برایان هوک:مردم ایران به جای لعنت خواستار کار و اشتغال هستند

برایان هوک در توییتر وزارت خارجه آمریکا به زبان فارسی نوشته است: در واکنش به اقتصاد فلج کشور ایران روحانی از مردم ایران خواسته به آمریکا اسرائیل و عربستان لعنت بفرستند.

برایان هوک در ادامه مینویسد: با متوسل شدن به نفرین و جادو او به دنبال مقصر دانستن دیگران برای عملکرد بد خود است.

مردم ایران به جای لعنت فرستادن طالب کار و اشتغال هستند.

حسن روحانی در سخنانی در پایان آخرین جلسه هیئت دولت در سال جاری ضمن استقبال از آنچه که انتقاد سازنده خواند گفت: انتقاد نباید باعث ایجاد یاس شکاف و متهم کردن خدمتگزاران شود.

رئیس جمهوری اسلامی گفت که من شهادت می‌دهم که همه بخش های دستگاه اجرایی تلاش می‌کنند تا در بهتر شدن اداره امور مشارکت کنند.

حسن روحانی از رسانه‌ها خواست تا به مردم امید بدهند.

وی افزود ما نباید دشمن اصلی و توطئه گر اصلی را از یاد ببریم و افزود هرچه لعنت دارید بر کسی بفرستید که این شرایط را برای کشور به وجود آورده است.

وی ادامه داد آمریکایی‌ها این شرایط را به وجود آوردند صهیونیست‌ها این شرایط را به وجود آوردند. ارتجاع منطقه این شرایط را به وجود آورده است. حسن روحانی به جای اشاره به ناتوانی دولتش در اداره امور کشور و به خاطر فساد حاکم و دخالت‌های شخص علی خامنه ای در همه مسائل مملکتی و نبود یک برنامه جامع و کامل اقتصادی همه گناهان را به گردن تحریم های آمریکا انداخته است.

وزارت خارجه ایالات متحده دیشب در پیامی در توییتر با نقل قول از برایان هوک نماینده ویژه این وزارتخانه در امور ایران اظهارات حسن روحانی رئیس‌جمهوری حکومت اسلامی را شانه خالی کردن از پذیرش اشتباهات خود دانست.