مردم ایران مراقب باشند؛ نیروهای حشدالشعبی عراق به اسم “امدادرسانی” وارد ایران شده‌اند

ایرج مسجدی، سفیر رژیم ایران در عراق تأیید کرده است که نیروهای حشدالشعبی، شبه‌نظامیان شیعی عراقی تحت حمایت حکومت ایران، وارد ایران شده‌اند. رژیم آنها را به بهانه “یاری رسانی به سیل زدگان” به ایران فرستاده است.  این شبه‌نظامیان عراقی به خوزستان و لرستان اعزام شده‌اند.

حشد الشعبی اعلام کرده است که این اقدام با هماهنگی دو دولت ایران و عراق انجام شده است. شبه نظامیان حشد الشعبی روابط نزدیکی با سپاه قدس، واحد برون مرزی سازمان تروریستی سپاه پاسداران دارند.

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران نیز گزارش داده بود که کاروان «مقاومت اسلامی نُجباء» شامل ۱۰۰ خودروی سبک و سنگین است و از مرز مهران وارد خاک ایران شده است.

پرسش اینجاست که اصولا کشور بزرگی مانند ایران با ۸۰ میلیون جمعیت و ارتشی به مراتب قوی تر از ارتش عراق، چه نیازی به تعدادی شبه نظامی عراقی برای امدادرسانی به سیل زدگانش دارد؟!

آیا رژیم، این نیروها را به بهانه  کمک به سیل زدگان به ایران آورده تا در ایران بمانند و از آنها برای مقاصدی دیگر، از جمله سرکوب احتمالی مردم ایران در آینده نزدیک بهره گیرد؟

این شک و تردید به نیت رژیم ایران، سند و مدرکی هم دارد. آخوند موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی تهران، در اسفندماه گذشته گفته بود: « اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد»!

مردم ایران باید مراقب باشند تا تعدادی مزدور خارجی، دست به سرکوب قیام‌های آزادیخواهانه آنان در آینده نزنند!

 

2 دیدگاه‌

  1. حکومت اسلامی تبهکار به مرگ خویش واقف است. و با وارد کردن نیروهای شبه نظامی و تروریست حشدالشعبی و جنبش انجبا ع نه تنها قصد سرکوب مردم ایران خاصه هموطنان خوزستانی و لرستانی را دارد بلکه ااصلاح طللبان و اصولگرا گرایان متحدا با وارد کردن مجدد نیروهای عرب اشغالگر قصد سوریه ای کردن ایران و نابودی تام و تمام ایران را دارند !
    و بخت عرب بر عجم چیره گشت
    همه روز ایرانیان تیره گشت
    تنها راه ایران قیام همگانی است و بیرون ریختن این اراذل از میهن است!

  2. نیروهای حشد الشعبی عراق, فاطمیون افغانستان و دیگر وابستگان حکومت ایران (پس از یک دوره توجیهی و آموزشی کوتاه در ایران) در حال اعزام گسترده با پروازهای مستقیم به ونزوئلا هستند و تنها ظرف یک ماه یکصد هزار نیروی شبه نظامی به ونزوئلا منتقل خواهند شد که در بحران این کشور به مادورو کمک اساسی خواهند کرد.
    این توطئه خطرناک را میتوان به سادگی و با ایجاد منطقه پرواز ممنوع بطور کامل خنثی نمود؛ اما چرا دولتهای غربی از انجام اینکار طفره میروند؟
    آیا براستی دولتهای غربی تا این اندازه نادان و ناآگاهند و یا خود را در بحران ونزوئلا به نادانی و ناآگاهی زده اند تا این کشور نیز همانند لیبی به ورطه جنگ داخلی کشیده شود؛ و طرفین درگیر با حراج منابع سرشار نفتی و باج دهی نامحدود به بیگانگان تنها برای بقای خود دست و پا بزنند.

Comments are closed.