معاون وزیر کشور حکومت اسلامی: باید آرایش جنگی بگیریم

معاون وزیر کشور حکومت اسلامی: باید آرایش جنگی بگیریم

معاون سیاسی وزیر کشور حکومت اسلامی طی سخنانی با تایید وجود فشار اقتصادی و شرایط وخیم اقتصادی گفت:باید آرایش جنگی بگیریم زیرا دشمن با تمام توان خود علیه ایران وارد جنگ اقتصادی، اطلاعاتی و روانی شده است،در مقابل ما هم باید آرایش جنگی به خود بگیریم.

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور حکومت اسلامی در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:دشمن همه تلاش خود را کرد که مردم حضور کمرنگی در این مراسم داشته باشند اما مردم به نظام علاقمند هستند و با وجود گله مندی از مسولان پای نظام می ایستند.

وی گفت: مردم حاضر هستند باز هم برای نظام هزینه بدهند.

این مقام  حکومتی در حالی ادعا می کند که مردم حضور گسترده ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که بر اساس فیلم هایی که مردم با تلفن های دستی خود از این مراسم در شهرهای مختلف ایران تهیه کرده بودند و در فضای مجازی منتشر شد امسال به نسبت سالهای پیش حضور مردم بسیار کم بود.

وی با ادعای اینکه مردم ایران به نظام وفادار هستند گفت:دشمن به وسیله شبکه مجازی و رادیو تلویزیونهای ماهواره ای قصد دلسرد کردن مردم را از حکومت دارد.

این مقام خکومتی با اشاره به اجلاس دو روزه ورشو که با محوریت و موضوع امنیت در خاورمیانه  برگزار شد گفت:دشمن در ورشو دنبال امنیتی سازی جمهوری اسلامی بود و می‌خواست ایران را در منطقه سوژه امنیتی کند اما این برنامه آنها با استقبال کشورهای دنیا مواجه نشد. جمهوری اسلامی در شرایطی است که براحتی نمی‌توانند علیه‌اش اجماع ایجاد کنند.

معاون ساسی وزیر کشور حکومت در حالی اجلاس ورشو را بی نتیجه میخواند که همه کشورهای حاضر در این اجلاس در مورد نقش مخرب جمهوری اسلامی هم نظر بوده و همگی بر این امر که باید حکومت اسلامی به نقش فتته گرانه خود در منطقه پایان دهد متحد بودند.

از سوی دیگر کشورهای عرب منطقه نیز در کنار اسراییل نشسته و در این اجلاس گفتگوهای سازنده ای با نخست وزیر اسراییل داشتند که می تواند گام مهم و مثبتی در راستای به وچود آمدن فضای صلح و دوستی در منطقه باشد.

نزدیکی کشورهای عربی و کشور اسراییل امرب است که حکومت اسلامی بسیار از خشمگین است.

معاون سیاسی وزیر کشور حکومت در حالی اعتراف می کند که حکومت در حالت جنگی قرار دارد که هفته گذشته وزیر نفت حکومت نیز اعتراف کرد که شرایط اقتصادی امروز ایران به مراتب سخت تر از شرایط اقتصادی در زمان جنگ ایران و عراق می باشد.

یک دیدگاه

  1. پس لطف کنید کمی سرخ اب سفید اب برای حکومتداران اسلامی ایران ارسال کنید تا خود را ارایش کرده فیلم جنگی ببینند . درود و برکت بر اسرائیل باد تا ابد

Comments are closed.