به محمد جواد ظریف یادآوری می کنیم که بسیاری از پادشاهان ایران به یهودیان خوبی کردند و آنان را نجات دادند

برای آگاهی آقای ظریف، واقعیات دیگری را در مورد مهربانی پادشاهان ایران و انساندوستی آنان به آگاهی ایشان برسانیم: پادشاه ایران بود که در جنگ جهانی دوم، به یهودیانی لهستان که در خطر نابودی بودند اجازه داد در ایران پناه بگیرند

ظریف می گوید که در تورات مقدس یهود، نوشته شده است که یک پادشاه ایران، یهودیان را از اسارت بابل نجات داد و پادشاه دیگری یهودیان را از قتل عام به دست دشمنانش رهایی بخشید و در تورات از پادشاه ایران به عنوان ماشیح یا منجی نام برده شده است. ولی این ها همه مربوط به پادشاهان باستانی ایران است که خمینی به روی همه آنان خط بطلان کشیده و همچنین گفته بود که تورات یهودیان تحریف شده است و تورات واقعی را در قران مجید باید جستجو کرد. نکته سوم که ظریف در گذشته به دروغ آن را انکار کرده، این واقعیت است که حکومت ایران از نابودی اسرائیل سخن می گوید که مفهوم آن قتل عام یهودیان این کشور است.

برای آگاهی آقای ظریف، واقعیات دیگری را در مورد مهربانی پادشاهان ایران و انساندوستی آنان به آگاهی ایشان برسانیم: پادشاه ایران بود که در جنگ جهانی دوم، به یهودیانی لهستان که در خطر نابودی بودند اجازه داد در ایران پناه بگیرند. پادشاه ایران بود که به کودکان یتیم یهودی در همان جنگ اجازه داد از روسیه به ایران بیایند و از آن جا رهسپار سرزمین اجدادی خود، یعنی اسرائیل شوند. و بالاخره آن که پادشاه ایران بود که به هزاران یهودی عراقی که به دنبال اعلام استقلال اسرائیل، به دستور دولت بغداد اخراج شده بودند، پناه داد تا بتوانند از طریق تهران به اسرائیل مهاجرت کنند.

این ها همه واقعیات تاریخی، در نشان دادن مهر و مساعدت پادشاه های ایران زمین و مردم ایران نسبت به یهودیان بوده و هست. ولی امروز رژیمی در ایران بر سر کار است که از دوستی و همزیستی بویی نبرده و از مرگ و نابودی سخن می گوید و ثابت می کند که ایرانی نیست و دلش به حال ایران نسوخته است.

5 دیدگاه‌

  1. متاسفانه اسراییل (کشور یهودی) اما در جواب محبت پادشاهان ایرانی درصدد افزایش تحریم بر فرزندان ایران زمین برآمده و حتی دانشمندان ایرانی را ترور کرده و هر روز پنجه به چهره جوانان ایرانی میکشد و بهانه اش هم سخنان چهل سال پیش یک پیرخرفت بنام خمینی است. این ایران هراسی اسراییل در تاریخ ثبت خواهد شد و امیدوارم آیندگان این کج سلیقگی را به پای همه یهودیان ننویسند. ما ملت ایران نه بر ضد مردم اسراییل که خواهان زندگی با اسراییلی صلح طلب و متعهد به عدم اشغال سرزمین های مردمان ستم دیده و زجر کشیده خاورمیانه هستیم. پیش از آنکه ما مسلمان و مسیحی و یهودی باشیم انسان هستیم و اگر میخواهیم در صلح و آرامش زندگی کنیم نباید تحت هیچ عنوانی وظایف انسانی خود در قبال دیگران را فراموش کنیم.

  2. تاریخ همین پادشاهان رو اینا از تو کتابهای درسی حذف کردن اجازه نمیدهند مردم مراسمی سرخاک کوروش برگزار کنن ولی برای سوء استفاده از همون شاهان نام میبرند. آخوند و نوچه هایش به هیچ یک از ارزشهای اخلاقی پایبند نیستند…. هیچ.

  3. ملت ایران همیشه با دگر اندیشان در صلح و مهر بوده بخصوص مردم یهودی مذهب، و از این به بعد هم خواهد بود. تنها این رژیم آخوندی ضد ایرانی و وطن فروش با اسرائیل دشمنی دارد که بزودی به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد. زنده باد اسرائیل زنده باد ایران. سال نو مبارک بر تمام مردم اسرائیل بخصوص اسرائیلی‌های ایرانی تبار و کارکنان رادیو اسرائیل و آقای منشه امیر

  4. چشمان سید علی خامنه ای مزدور ودست نشانده ابلیس وشیطان روی زمین ورهبراجباری ملت وکشور جمهوری اسلامی ایران وسایر کسانی کور ونابود باد که حیات ووجود وپیشرفت قوم وملتی که خداوند متعال خلقشان کرده است را نمی توانند تاب بیاورند وقصد رسمی برای نابود ی اش دارند وخواهند داشت.

Comments are closed.