنه‌ای رهبر حکومت اسلامی امروز با منتشر کردن بیانیه‌ای تایید کرد که حکومت اسلامی در طول چهل سال گذشته مرتکب خطاهایی شده و اعلام کرد که آماده است این اشتباهات را جبران کند.

علی خامنه ای در بیانیه ویژه خود نوشت جمهوری اسلامی متحجر نیست و انقلاب اسلامی آماده اصلاح کردن خطاهای خویش است.

این نخستین بار است که علی خامنه ای اعتراف می کند که در چهل سال گذشته حکومت اسلامی خطاهایی داشته است زیرا بر طبق باورهای مذهبی آنها ولایت مطلقه فقیه به همه چیز آگاه است و اشتباه نمی کند و بر همین اساس نیازی نیست با کسی مشورت کند.

در چند روز گذشته اعلام شده بود که علی خامنه ای به سران سه قوه دستور داده که در مدت ۴ ماه تغییرات و اصلاحات اساسی در ساختار جمهوری اسلامی  ایجاد کنند.

علی خامنه ای در بیانیه خود آورده است جمهوری اسلامی، متحجّر و در برابر پدیده‌ها و موقعیّتهای نو به نو، فاقد احساس و ادراک نیست، امّا به اصول خود بشدّت پایبند و به مرزبندی‌های خود با رقیبان و دشمنان بشدّت حسّاس است.

علی خامنه ای حکومت اسلامی را پیشرو و مترقی می نامد اما در عین حال تمامی قوانین این حکومت بر پایه قوانین اسلامی که متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش است استوار می باشد.

وی در ادامه بیانیه خود می نویسد: در هیچ معرکه‌ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله‌ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه‌ی موارد، پس ‌از حمله‌ی دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربت متقابل را محکم فرود آورده است.

علی خامنه‌ای در حالی می گوید که حکومت اسلامی هیچگاه در پی جنگ و آشوب طلبی نبوده است که این خمینی بود که انقلابش را با شعار مرگ بر آمریکا آغاز کرد و  دستور حمله به سفارت آمریکا را صادر کرد و خمینی در ماه های اول به قدرت رسیدن بر علیه حکومت صدام حسین در عراق سخنان تحریک آمیزی بر زبان می‌آورد و سرانجام جنگ میان ایران و عراق آغاز شد.

و همچنین  در طول سالهای گذشته حکومت اسلامی با اقدامات آشوب گرانه و تروریستی خود  پایتخت چند کشور عرب منطقه خاورمیانه را به صحنه یک جنگ تمام عیار تبدیل کرده است.

علی خامنه ای در حالی می گوید که حکومت اسلامی در پی جنگ افروزی نیست که هر روزه از زبان خود او و دیگر مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی می شنویم که در پی نابودی اسرائیل هستند و میخواهند کشور و ملت اسرائیل را از نقشه جغرافیا پاک کنند.

علی خامنه ای در ادامه بیانیه خود می‌نویسد:  این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفتهای شگفت‌آور در ایران اسلامی است.

برخلاف سخن علی خامنه‌ای که دوران چهل ساله حکومت اسلامی را پر از افتخار و پیشرفتهای شگفت آور برای ملت ایران میداند اما این مردم ایران هستند که امروز در شرایط هولناک اقتصادی قرار دارند و هیچ چشم انداز روشنی در مقابل خود نمی بینند.

انقلابی که در آستانه چهل سالگی خود همه چیز کشور ایران و ملت ایران را فدای افکار پلید و شیطانی خود کرده است.

انقلابی که حتی محیط زیست و شرایط آب و هوایی ایران را به خطر انداخته است و به گفته مسئولین حکومت اسلامی تا ۱۰ سال آینده بیش از نیمی از ایران به بیابان تبدیل می شود که این ثمره ۴دهه  سوء مدیریت و عدم دلسوزی برای ایران و ایرانی می باشد.

علی خامنه‌ای به  کشور و ملت اسرائیل و همچنین آمریکا حمله کرده و می نویسد: اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمّال بیگانه یا تعطیلی سفارت به گفته او رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه‌ی جاسوسی بود، امروز چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا است.

علی خامنه ای  با اشاره به تحریم‌های ایالات متحده بر علیه حکومت اسلامی می نویسد:  همه‌ی راه‌حل‌ها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضدّ استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه‌زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است.

وی با اشاره به فساد اقتصادی در حکومت اسلامی می نویسد:همه باید بدانند که طهارت اقتصادی شرط مشروعیّت همه‌ی مقامات حکومت جمهوری اسلامی است.

علی خامنه‌ای در حالی از پاکدستی اقتصادی در میان مقامات حکومتی سخن می گوید که بر اساس گزارش دولت ایالات متحده آمریکا علی خامنه ای یکی از فاسد ترین رهبران سیاسی دنیا می باشد که با زیر نظر داشتن چندین ارگان به‌ظاهر دولتی مانند رهبر یک سازمان مخوف مافیایی عمل می‌کند که بیش از ۹۵ میلیارد دلار ثروت دارد.

همچنین فرزندان او در معاملات کلان دولتی که به صورت نامشروع انجام گرفته است پول‌های نجومی به جیب زده اند که این پول و ثروت متعلق به  ملت ایران است که به جیب علی خامنه ای و اطرافیان او می رود و در نهایت برای آشوب طلبی و جنگ طلبی های حکومت اسلامی در گرداگرد جهان خرج میشوند.

علی خامنه ای با جنایتکار و خدعه گر نامیدن آمریکا و کشورهای اروپایی آنها را غیر قابل اعتماد خوانده و مذاکره و مصالحه با آمریکا را غیر قابل تصور دانست و نوشت: در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت.

علی خامنه‌ای در حالی مذاکره و گفتگو با ایالات متحده را غیر قابل تصور می داند که وزیر امور خارجه آمریکا مایک پمپئو پیشتر با تعیین ۱۲ شرط برای حکومت اسلامی اعلام کرده بود که اگر این ۱۲ شرط از جانب حکومت اسلامی اجرایی شود دولت آمریکا حاضر خواهد بود با این حکومت وارد مذاکره شود که در نتیجه آن به یک توافق جامع دست یابند.

اکنون حکومت اسلامی که در شرایط دشوار اقتصادی بی سابقه ای قرار گرفته است و در درون خود دچار هرج و مرج سیاسی نیز گشته است اگر بخواهد با دولت ایالات متحده وارد مذاکره و مصالحه ای شود ابتدا باید ۱۲ شرطی را که از سوی ایالات متحده تعیین شده است را اجرایی کند که یکی از بندهای آن احترام به حق حاکمیت ملت ایران و خواسته‌های به حق ملت ایران است.

از سوی دیگر اگر بخواهد به سیاست‌های چهار دهه گذشته خود که مبتنی بر سرکوب داخلی و حمایت از تروریسم در سراسر جهان و منطقه خاورمیانه است پافشاری کند با تحریم‌های بیشتری روبرو خواهد شد که با وجود  شرایط دشوار اقتصادی و بحران سیاسی که به آن گرفتار آمده است با سرعت بیشتری سرنگون و نابود خواهد شد.

2 دیدگاه‌

  1. شاهزاده رضا پهلوی: شرایط امروز را شبیه آخرین ماه‌های قبل از خروج پدرم می‌بینم.
    محمدرضاشاه پهلوی درآخرین نطق شان:
    صدای شماراشنیدم اشتباهاتی درگذشته شده است.

  2. چه اعتراف واذعان بکنه یا نکنه خود سید علی خامنه ای دست نشانده شیطان وابلیس هستش که چهل سال تمام ملت را به بدبختی وبیچاره گی ودرماندگی انداخته است. خدا لعنتش کنه.

Comments are closed.