گزارش ویژه: شمار چشمگیری از مقامات رژیم که به ثروتی رسیده اند، پولهایشان را در خارج از کشور، برای روز مبادا سرمایه گذاری می‌کنند

شمار چشمگیری از مقامات رژیم که به ثروتی رسیده اند، پولهایشان را در خارج از کشور، برای روز مبادا، سرمایه گذاری می کنند

منابع خبری رادیو پیام اسرائیل گزارش می دهند که در ماه های اخیر میزان خروج سرمایه از ایران و خرید املاک در کشورهای بیگانه بسیار افزایش یافته و دست اندرکاران رژیم که پول های کلانی به دست آورده اند، می کوشند آن را در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کنند.

به گفته این منابع خبری،  سرمایه گذاری های عمده، به ویژه در کشورهایی چون ترکیه، گرجستان، آذربایجان، کانادا و شماری از کشورهای خاور دور انجام می گیرد.

اکثر آنهایی که در کشورهای نامبرده به خرید املاک می پردازند، از شخصیت های میان پایه رژیم می باشند و پول های کلانی اندوخته اند و اکنون احساس می کنند که پایه های رژیم لرزان شده و بهتر آن است که آنان در خارج از ایران صاحب اموال و املاک باشند تا در صورت سقوط رژیم و فرار از ایران، با مشکل مالی روبرو نشوند.

یک منبع خبری در گرجستان، به رادیو پیام اسرائیل گفت که  برخی از سرمایه گذاری ها در کشورهای نامبرده چند ده میلیون دلاری می باشد و از جمله خرید چند هتل مجلل را شامل می گردد که یکی از آن ها در تفلیس پایتخت گرجستان قرار دارد.

در ادامه گزارش همچنین آمده است که بسیاری از این سرمایه گذاری ها به صورت خرید آپارتمان و خانه های ویلایی هستند.

سرمایه گذاری ایرانیان در کانادا با مشکلات فزاینده ای روبرو شده، ولی ابعاد آن را نیز نمی توان نادیده گرفت.

در گزارش های هفته های اخیر گفته شده که چندین میلیارد دلار از پول صادرات ایران، به کشور بازنگشته و این امر نشان می دهد که بازرگانان نیز با نگرانی از آینده رژیم، بخش عمده ای از درآمد خود را در کشورهای بیگانه نگاه می دارند و یا خانه و املاک دیگر خریداری میکنند.

3 دیدگاه‌

  1. علی لاریجانی پاسدار جنایتکار و آخوند زاده عراقی مسلمان دروغگوی دزد و مال مردم خواری است که حکومت آینده ایران باید او را دستگیر و در دادگاه محاکمه کند. دستگیری فاشیست های هیتلر ی توسط اسرائیل الگوی خوبی برای از بین بردن فاشیسم می باشد.

  2. پاشنه آشیل این رژیم , مسئولین فاسد آن و حامیان و نگهبانان ایشان است. هرچه میتوانید مردم را آگاه تر کنید و تک تک این مفسدین را معرفی کنید. فقر و فلاکت مردم و نابودی کشور نتیجه حکمرانی این چپاولگران غاصب و ستمگر است.

  3. من تشکر میکنم که چهره پلید این نظام را برای ما اشکار ساختید تمام ملزومات مردم از چین و روسیه می آید و ربطی به دلار ندارد بی کیفیت بودنش که بماند قیمتش هم بالاست شما اگر رابطه این دو حکومت ننگین را با اخوند محور شرارت در جهان هستند قطع کنید مطمئن هستم سرنگون خواهد شد

Comments are closed.